Sol.licitud en marxa...

Fills del cor.
roger
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dv. juny 19, 2009 9:00 am

Sol.licitud en marxa...

EntradaAutor: roger » dj. març 10, 2011 8:19 pm

Doncs, bé, al final ens hem decidit i ja tenim la sol.licitud feta, la entregarem dilluns...
Sabeu alguna cosa de si entre els pares i el nen no ha de sobrepassar els 40 anys de diferència??? es que el meu marit en té 38...??? llàstima que no estigui més animar aquest forum...
esther36
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. des. 23, 2010 11:39 pm

Re: Sol.licitud en marxa...

EntradaAutor: esther36 » dj. març 10, 2011 8:56 pm

Hola roger, si vols estar al dia de tot com va ficat al forum adopt@qui , es fantastic .
Sort i pasiencia :ok:
roger

EntradaAutor: roger » dj. març 10, 2011 10:55 pm

Gràcies Esther, hi he entrat, no m´aclaro gaire, veig que hi ha un post sobre llistes a Catlunya i he mirat les asignacions del 2001 i...havien iniciat l´adopció al 2009?? en dos anys justos els hi han donat la criatura?? trobo que és poc no??? o alguna cosa no he entés...
ada_bcn
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dv. març 11, 2011 9:42 am

bon dia roger...
t'ho diran a la sesió informativa de nacional, erò conten una diferència màxima de 42-43 anys entres els pares i el nen (això vol dir un tram d'edat en el CI de 0-2anys)... el CI té una validessa de 3 anys. No sé si la diferència al conten fetn una mitja de l'edat de al parella o la del més jove, segur que la del més gran no agafen.
roger

EntradaAutor: roger » dv. març 11, 2011 9:16 pm

Doncs haurem d´esperar doncs, ja et dic, tampoc m´importa que no tingui pocs mesets ni molt menys, era pura curiositat...
Quines son les vostres experiències??
ada_bcn

EntradaAutor: ada_bcn » ds. març 12, 2011 3:29 pm

bé, si teniu 42 anys us podrien posar un tram d'edat al CI de 0-2 (això vol dir que us podrien asignar un nen de 0 a 2 anys i 11 mesos), sempre que no tingueu un fill més petit de 2 anys, normalment s'ha de portar mínim un any amb el fill que ja hi ha a casa. De totes formes jo crec que més de 3 anys trigaran en asignar-vos (a no ser que especifique necessitats especials que potser és més ràpid) així que haurieu de renovar el CI, llavors el tram d'edat podria pujar. Podeu també demanar un tram d'edat més gran, vull dir que 0-2 és le mínim que posen, almenys a nacional, a internacional és 0-3 si no m'equivoco.
Lau
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

EntradaAutor: Lau » ds. març 12, 2011 4:17 pm

Hola roger,
el què no hi pot haver és més de 40 anys entre vosatlres i el nen... menys no hi ha problema si en teniu 38 o menys, no teniu pas 40 anys de diferencia amb el nen... per tan, en teoria us toca un perfil de 0-2 anys, pero si voleu un rang d'edat més alt en podeu parlar amb els professionals del ci i si us veuen preparats us el donaran.
enhorabona per aquest primer pas.
roger

EntradaAutor: roger » ds. març 12, 2011 10:15 pm

Moltes gràcies, jo ho deia per que si conta desde el CI, si ens el donen amb 38 del meu marit i contem uns 3 anys, son 41, pero vaja...ja ho veurem....
Tinc un nen de 17 mesos, per que hauré de renova el CI???
ada_bcn

EntradaAutor: ada_bcn » dg. març 13, 2011 7:48 am

si m'ho preguntes a mi... doncs pq si aneu a nacional amb un tram d'¡edat de 0-1 que és el que us poden posar amb el fill que teniu, és com imposible que us asignin abans de 3 anys que és quan caduca el CI i s'ha de renovar, encara que fos un tram d'edat de 0-2 anys... a no ser que siguin necessitats especials. ja us ho diran a la sesió informativa però crec que ara l'espera és de 3,5-4,5 anys depenent del perfil si el teniu mé sobert o més tancat (malalties, etnia, edat, germans...). El vostre seria un perfil bastant tancat, per l'edat
roger

EntradaAutor: roger » dg. març 13, 2011 2:23 pm

Però és clar, d´aquí uns 3 anys el meu fill gairebé en tindrà 4!!! No ho tenen en compte aixó???
Lau

EntradaAutor: Lau » dl. març 14, 2011 12:01 pm

Crec, almenys amb internacional, que es pot demanar que el ci posi 'un any menor al fill que ja tens', per tan, si d'aqui a 3 anys el que ja tens en té 4, en aquell moment el vostre ci seria de 0-3 , però no estic segura que funcioni igual en nacional ni tampoc sé exactement si això depen de l'equip que us valori...

Jo aniria apuntant tots aqquests dubtes i quan us citin per la reunió informativa, exposar-los.

Salut.
ada_bcn

EntradaAutor: ada_bcn » dl. març 14, 2011 3:12 pm

si, sembla lógic... però crec que ho haureu de preguntar a la sesió informativa o quan comenceu les entrevistes. si feu internacional també us tocarà una icif, i depen de la icif si ho fan això d'un anye menor (però a totes els fa massa gràcia em sembla)... si només nacional la valoració ara no recordo qui la fa, ja t'ho buscaré... i llavors millor ho pregunteu.
de totes formes podeu anar demanat de modificar el tram d'edat a messura que passi el temps, podeu trucar per dir que voleu empliar el tram d'edat
roger

EntradaAutor: roger » dl. març 14, 2011 3:50 pm

Bé, doncs sol.licitud entregada!!! Hem anat al Paral.le aquest matí, no hi havia ningú!!!! La noia m´ha dit que rebrem una carta on posarà lo de la sessió informativa, quines ganes!!!! en allà sortirem de dubtes de tot així, ja us explicaré...
És cert que en menys de 6 mesos he de tenir el CI....??
Lau

EntradaAutor: Lau » dl. març 14, 2011 6:54 pm

Sí, almenys en internacional que és en el que puc parlar per coneixement de causa... ICAA té 6 mesos per emetre el CI des de la data de solicitud, dins d'aquests 6 mesos fas el curs, les entrevsites, etc... tot i que nosaltres per exemple vam tardar 7... i de casos en que si hi ha hagut agost pel mig els han fet firmar una espècie de prorroga per si el temps s'extenia dels 6 mesos.. però en general, tothom tarda els 6 aprox.

Enhorabona per aquest primer pas!
roger

EntradaAutor: roger » dl. març 14, 2011 8:19 pm

Ah, doncs qué bé!!! crec que és el més pal de tot, espero passar-ho aviat!!
ada_bcn

EntradaAutor: ada_bcn » dt. març 15, 2011 7:40 am

a la sesió informativa us ho diran, crec que a nacional conten 6 mesos des de la sesió informativa. a mi per internacional em van trigar una mica més de 6 mesos en enviar la cópia del Ci, pero l'original en castellà per legalitzar van trigar 8 mesos.
Lau

EntradaAutor: Lau » dt. març 15, 2011 9:11 am

8 mesos des de la solicitud ada_bcn? o 8 mesos des de la resolució d'idoneitat?

a nosaltres també ens ho van haver de traduir al castellà, van tardar un meset i mig aprox.
ada_bcn

EntradaAutor: ada_bcn » dt. març 15, 2011 9:26 am

8 mesos en total
ada_bcn

EntradaAutor: ada_bcn » dt. març 15, 2011 9:27 am

de totes formes és igual el que triguin en fer el Ci o donar cita per la sesió informativa a nacional pq la data que conta es la de registre de la solicitud (tinc entés)
roger

EntradaAutor: roger » dt. març 15, 2011 6:14 pm

A la sol.licitud hi ha una dat i un número, és aquest el número d´expedient famós??? quin follon, és igual, haurem d´esperar igual!!

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::