no vol maniga curta

Els bolquers, el xumet..

lina
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. set. 21, 2008 2:02 pm

no vol maniga curta

EntradaAutor: lina » dj. maig 19, 2011 1:22 pm

Hola a totes.
No sé que fer, el meu nen té ara 2 anys i no vol possar-se la maniga curta, li dona pànic, es mira els braços i plora i plora, fins que li posso la maniga llarga.

us ha passat?? que vau fer.

Petons i gràcies.
petazetas
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: no vol maniga curta

EntradaAutor: petazetas » dj. maig 19, 2011 1:35 pm

I quan era més petit també ho feia? l'estiu passat?

Noia, no se que dir-te, ho pots preguntar al pediatra... I si li poses la màniga llarga i vas arremangant cada dia una miqueta? potser s'acostumarà a veure's els braços.

I a casa quan està en body o sense roba està bé?
La Lia ja és tota una princesa!
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dj. maig 19, 2011 1:36 pm

Doncs a la meva nena li passa "algo" semblant...
Quan va en màniga curta, s'agafa la màniga i la comença a estirar mentre em diu: TAPA, TAPA!

Jo penso, q en el cas d'ella, és pq té el costum quan té soneta de ficar el dit gros dins la màniga i aleshores se'l passa per la cara, i clar, quan va amb màniga curta "s'enfada" pq no pot ficar el ditet dins... Suposo q mica en mica s'aniran acostumant als canvis de vestuari...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
lina
Entrades: 120
Membre des de: dg. set. 21, 2008 2:02 pm

EntradaAutor: lina » dj. maig 19, 2011 1:40 pm

Hola.
No, l'any passat no ho va fer, es aquest any que es mes grandet, es molt extrany li dona com angunia i clar a les 7.45 del dematí, pq no formi escandol no li posso, i continuem amb maniga llarga.
S'estira la samarreta de les manigues i se l'estira i comença a plorar dient la mà, la mà.

Que dificil es tot això. ;-)
tombarella
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

EntradaAutor: tombarella » dj. maig 19, 2011 1:45 pm

Òndia!! La meva fa igual!! Des que anem amb màniga curta, que se l'agafa i em diu "Mama, no baixa!" :-D Li semblava que anava arromangada, com quan es renta les mans, i ho volia fer anar avall. :r)

Els primers dies s'angoixava una mica i, com que tampoc feia massa calor, ho anàvem alternant. Li vaig anar explicant que quan fa calor va millor anar així, que així no suem tant, li ensenyo que son pare i jo també anem amb màniga curta... I si algun dia s'ha entestat en anar amb màniga llarga, doncs no hi he posat cap problema. Ara ja deu fer dos o tres dies que no es queixa ni en fa cap comentari. ;-)

Suposo que això de veure's amb els bracets a l'aire... nusé... es deuen sentir com a mig despullats, desprotegits...
Imatge Imatge

||*||
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dj. maig 19, 2011 1:48 pm

suposo q se'ls ha de fer raro veure parts del seu cos a l'aire (els bracets, les cametes...). L'estiu passat encara eren massa petits per adonar-se'n, però després de passar tants mesos ben tapats es deuen notar com mig despullats :-:)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dj. maig 19, 2011 1:54 pm

La meva també té manies amb el vestuari d’estiu.
Em demana la jaqueta, per sort no vol l’abric d’hivern sinó una jaqueta primeta (com si fos una samarreta) que ha estat portant darrerament, però més que res perquè hi surt la Minnie i li agrada molt. Ara ja sembla que té assumit que la jaqueta toca posar-se-la en funció de la temperatura.
El que costa més és que sempre vol dur mitjons, encara que vagi amb sandàlies. Alguns dies hi he accedit per a no tenir-la però quan arribem a casa, que ja no tenim pressa, no li’n poso encara que ho demani (plorant, és clar) i li explico que fa calor i que jo tampoc en porto. No sé si l’angoixa veure’s els peus despullats o si és que li agrada el look guiri però en fa un drama, per sort, passada una estona ja ni hi pensa.
El problema és que si va amb el xandall del cole li poso les bambes, amb mitjons (em fa angúnia posar-li sense) i jo crec que la confonc, fa calor i no toca posar mitjons però de vegades sí. Què faríeu, posar-li les bambes (són de roba) sense mitjons?
petazetas

EntradaAutor: petazetas » dj. maig 19, 2011 1:56 pm

la meva no m'ha donat problemes amb això però es que m'ha sortit mig nudista :-D

Resulta que el que més li agrada del món és anar en pilotes i a la que pot hi va. Fins i tot a l'hivern i l'has d'anar perseguint per casa per vestir-la.

Ara que estem en etapa orinal, sempre surt corrents sense bolquer ni calcetes i s'hi podria estar tot el dia, vaja, que la treuries així al carrer i cap problema.
tombarella

EntradaAutor: tombarella » dj. maig 19, 2011 1:59 pm

petazetas ha escrit:la meva no m'ha donat problemes amb això però es que m'ha sortit mig nudista :-D

Resulta que el que més li agrada del món és anar en pilotes i a la que pot hi va. Fins i tot a l'hivern i l'has d'anar perseguint per casa per vestir-la.

Ara que estem en etapa orinal, sempre surt corrents sense bolquer ni calcetes i s'hi podria estar tot el dia, vaja, que la treuries així al carrer i cap problema.

:-D :-D :-D :-D :-D

El més curiós és que la meva té moments de tot. Moments en què no vol ni la màniga curta i d'altres en què em munta un drama perquè no vol el pijama, que voldria dormir despullada... :-:)

I sí, això d'anar en pilota picada després d'anar a la gibrelleta... també ho fa la meva, que ho deu haver tret de sa mare... (es veu que jo feia el mateix quan era petita (hi ha fotos que ho demostren i tot!) ;-))) )
Imatge Imatge

||*||
petazetas

EntradaAutor: petazetas » dj. maig 19, 2011 2:05 pm

tombarella ha escrit:
I sí, això d'anar en pilota picada després d'anar a la gibrelleta... també ho fa la meva, que ho deu haver tret de sa mare... (es veu que jo feia el mateix quan era petita (hi ha fotos que ho demostren i tot!) ;-))) )

jajajajajajajajajaja :-D :-D :-D
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dj. maig 19, 2011 2:08 pm

Ostres, doncs a la Txell també li encanta anar el pilotes! És estrany tot plegat... vol màniga llarga, però en canvi quan es veu sense bolquer se'ns escapa i va fent posses i tot! :-D :-D

Raqueleta, nosaltres tenim el problema però al revés... la TXell no suporta els mitjons (ha sortit a mi en això...), i encara q sigui ple hivern, a la q et descuides ja va descalça per casa...
ImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dj. maig 19, 2011 2:22 pm

Itac@ ha escrit:Raqueleta, nosaltres tenim el problema però al revés... la TXell no suporta els mitjons (ha sortit a mi en això...), i encara q sigui ple hivern, a la q et descuides ja va descalça per casa...

No, si això també, a la que pot se'ls treu, de fet, només els vol quan va amb sandàlies... ?-)
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dj. maig 19, 2011 2:33 pm

:-D :-D :-D aleshores clarisimamente, té tendències guiris!
ImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
tombarella

EntradaAutor: tombarella » dj. maig 19, 2011 2:35 pm

Itac@ ha escrit::-D :-D :-D aleshores clarisimamente, té tendències guiris!

T'anava a dir el mateix!!!!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Imatge Imatge

||*||
mitxi1982
:: conillet
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dl. abr. 27, 2009 11:03 am

EntradaAutor: mitxi1982 » dj. maig 19, 2011 2:55 pm

ostres, en Ferran també es veu raro amb maniga curta, no plora ni em monta cap cristu, pero es mira els braços tot extranyat!! i em mira i me'ls ensenya, com si volgues que li poses bé...pobrets...això del vestuari els te ben despistats :miko:
clar, l'any passat encara eren molt petits i no s'enteraven del que duien posat, però ara ja és una altra cosa.
el que em sembla que tindrem més problemes però és amb els pantalons....llargs cap problema, però curts ja veurem, perquè ara si se li arremanga un camal jugant o sense voler, ja s'atavala i feinada té a tornar-se'l a abaixar....no li agrada ensenyar les cames! :-D no em surtirà pas futbolista no!jeje :-D
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dj. maig 19, 2011 3:45 pm

ostres! aixó li va passar al meu fill gran! quan tenia cap a dos anys... la gràcia és que eren 4 de la classe que estaven igual...
naltros ho vam solucionar d'una manera molt cruel... li vam posar màniga curta i a sobre màniga llarga, i el vam posar al sol perque es rostís... quan estava empapat, li vam treure la samarreta de màniga llarga, i tot i que li feia angunia veure braços, no va dir res pobret....

El peitit li passa amb els pantalons curts... quan s'els puja se li veuen les cames, i llavors s'els tira avall, i li surt el cul a fora, i altre vegada cap amunt... pobre... jo em peto de riure!

es bo veure que tots tenen les mateixes manies! :p-) :p-)
ImatgeImatge
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

EntradaAutor: Irina » dj. maig 19, 2011 3:49 pm

nosaltres tambe estem igual. Encara no porta maniga curta, pero el body si que ho es, i quan estem en proces de vestir-nos o despullar-nos, sempre s'estira la maniga com per baixar-la... Suposo que es questio d'acostumar-se, se li deu fer estrany no veure's el brac,os... quan faci mes calor segurament ja notaran que van mes comodes, no?
Quinparell
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dg. des. 12, 2010 7:20 pm

EntradaAutor: Quinparell » dj. maig 19, 2011 4:24 pm

A un dels meus l'any passat li va passar i mica en mica el vaig anar convencent (ens va costar!!!) però aquest any he trobat la solució, a la que va fer un dia ben assoleiat, li vaig plantar la samarreta de màniga curta del barça i el tio el més feliç del parc :b-))) fins i tot em demana quan li posaré els pantalons curts (que l'any passat també ens va donar problemes...)

Jo crec que simplement és part de la seva personalitat, a nosaltres mateixes hi ha qui li agrada posar-se faldilles i d'altres que no les poden veure.
TàniaBCN
Entrades: 111
Membre des de: dj. abr. 14, 2011 2:12 pm

EntradaAutor: TàniaBCN » dj. maig 19, 2011 8:45 pm

carai! no pensava que fos tant comú això de tenir manies amb la roba. el meu sí que vol pantaló curt i màniga curta, però en canvi s'estira moltíssim els mitjons perquè li quedin ben amunt. fa una fila... però què li has de dir? no ens discutirem a les 8 del matí per qüestions estètiques...!!
devo
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1964
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 1:27 pm

EntradaAutor: devo » dj. maig 19, 2011 9:27 pm

El meu l'estiu passat tampoc volia màniga curta, però li va durar poquet i de seguida s'hi va acostumar.

Aquest any hi va tan content, i ahir al matí al posar-li la jaqueta em va dir que haurem de comprar una jaqueta de màniga curta :-D
Imatge Imatge Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::