Pell atopica y problemes

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
Iang
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 9:13 pm

Pell atopica y problemes

EntradaAutor: Iang » dl. març 07, 2011 8:48 am

Hola volia comentar per si algu li pot servir si esta amb un cas com el meu ...
El meu fill tenia un brot de pell atopica brutal .. posaba xeramance, sabo oleo de isdin,etc...tot!!! i res .... despres vaig començar a donarli vitamina D3 que em van donar a urgencies al hospital i ha millorat molt ,pero lo que millor me ha anat a mi es fer desapareixer tots el quimics del bany... el xampu es de camamilla ecologica,el sabo de pastilla de avena o rosa mosqueta i per idratar ,faig servir el oli datmelles dolces , tot de botiga natural ..i la veritat es que es fantastic, tambe estic eliminat els quimics a l'hora de la neteja de casa ,em queda probar el rentabaixelles y el detergent de la rentadora ...
jo recomano a tothom, amb nens atopics o no que eliminin la quimica al maxim, nosaltres fem servir pastiles de sabo per la dutxa ,costen menos de 3 euros ,aixi que tampoc suposa un gast molt gran i duran mes que els pots de gel de bany
Una abraçada
"Tu no te comes a mis hijos,asi que yo ya no volvere a comerme a los tuyos "
minimandarina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm

Re: Pell atopica y problemes

EntradaAutor: minimandarina » dl. març 07, 2011 9:28 am

Moltes gràcies Iang!
Aquí tens una mama amb criatures amb pell atòpica i tots els consells són bons!!!!!!!!!! Ho provarem!
Imatge

Imatge
Quinparell
Entrades: 28
Membre des de: dg. des. 12, 2010 7:20 pm

EntradaAutor: Quinparell » dl. març 07, 2011 9:48 am

A nosaltres el que ens ha anat molt bé ha sigut una goteta d'oli de té verd barrejada amb oli d'ametlles o oli d'olives, però només UNA perquè si no els fa molta coïssor!!! Les cremes fan una pel·lícula a la pell que no els va gens bé a les pells atòpiques i en canvi els olis no.

Ah! Nosaltres utilitzem fa molt temps detergent ecològic per la roba i ens va genial! :ok:
yana.0
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 15, 2010 11:44 am
Ubicació: baix montseny

EntradaAutor: yana.0 » dl. març 07, 2011 8:51 pm

El meu fill també té pell atòpica i l'oli d'ametlles ens va molt be, provarem això de la goteta d'oli de té verd. Ho barrejes al posar-li o li tires la gota de té verd dins el pot d'oli d'ametlles?

El detergent per la roba ecològic que utilitzes quina marca és? Jo en vaig comprar un fa temps per provar i no deixava la roba gaire neta, les taques no acabaven de marxar.
Imatge
Imatge
Quinparell

EntradaAutor: Quinparell » dt. març 08, 2011 2:48 pm

yana.0 ha escrit:El meu fill també té pell atòpica i l'oli d'ametlles ens va molt be, provarem això de la goteta d'oli de té verd. Ho barrejes al posar-li o li tires la gota de té verd dins el pot d'oli d'ametlles?

Li poso a una gasa i hi afegeixo l'oli d'ametlles que crec que necessitaré, així si els altres de la família necessiten només l'oli d'ametlles el poden fer servir.

El detergent per la roba ecològic que utilitzes quina marca és? Jo en vaig comprar un fa temps per provar i no deixava la roba gaire neta, les taques no acabaven de marxar.

El compro a litres en una botiga ecològica, no sé la marca però segur que em poden dir la casa que ho fa. Ja ho demanaré, però trigaré uns dies :ok:
Iang
Entrades: 49
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 9:13 pm

EntradaAutor: Iang » ds. març 26, 2011 6:27 pm

Hola!!! Al carrefour venen detergent Ecologic y pastlles per el rentaplats, les segones van de fabula!!!!! el detergent encara no se ....
Quin parell !! quina foto mes maca la dels llops!!!
"Tu no te comes a mis hijos,asi que yo ya no volvere a comerme a los tuyos "
Quinparell

EntradaAutor: Quinparell » dv. abr. 08, 2011 9:25 pm

Iang ha escrit:Hola!!! Al carrefour venen detergent Ecologic y pastlles per el rentaplats, les segones van de fabula!!!!! el detergent encara no se ....
Quin parell !! quina foto mes maca la dels llops!!!

Ai, gràcies! Però no és meva, és del fòrum, però em recorden als meus fills neujor:-) neujor:-)
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » ds. nov. 05, 2011 7:27 am

A la meva gran l'hi donaven brots quan era petitona, i l'hi possavem Elocom i era "mano de santo" ara ja fa temps que no l'hi donen brots

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::