Els nostres fills començaran P-3. Triem escola!
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Re: Els nostres fills començaran P-3. Triem escola!
Hem rebut missatge al mobil conforme ens han baremat bé (30 punts).
Hem trucat a l'escola que hem triat en primera opció i ens diuen que en principi, si no canvia gaire el tema amb les reclamacions, tindriem plaça per que n'hi ha per tothom de 30 punts, si res no canvia, repetexio.
A veure si hi ha sort.
Hem trucat a l'escola que hem triat en primera opció i ens diuen que en principi, si no canvia gaire el tema amb les reclamacions, tindriem plaça per que n'hi ha per tothom de 30 punts, si res no canvia, repetexio.
A veure si hi ha sort.
La Lia ja és tota una princesa!
Jo també tinc el número, pero jo ja fa dies que se que sí vaig a sorteig. Som 8 per a 3 places.....
- petazetas

oncs molta sort GLG! 
hola noies, doncs nosaltres de moment no hem entrat a la primera opció
55 sol·licituds per 50 places i nosaltres amb 10 punts....
ja sabíem al què ens arriscàvem, ara estem a l'espera de si hi ha més moviments d'aquí al 2 de maig que seran les llistes definitives... que esperem que sí perquè aquesta escola ens agrada moltíssim però...toca esperar
el cas és que m'he assabentat que l'escola que hem posat en segona opció no ha omplert (48 sol·licituds per 50 places) i ara no sé com va el procediment per les places de segona opció, es fa un sorteig? (perquè imagino que no serem només 2 els que hem posat aquesta escola en segona opció) i si és així, suposo que a partir del 2 de maig, no? sabeu com funciona???
(ara només faig que pensar que si hagués posat aquesta escola en primera opció ja estaríem dins i fora patir
però és que m'agrada més l'altra)
ja sabíem al què ens arriscàvem, ara estem a l'espera de si hi ha més moviments d'aquí al 2 de maig que seran les llistes definitives... que esperem que sí perquè aquesta escola ens agrada moltíssim però...toca esperar
el cas és que m'he assabentat que l'escola que hem posat en segona opció no ha omplert (48 sol·licituds per 50 places) i ara no sé com va el procediment per les places de segona opció, es fa un sorteig? (perquè imagino que no serem només 2 els que hem posat aquesta escola en segona opció) i si és així, suposo que a partir del 2 de maig, no? sabeu com funciona???
(ara només faig que pensar que si hagués posat aquesta escola en primera opció ja estaríem dins i fora patir
però és que m'agrada més l'altra)Re: Els nostres fills començaran P-3. Triem escola!
ametista ha escrit:hola noies, doncs nosaltres de moment no hem entrat a la primera opció55 sol·licituds per 50 places i nosaltres amb 10 punts....
![]()
![]()
(ara només faig que pensar que si hagués posat aquesta escola en primera opció ja estaríem dins i fora patir![]()
però és que m'agrada més l'altra)
Ostres, estem en la mateixa, mateixa situació...... SORT!
Gracies Petazetas, amb la merrrrrrrrrrrrda de dia que fa, no soc gaire optimista.
o sigui que sí que és per sorteig? buuuuf, quins nervis, ja estic atacada ara i no queda ni res
que tinguis molts sort GLG!
que tinguis molts sort GLG!
- petazetas

Si filles si, és per sorteig i et fan patir durant mesos. Pel que sembla a l'escola que hem posat els de 30 punts entrariem tots si no es que hi ha un daltabaix.
I si sobren plaçes entraràn en sorteig els de 20 i 10 punts.
En fi, un rotllo patatero!
I si sobren plaçes entraràn en sorteig els de 20 i 10 punts.
En fi, un rotllo patatero!
Es sortegen els empats. Si hi ha 50 places ofertades, i 58 sol·licituds, es sortegen les places pels que ténen menys punts.
Ostres!
Nosaltres estem igual, 50 places, 81 solicituds!!!!
I jo dels nervis i a punt de parir!!!!! LITERALMENT!!!!
Però, el sorteig no es feia el 23 de Març? perquè ens hem d'esperar al Maig?
Algú sap on comencen a donar la volta els números? Tenim un 700 i pico, i no és el mateix que donin la volta al 20.000 que al 150.000. Quin patir!!!
CASA ha escrit:Ostres!
es que jo pregunto sobre la segona opció de la sol·licitud!
sobre la primera opció ara hi ha el període de reclamacions, el dia 23 de març es publica la llista amb les reclamacions resoltes, suposo que aquí és quan es fa el sorteig entre els empats i la llista d'admesos definitiva es publica el 2 de maig
)si després de tot el procès per la primera opció de la sol·licitud resulta que no entrem, entenc que el procés per la segona opció (o la següent amb places lliures) comença a partir del 2 de maig...això és el que preguntava abans! potser no m'he explicat bé
a la segona opció que hem posat hi ha 2 places lliures i com que ja em suposo que no som els únics que l'haurem posat com a segona opció també es deu fer un sorteig, no? el mes de maig?
- petazetas

No no, al maig ja surten les llistes amb escola adjudicada pel teu fill/a.
Ja s'ha fet tot el procés de si no entra a la primera va al sorteig per la segona, tercera opció etc.
Al maig les llistes ja són les definitives, a no ser que protestis per que t'han adjudicat una escola que no havies posat en llista o per que és una escola que no t'agrada etc.
Ja s'ha fet tot el procés de si no entra a la primera va al sorteig per la segona, tercera opció etc.
Al maig les llistes ja són les definitives, a no ser que protestis per que t'han adjudicat una escola que no havies posat en llista o per que és una escola que no t'agrada etc.
A veure, hem trobat això:
El número a partir del qual s'efectuaran les ordenacions per tal de dirimir les situacions d'empat al procés de preinscripció i matriculació per al curs escolar 2011-2012, que ha resultat del sorteig públic és el següent:
Número de desempat: 17642
Nosaltres tenim el 26mil i pico....que fem ara? Com se que ha passat, ai, quin embolic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Us ho juro que pareixo avui dels nervis i amb la ronda litoral tallada per la pluja no arribo a l'hospital.

El número a partir del qual s'efectuaran les ordenacions per tal de dirimir les situacions d'empat al procés de preinscripció i matriculació per al curs escolar 2011-2012, que ha resultat del sorteig públic és el següent:
Número de desempat: 17642
Nosaltres tenim el 26mil i pico....que fem ara? Com se que ha passat, ai, quin embolic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Us ho juro que pareixo avui dels nervis i amb la ronda litoral tallada per la pluja no arribo a l'hospital.

aaaaaaaaaaah!!!! o sigui que abans del 2 de maig ja fan totes les adjudicacions, siguin en primera opció o en les següents? millor, millor, així no hem d'esperar més
gràcies petazetas!
deuen fer més d'un sorteig, doncs? i aquests sortejos no són públics?
buf, no sé si podré aguantar fins al maig!!!
i això del número de desempat...és el que et diuen per missatge al mòbil? el que posa "num. aleatori"??? nosaltres tenim el 96.403...
gràcies petazetas! buf, no sé si podré aguantar fins al maig!!!

i això del número de desempat...és el que et diuen per missatge al mòbil? el que posa "num. aleatori"??? nosaltres tenim el 96.403...
- petazetas

Home si al maig encara haguessin d'estar per sortejar el tema de les següents opcions quan t'ho dirien, el 5 de setembre? 
Suposo que per això triguen tant, el març ja fan el sorteig, i a partir d'aquí ja començen amb tot el follón d'empats, desempats, segones opcions i posteriors etc etc d'aqui a que ho diguin el Maig. L'Abril deuen estar tot sencer fent adjudicacions etc.
Dic jo.

Suposo que per això triguen tant, el març ja fan el sorteig, i a partir d'aquí ja començen amb tot el follón d'empats, desempats, segones opcions i posteriors etc etc d'aqui a que ho diguin el Maig. L'Abril deuen estar tot sencer fent adjudicacions etc.
Dic jo.
tens raó, si té la seva lògica...una que no pensa, deu ser l'ansietat, que em col·lapsa 
mandarina ha escrit:Algú sap on comencen a donar la volta els números? Tenim un 700 i pico, i no és el mateix que donin la volta al 20.000 que al 150.000. Quin patir!!!
Hola mandarina!
Lo del 150.00 ho dius per dir algun num o bé saps quantes solicituds hi ha? La volta dona a partir del 17642, és clar que tot depèn del num màxim de nens per tenir alguna idea...algu el sap?
Gràcies
Estem tots histèrics, jo ja vaig perduda.
M'han dit que el número de tall que ha sortit es el 17 mil i pico, pero no acabo d'entendre per a que serveix. Jo tinc un 26 mil i pico.....
M'han dit que el número de tall que ha sortit es el 17 mil i pico, pero no acabo d'entendre per a que serveix. Jo tinc un 26 mil i pico.....
Els números arriben al 130.000 i pico, així que ho tenim fatal, però fatal... de fet si ordenem tots els de l'escola que hem triat som els últims de la llista (amb 30 punts). Ara a esperar al 2 de maig... i a anar mirant privades per si de cas ens envien segons on!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |