Que comprar-li a un nen/noi de 12 anys?
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Que comprar-li a un nen/noi de 12 anys?
Doncs això, el meu cosí farà 12 anys i com que jo sóc la padrina sempre li he regalat alguna cosa, pero ha arribat un moment que ja no sé que regalar-li.
Teniu idees?
Moltes gràcies reines

Teniu idees?
Moltes gràcies reines

Re: Que comprar-li a un nen/noi de 12 anys?
Algun joc per alguna consola (si es q en té) o alguna consola, depen del presupost, clar. a aquesta edad els hi agraden molt
o si fa algun esport, algún complement... no se... si se m'acut alguna cosa més ja aniré ficant
o si fa algun esport, algún complement... no se... si se m'acut alguna cosa més ja aniré ficant
Pressupost ???
- noviachuky
Uf, què difícil!
I portar-lo a algun lloc que no hagi estat mai i que li pugui fer il·lusió? Com ara muntar cavall, pujar en barca o canoa, ràfting, patinar sobre gel... o algun parc d'atraccions...
O algun llibre, ara n'hi ha de xulos, d'aquests "juvenils"... i si no és de llegir, sempre hi ha d'haver un primer dia!
O un rellotge, amb llum, alarma, cronòmetre... o el que vulguis, n'hi ha per tots els pressupostos...
O alguna cosa de roba, fins i tot alguna samarreta personalitzada amb el grup de música que li agradi, o la sèrie de TV...
I portar-lo a algun lloc que no hagi estat mai i que li pugui fer il·lusió? Com ara muntar cavall, pujar en barca o canoa, ràfting, patinar sobre gel... o algun parc d'atraccions...
O algun llibre, ara n'hi ha de xulos, d'aquests "juvenils"... i si no és de llegir, sempre hi ha d'haver un primer dia!
O un rellotge, amb llum, alarma, cronòmetre... o el que vulguis, n'hi ha per tots els pressupostos...
O alguna cosa de roba, fins i tot alguna samarreta personalitzada amb el grup de música que li agradi, o la sèrie de TV...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Al meu nebot que té 11 anys ara el que li compren és roba, samarretes d'aquestes de marca que els hi agraden rotllo rapero ben amples... n'hi ha per 20-25 € a les botigues d'esports i ell encantat!
Uns amics nostres per l'aniversari de la seva neboda, des de que ja va tenir una certa edat, ara en té 14, se l'emporten una tarda de compres i a berenar o a sopar i el cine, i la nena encantada pq fa "coses de grans" i sense els papes. La diferència és que ells no tenen nens, si tens canalla la cosa es complica més.
12 anys?? mmm.. i entrades per anar a veure el barça?? Al servi caixa o a la botiga del barça online en trobaràs bé de preu!!
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
- noviachuky
Moltes gràcies, ostres m'heu donat forces idees aixi que ara hauré de fer un sorteig... jejejeje
Merci de debó, petonets
Merci de debó, petonets
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |