Els nostres fills començaran P-3. Triem escola!
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Re: Els nostres fills començaran P-3. Triem escola!
Dana81 ha escrit:Gràcies a totes!
GLG esperem que puguis entrar quan abans millor, Minerva2 en un moment pot canviar tot ( ja ho veus! ànims), petazetas i la resta molta sort en la nova aventura. Ara ens falta que els nostres petits estiguin a gust a l'escola i tinguin unes bones mestres! De moment, primera batalla guanyada
I tant!

La Lia ja és tota una princesa!
ei quantes bones notícies! enhorabona a totes!!!

M'alegra veure que de mica en mica es va sol·lucionant.
Que guai!!!!
Que guai!!!!
hola!
doncs resulta que després de l'estrés de triar escola (vaig posar la que dincs de l'àrea, pública, m'agradaba més tenint en compte que cap m'entusiamava) i que m'agradaba més una que em quedava fora de l'àrea per un carrer... fa dues setmanes va i em diuen esperant el bus que la que m'agradava més (fora de l'àrea) havien obert una segona línea... i vaig anar a preguntar, em van dir que fes un recurs tot i que estava fora de les dades, i avui m'han trucat qeu ens han assignat una plaça a aquesta escola!!! iupiiii!!!!
ara ja m'havia mentalitzat de l'altre i no sabia si demanar el canvi o no, però com era la que més m'havia a gradat al principi vaig decidir fer-ho... i apa! el dia 6 a matricular-nos!!!
doncs resulta que després de l'estrés de triar escola (vaig posar la que dincs de l'àrea, pública, m'agradaba més tenint en compte que cap m'entusiamava) i que m'agradaba més una que em quedava fora de l'àrea per un carrer... fa dues setmanes va i em diuen esperant el bus que la que m'agradava més (fora de l'àrea) havien obert una segona línea... i vaig anar a preguntar, em van dir que fes un recurs tot i que estava fora de les dades, i avui m'han trucat qeu ens han assignat una plaça a aquesta escola!!! iupiiii!!!!
ara ja m'havia mentalitzat de l'altre i no sabia si demanar el canvi o no, però com era la que més m'havia a gradat al principi vaig decidir fer-ho... i apa! el dia 6 a matricular-nos!!!
ada_bcn ha escrit:hola!

ada_bcn ha escrit:hola!
Aqest és el post de la bona sort!!!!!!!
Enhorabona ada_bcn!Mama del 2008, 2011 i 2015
Enhorabona!!
saber que podem portar al fill/filla a l'escola que vols és el millor
saber que podem portar al fill/filla a l'escola que vols és el millor
Ja està!!!!!!!!
Ja està matriculat!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sembla impossible, després del que hem lliutat per aquesta plaça ja estigui tot. Però bé, ja està!!! Estem dins!!!!!!
Ja està matriculat!!!!!!!!!!!!!!!!! Sembla impossible, després del que hem lliutat per aquesta plaça ja estigui tot. Però bé, ja està!!! Estem dins!!!!!!
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
La nostra també està matriculada. I apa un problema menys durant moooolts anys!

La Lia ja és tota una princesa!
Nosaltres també l'hem matriculat, de moment, en la escola que ens ha tocat en 2ª opció.
De tota menera, tant a una escola com a l'altra, ens diuen que de moment ni comprem ni paguem res extra, ni els llibres ni res, pq tenim moltes possibilitats de tenir plaça a la que voliem en 1ª opció. Potser la setmana vinent sabem alguna cosa......
De tota menera, tant a una escola com a l'altra, ens diuen que de moment ni comprem ni paguem res extra, ni els llibres ni res, pq tenim moltes possibilitats de tenir plaça a la que voliem en 1ª opció. Potser la setmana vinent sabem alguna cosa......
Nosaltres també la tenim matriculada!! aix... m'ha fet una gràcia fer-li la primera foto de carnet per l'escola!!
A veure com anirà tot!
A veure com anirà tot!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |