15 març: llistes preinscripció a P3 (DUBTES!)

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Txitu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 9:12 am
Ubicació: Manresa

15 març: llistes preinscripció a P3 (DUBTES!)

EntradaAutor: Txitu » dt. març 15, 2011 3:43 pm

Hola!

Avui he rebut l'sms de l'escola que vam posar en 1a opció on ens diu la següent informació:

Número de sol·licitud.
Puntuació
Número aleatori
Total de sol·licituds

Algú sap com es procedeix ara? En aquesta escola tenien per oferir 50 places i han tingut 51 sol·licituds. Entenc que només una família es quedarà fora. La meva pregunta és ara com funciona, això? el número de la sol·licitud és aleatori o bé s'adjudica el número segons l'ordre d'arribada de la sol·licitud a l'escola? (és que en aquest cas nosaltres vam ser la sol·licitud que fa 51! i em fa por que si adjudiquen el número de sol·licitud dacord amb l'entrega de la sol·licitud ens quedarem fora... O bé aquest número és aleatori?)
L'altra pregunta és: què s'entén pel que en diuen 'número aleatori'? és el número de sorteig, que diuen? a partir d'aquest número s'ordenen les sol·licituds?...

Si algú em pot ajudar a desfer el cacau mental que porto i em pot explicar com segueix ara el procés, li estaré molt agraïda...

Una altra cosa: per llei hi ha d'haver un nombre determinat de nens en una aula? o bé si creuen oportú podrien afegir una plaça més...?
Imatge
eli75
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

Re: 15 març: llistes preinscripció a P3 (DUBTES!)

EntradaAutor: eli75 » dt. març 15, 2011 3:54 pm

Hola!

No tens el núm. 51 per haver fer la darrera presentació sinò que la puntuació que compta és la del barem: 30-20-15 punts segons cada cas. Les llistes que publica l'escola avui va per ordre alfabètic, encara no són definitives però et pots fer una idea de si estàs dins o fora en funció de les puntuacions teva en relació amb la dels altres nens.

si tens dubtes jo anaria directament a l'escola i de pas, consultar in situ la llista, és com millor t'aclariràs ja que missatge d'SMS és poc clar.

Sort per a tothom!!
Corda
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dj. oct. 12, 2006 9:35 pm

EntradaAutor: Corda » dt. març 15, 2011 3:55 pm

Hola!!!

Em sembla que més o menys tots estem igual: no en tinc ni idea!! Estic igual de perduda que tu.... :ufs:
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dt. març 15, 2011 3:59 pm

Hola,

jo també he rebut aquest sms!

A l'escola em van explicar que l'ordre d'inscripció no té cap importància, és igual que fossis la número 51. Has de mirar els punts, com t'han dit.

Sort!
Imatge
Laure
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » dt. març 15, 2011 4:23 pm

A veure si us puc ajudar.

en el meu cas , jo tinc el numero aleatori 02.222

el numero de tall que ha sortit és el 17.000 i escaig

per tant jo ho tinc magre :(

entraran primer del 17.000 al 99.999 i després comença altra vegada el 00000. M'enteneu? jo he calculat que tinc un 15% de possibilitats d'entrar, tot i que és atzar totalment, podria ser que justament molts dels que volen entrar a la meva escola tinguin números entre el meu i el 17.000, però no tinc gaire fe, no sé si m'explico. ?-)
Corda
Entrades: 153
Membre des de: dj. oct. 12, 2006 9:35 pm

EntradaAutor: Corda » dt. març 15, 2011 4:38 pm

Una pregunta: a l'escola on le inscrit jo oferten 50 places i han tingut 45 inscripcions, això vol dir que en aquesta escola entraran tots els nens que l'han demanat sense sortejos ni res, oi? Vull dir que això del número aleatori és per si hi ha més inscripcions que places, no?

Que peixos que estem...
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dt. març 15, 2011 6:42 pm

Corda si que quiere decir eso, a mi me ha pasado lo mismo de 50 plazas solo han solicitado 44.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Amèlla
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 9:30 am

EntradaAutor: Amèlla » dt. març 15, 2011 8:38 pm

Sí, és com diu la Laure, quina mala sort, no, que has tingut? I jo que em queixava perquè tinc el 145 mil i escaig... A veure si tens sort, noia!
De tota manera les llistes provisionals surten el dia 23, amb l'ordre, segons la puntuació. El que passa és que jo estic tan dels nervis que demà aniré a veure quants n'hi ha davant meu tenint en compte el 17...
De les 50 places ofertades , hi ha 67 sol·licituds, així que... I així els números aleatoris poden anar fins al 99.999?
Algú sap si la gent que s'ha empadronat falsament, se surt amb la seva? O coneixeu algun cas que els hagin enxampats?
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dt. març 15, 2011 8:54 pm

Amèlla ha escrit: I així els números aleatoris poden anar fins al 99.999?

Els números aleatoris arriben fins el nombre total de sol·licituds que hi ha hagut a tot Catalunya... segur que passa del 99.999 perquè jo tinc el 134 mil i pico (i tu mateixa has dit que tens el 145 mil i pico, no?)

Respecte al tema dels "falsos empadronaments" només se'ls enxampa si algú els denuncia... al poble dels meus pares, una família en va denunciar una altra i, al cap de dos anys des de la denúncia (per temes de proves, recursos i tal) al final han fet fora al nen que havia fet l'"empadronament fals"... el nen ja havia cursat P-3 i P-4 i estava a inicis de P-5... una mica extrany, tot plegat... :ufs:
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
eli75
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: eli75 » dt. març 15, 2011 9:08 pm

Crec que hi ha uns 153.000 números aleatoris.

En quant als empadronaments, penso que hauria de ser el mateix ajuntament qui controlés això, per evitar que hi hagi gent de 30 punts que en realitat no els té, em sembla molt fort que la gent s'aprofiti del sistema i del poc control d'aquesta manera per passar per davant d'altres amb 20 o 15 punts totalment autèntics i que a sobre, es queden amb un pam de nas!
Laure

EntradaAutor: Laure » dt. març 15, 2011 9:14 pm

Teniu raó, jo pensava que només n'hi havia 100.000. Bé, com dieu, jo particularment he tingut molt mala sort, a més en el meu poble no hi ha punts per proximitat, tots tenim els mateixos punts, cosa una mica estranya perquè tenim 8 escoles. En el meu cas potser em tocarà dur el nen a l'altra punta del poble, tenint-ne una al costat ?-) . Però, bé, jo he tingut molta mala sort com veieu, ja he anat a revisar els números que tenen els altres i no entro a cap de les meves opcions :ufs: :ufs:

En fi, no em vull fer mala sang....
danu79
Entrades: 1134
Membre des de: dl. juny 26, 2006 5:30 pm

EntradaAutor: danu79 » dt. març 15, 2011 10:58 pm

Heu de tenir en compte que si l'escola té 50 places n'ha de guardar algunes per NEE (necessitats educatives especials)
A la nostra escola aquest any ens en fan guardar 6, abans eren 4 (tenim 50 places). Llavors depen de si en els preinscits ja hi ha algun nen amb NEE hi haurà més o menys gent que quedi fora.
És complicat... potser si vas a l'escola et poden informar millor.
CASA
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 2:08 pm

EntradaAutor: CASA » dc. març 16, 2011 10:12 am

danu79 ha escrit:Heu de tenir en compte que si l'escola té 50 places n'ha de guardar algunes per NEE (necessitats educatives especials)
A la nostra escola aquest any ens en fan guardar 6, abans eren 4 (tenim 50 places). Llavors depen de si en els preinscits ja hi ha algun nen amb NEE hi haurà més o menys gent que quedi fora.
És complicat... potser si vas a l'escola et poden informar millor.

Ostres!!!!! Tenia entès que era un màxim de 2 per línia...com és que ara poden ser 3? de què depèn? I quan se sap si la generalitat se les queda?

A mi m'és crític ja que sembla que entro però sóc de les del final de la llista!!!!!!!

Gràcies :-()-)
Imatge
Imatge
Amèlla
Entrades: 9
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 9:30 am

EntradaAutor: Amèlla » dj. març 17, 2011 12:41 pm

Jo també he tingut mala sort, en tenir aquest número tan alt, pràcticament quedo al límit o fora, segons els càlculs que he fet, he mirat de qui té la mateixa puntuació quants hi ha entre el 16 mi i escaig i el meu i la cosa pinta malament.
La reserva de places és una garantia de com a mínim 4 places, però en poden ser 6 o 8 o cap; el que passa és que com a mínim se'ls reservent 4, però per a les sol·licituds presentades dins el termini, és a dir si un cop feta la matrícula, qui entra el número 50, si ve algú amb dret a la plaça reservada no perilla la seva plaça.
Pel que dèieu dels falsos empadronaments, un cop consultat en l'oficina territorial d'educació, m'han informat que si es coneixen es pot fer una sol·licitud perquè ho revisin al més aviat possible, és a dir, la pots fer un cop surtin les llistes definitives, etc. però en aquest cas és possible que passi el que diu aquesta noia que va passsar al seu poble, però si ho fas ara, potser encara són a temps de rectificar els barems.
Laure

EntradaAutor: Laure » dv. març 18, 2011 9:15 pm

Per cert, algú sap quin dia surten les llistes definitives? quan sabrem quina escola ens ha tocat?? gràcies :ok:
danu79
Entrades: 1134
Membre des de: dl. juny 26, 2006 5:30 pm

EntradaAutor: danu79 » dv. març 18, 2011 11:59 pm

El 2 de maig??? No ser si són les definitives...
Laure

EntradaAutor: Laure » dg. març 20, 2011 11:20 pm

Algú em va dir que demà dilluns sortien ... :-:) :-:)
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dl. març 21, 2011 6:18 am

Aquí us posso el calendari del tema de les preinscripcions:

Calendari

* Publicació de l'oferta: 10 de febrer del 2011
* Període de presentació de sol·licituds: del 14 al 25 de febrer del 2011. Si la sol·licitud s'envia per Internet, el termini es tanca a les 24 h del 24 de febrer del 2011
* Publicació de les llistes de sol·licituds amb la puntuació provisional: 15 de març del 2011
* Sorteig públic per determinar l'ordenació de sol·licituds: 15 de març de 2011 a les 11 h, als serveis centrals del Departament d'Ensenyament (Via Augusta, 202, Barcelona). El resultat es difon a partir de les 12 h.
* Termini per presentar reclamacions: 16, 17 i 18 de març del 2010
* Publicació de les llistes amb la puntuació definitiva: 23 de març del 2011
* Publicació de l'oferta definitiva: 8 d'abril del 2011
* Publicació de les llistes d'alumnat admès: 2 de maig del 2011
* Període de matrícula: del 6 al 10 de juny del 2011
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dl. març 21, 2011 6:21 pm

Gràcies pel calendari, Naylacris.

El que no acabo d'entendre és què carai fan entre el 8 d'abril, que surt l'oferta definitiva, i el 2 de maig que surten les llistes d'admesos... :-:)

No podria ser més ràpid, tot plegat?
Quines ganes de fer-nos patir... :-((
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Laure

EntradaAutor: Laure » dc. març 23, 2011 2:19 pm

I un dubte que jo tinc,

en el meu cas, que crec que no entro a cap de les tres opcions que vaig posar, en principi tinc entès que et truquen per dir-te les opcions que queden lliyres i que triis, però...això quan deu ser?? després del 2 de maig??? :-:) :-:) algú que s'hagués trobat en una situació semblant amb algun fill anterior? és veritat que et truquen per telèfon i aleshores et fan triar?

gràcies

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::