Criteri de Barems a Sant Boi i estat de les places

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
neneta
Entrades: 3
Membre des de: dl. set. 15, 2008 10:41 pm

Criteri de Barems a Sant Boi i estat de les places

EntradaAutor: neneta » dt. març 22, 2011 6:59 pm

Bona tarda, aquest missatge va dirigit a les persones que com jo no vam estudiar a Sant boi per que van créixer en un altre barri de Barcelona o províncies.
Em sento molt decebuda amb el nou criteri de puntuació que dona 5 punts als fills de ex-alummnes, ho sento però em sento estrangera dins del meu propi país.
A Santo Tomàs 7 nens fora.
A Salesinas no ha entrat cap amb 30 punts, aixo vol dir que hi ha 23 inscripcions amb mínim 30+5 ( pare o mare ex - alumne).
San Josep
Escola Marianao
Rafael Casanovas

Etc.....

Os convido si voleu a ampliar mes dades si ja las teniu per que tothom sàpiga com anat aquest any el tema de les places i per a que cadascú digui la seva.
Gracies i sort el dia 2 de maig.
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: Criteri de Barems a Sant Boi i estat de les places

EntradaAutor: fox » dv. març 25, 2011 7:27 pm

Hola, no cal que siguis de Sant Boi per sentir-te aixi, entenc com et sents jo tampoc he entrat al colegi que volia i conec més gent amb la mateixa situació. Per mi esta molt mal montat, és injust la majoria de punts, nomes veig be que tinguis preferencia si el nen te un germa o treballen els pares pero tot el demes es injust i nomes faltava que aquest any es treguessin de la maniga aquest 5 punts de més per pares ex-alumnes.

Jo tinc una petita esperança si amplien les places del colegi perque soc la ultima pero no se que passara fins a ultima hora.
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Amèlla
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 9:30 am

Re: Criteri de Barems a Sant Boi i estat de les places

EntradaAutor: Amèlla » ds. març 26, 2011 1:47 pm

Jo tampoc sóc de Sant Boi i em sento igual que tu, però a més el pitjor és que es defensa qui falsifica les dades i només tens a la teva mà acusar amb noms i cognoms qui hagi comès frau i enfrontar-te tu amb els 4 que coneixes mentre que tota la resta passen impúnement per davant teu.

L'unica cosa que pots fer és formular la teva quiexa, si vols ho pots fer a l'oficina virtual de la Generalitat.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::