no em deixa enviar MP, em queden a safata de sortida
no em deixa enviar MP, em queden a safata de sortida
Hola!
vull enviar un MP i no m'en surto... em queda a la safata de sortida però d'aquí no passo! Algú sap com arreglar-ho?
Tampoc em deixa contestar una entrada de Treball que m'interessa... quin pal! Ja m'explicareu, segur que hi ha alguna cosa que no faig bé...
Gràcies!!
vull enviar un MP i no m'en surto... em queda a la safata de sortida però d'aquí no passo! Algú sap com arreglar-ho?
Tampoc em deixa contestar una entrada de Treball que m'interessa... quin pal! Ja m'explicareu, segur que hi ha alguna cosa que no faig bé...
Gràcies!!
Re: no em deixa enviar MP, em queden a safata de sortida
Ho estàs fent bé, et queda a la safata de sortida perquè la persona destinatària encara no l'ha llegit. De fet, és la manera que tens de saber si el teu missatge s'ha llegit o no.
Si només enviar-lo el veus a la safata de sortida, és que l'has enviat bé. Si després el deixes de veure, és que ja ha estat llegit.
Si només enviar-lo el veus a la safata de sortida, és que l'has enviat bé. Si després el deixes de veure, és que ja ha estat llegit.
Moltes gràcies!!
així la persona a qui l'he enviat el rebrà doble... uix! sóc una mica desastre!
merci!!
així la persona a qui l'he enviat el rebrà doble... uix! sóc una mica desastre!
merci!!
noel tindra doble,sino un cop ho hagi llegit,et marxara de la safata de sortida i es quedarà a la safata d´enviats
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |