Calendari escolar 2011-2012
Calendari escolar 2011-2012
Algú té informació sobre el calendari escolar del curs vinent?
Sé que a la pag web de la Generalitat posa que al maig es reuniran per decidir-lo... però jo hauria d'haver dit a RRHH les meves vacances fa més d'un mes, i sense saber QUAN comencen els nens l'escola no sé qué dir. I ja m'apreten!
Per què no pensaran una micona en les families?
Ni que tothom tingués una flexibilitat horaria espatarrant, una familia meravellosa que els dona suport quan els hi fa falta o uns sous estratosfèrics per pagar cangurs i/o activitats així com així. Aiiiiiiiii
Sé que a la pag web de la Generalitat posa que al maig es reuniran per decidir-lo... però jo hauria d'haver dit a RRHH les meves vacances fa més d'un mes, i sense saber QUAN comencen els nens l'escola no sé qué dir. I ja m'apreten!
Per què no pensaran una micona en les families?
Ni que tothom tingués una flexibilitat horaria espatarrant, una familia meravellosa que els dona suport quan els hi fa falta o uns sous estratosfèrics per pagar cangurs i/o activitats així com així. Aiiiiiiiii
- nataespessa
- :: puça

- Entrades: 40
- Membre des de: dl. març 22, 2010 2:52 pm
Re: Calendari escolar 2011-2012
Hola!, dons mira m'has fet gràcia perquè jo estic igual que tú!
Entro cada dos per tres a la web del gencat per veure si ja surt el calendar escolar, perquè així agafaré una setmana o una altre de setembre!
Dons res, a veure si hi ha alguna mestre que sàpiga potser alguna cosa...
Gràcies per endavant!
Entro cada dos per tres a la web del gencat per veure si ja surt el calendar escolar, perquè així agafaré una setmana o una altre de setembre!
Dons res, a veure si hi ha alguna mestre que sàpiga potser alguna cosa...
Gràcies per endavant!
- Martineta26
- :: zebra

- Entrades: 1067
- Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am
Hola!! jo com a mestre la veritat és que no us puc ajudar gaire!! la veritat és que aquest any amb el canvi de govern estant tornant a canviar moltes coses i a hores d'ara encara les escoles no saben ni amb quins mestres podran comptar l'any vinent ja que com que treuen la sisena hora hi haurà retallades en les plantilles.
Es veritat que ara al maig és quan ja el govern comença a dir calendari i aquestes coses però aquest any van molt endarrerits perquè ni ells mateixos ho saben, ara també es torna a treure la setmana blanca així que compto que es començarà la segona quinzena com sempre.. Si m'entero d'alguna cosa us ho diré!!
Es veritat que ara al maig és quan ja el govern comença a dir calendari i aquestes coses però aquest any van molt endarrerits perquè ni ells mateixos ho saben, ara també es torna a treure la setmana blanca així que compto que es començarà la segona quinzena com sempre.. Si m'entero d'alguna cosa us ho diré!!
Gràcies! És imprescindible saber el dia d'inici per organitzar el setembre! Es pensen que tots tenim festa o què? 

Noies, jo també estic com vosaltres !!
Necesito saber-ho ja !! però em sembla que fins que no aprovin els pressupostos de la Generalitat a final de mes res !!
Haurem d'esperar a que els polítics es decideixin, de totes maneres si algú sap alguna coseta, plis que ens ho digui !!
Necesito saber-ho ja !! però em sembla que fins que no aprovin els pressupostos de la Generalitat a final de mes res !!
Haurem d'esperar a que els polítics es decideixin, de totes maneres si algú sap alguna coseta, plis que ens ho digui !!
De l'escola no ho sé, però l'escoleta del meu fill (és municipal) comença el 12 de setembre, així que suposo que les escoles començaran més o menys.
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=71&t=16927&p=908603#p908603
Venc Mei Tai Chinado! viewtopic.php?f=58&t=23295
Veig que no sóc la única
La cosa és que no sé ben bé a on vaig llegir que una de les opcions que es plantejaven era mantenir el començament de curs a primers de setembre, però compensar la "manca" de setmana blanca amb més ponts o dies de lliure elecció al llarg del curs. Vaja, que si ja ho teniem difícil amb la setmaneta dels c*llons, aquest curs ens ho volen posar encara més divertit. Brrrrggggggg
A veure si algú té més informació...
La cosa és que no sé ben bé a on vaig llegir que una de les opcions que es plantejaven era mantenir el començament de curs a primers de setembre, però compensar la "manca" de setmana blanca amb més ponts o dies de lliure elecció al llarg del curs. Vaja, que si ja ho teniem difícil amb la setmaneta dels c*llons, aquest curs ens ho volen posar encara més divertit. Brrrrggggggg
A veure si algú té més informació...
Jo estic a secundària i ja hem rebut el calendari pel curs vinent. Torna ha haver setmana blanca i els nens comencen el 7 de setembre , però tampoc podem posar la mà al foc perquè amb les retallades, canvis, etc... pot passar qualsevol cosa i haver canvis d'últim moment. Així que a esperar
.....
.....Re: Calendari escolar 2011-2012
bon dia!
soc directora d'una escola pública i us puc dir que oficialmet no hi ha res, els rumors que ens reunions ens comenten és que la setmana blanca desapareix, que els nenes/es comences el dia 7 de setembre i altres deades com després de reis no comencem, comencem el 9 de gener, tindrem 5 dies de lliure disposicó d'escola,...
salutacions
soc directora d'una escola pública i us puc dir que oficialmet no hi ha res, els rumors que ens reunions ens comenten és que la setmana blanca desapareix, que els nenes/es comences el dia 7 de setembre i altres deades com després de reis no comencem, comencem el 9 de gener, tindrem 5 dies de lliure disposicó d'escola,...
salutacions
Hola
Jo treballo a secundaria i soc cap d'estudis i us puc dir que oficialment no ha sortit res. Corren molts rumors tal i com diu la nones. Així que haurem d'esperar.
Jo treballo a secundaria i soc cap d'estudis i us puc dir que oficialment no ha sortit res. Corren molts rumors tal i com diu la nones. Així que haurem d'esperar.
Bufff....jo estic igual que vosaltres.Cada dos per tres entrant a la web del gencat.El meu marit ha de triar les vacances durant aquests mes ....
Ostres aquests polítics no sé en que pensen!!!
Ostres aquests polítics no sé en que pensen!!!

- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
estic com vosaltres... fem un boicot!!!! Tant rotllo de conciliacio laboral... i en aquest cas es el govern el que no posa les coses gens facils!!!

Jo també necesito sapiguer quin serà el calendari escolar, pel tema de les vacances.
A la web, encara no ha sortit.
A la web, encara no ha sortit.
Heu sentit que a dit avui la Sra. Rigau? " Tinc el calendari escolar 2011-2012 decidit" però no n'ha dit ni mu de quan començarà l'escola !! Qué no s'enrecorda de quan tenia els nens petits?? Per no dir res més... Em treu de polleguera !!
landayo ha escrit:Heu sentit que a dit avui la Sra. Rigau? " Tinc el calendari escolar 2011-2012 decidit" però no n'ha dit ni mu de quan començarà l'escola !! Qué no s'enrecorda de quan tenia els nens petits?? Per no dir res més... Em treu de polleguera !!
a mi també em treu de polleguera aquest secretisme amb què actúen....no saben que estan al servei del poble??????????????????????????????Re: Calendari escolar 2011-2012
Ufff!! perquè estic amb una panxa que quasibé no em puc ni girar ni tombar que si no també me'n vaig a fer acampada!!!!

- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
landayo ha escrit:Heu sentit que a dit avui la Sra. Rigau? " Tinc el calendari escolar 2011-2012 decidit" però no n'ha dit ni mu de quan començarà l'escola !! Qué no s'enrecorda de quan tenia els nens petits?? Per no dir res més... Em treu de polleguera !!
Quan ella devia tenir els nens petits tampoc hi devia pensar massa en el tema... Segur que no tenia problemes per "ocupar-los" com fos, amb cangurs o activitats diverses, de pagament, és clar.
És el problema de posar gent de dretes a la direcció de serveis públics.
Ei noies, ja la tenim aquí !!!
Comencem el 7 de setembre, ara toca fer puzzles amb les vacances... I després diuen que estan a favor de la concil·liació laboral!!
http://www.ara.cat/societat/educacio-se ... 51471.html
Uix, no se si està ben linkat, però en els diaris d'avui ja surt publicat, encara que en la web de la Generalitat... com sempre... a mises dites!
Comencem el 7 de setembre, ara toca fer puzzles amb les vacances... I després diuen que estan a favor de la concil·liació laboral!!
http://www.ara.cat/societat/educacio-se ... 51471.html
Uix, no se si està ben linkat, però en els diaris d'avui ja surt publicat, encara que en la web de la Generalitat... com sempre... a mises dites!
aquests ara tenen altre feina com ara fer recompte dels regidors i pactes de govern !! i com sempre els temes més importants per l'últim.
a veure quan es dignen a publicar-ho. Tampoc té desperdici les declaracions d'aquesta senyora amb el tema de la conciliació de la vida familiar i laboral, si són els primers d'impulsar reformes que afavoreixen els empresaris i perjudiquen els treballadors... pedoneu
però aquesta dona no la suporto!!
a veure quan es dignen a publicar-ho. Tampoc té desperdici les declaracions d'aquesta senyora amb el tema de la conciliació de la vida familiar i laboral, si són els primers d'impulsar reformes que afavoreixen els empresaris i perjudiquen els treballadors... pedoneu
però aquesta dona no la suporto!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |