Ajuda amb Resultats Seminograma

Tractaments, clíniques, medicaments..
moixerno
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 12:08 pm

Ajuda amb Resultats Seminograma

EntradaAutor: moixerno » dt. març 01, 2011 7:59 pm

Hola noies,

Em podrieu donar un cop de mà amb els resultats del semiograma que li han fet al meu marit?
Ja hem vist que li han diagnòsticat Oligozoospermia, però no sabem si els altres barems són bons i tenim possiblitats de que em pugui quedar de manera natural.

Concentració: 9,65 mill/ml (per sota 20 mill és Oligozoospermia)
Nº total: 29.93 mill
Mobilitat: 42,3%
Morfologia: 57% normalitat

Volum: 3.1 ml
Dilució: 1
Ph: 7,5

Que us sembla?? no sé si és molt dolent...

La setmana que vé tenim hora amb l'uròleg.

Moltes gràcies!
Imatge
sol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

Re: Ajuda amb Resultats Seminograma

EntradaAutor: sol » dt. març 01, 2011 8:53 pm

yo no entiendo solo leo y lo que leo no me parece tan malo, tiene cincuenta y tantos de forma normales y cuarenta y tantos progresivos osea que se mueven, con que UNO de los normales ademas tambien sea de los que se mueven, estate tranquila que te puede embarazar seguro.
vamos ya te digo que no entiendo el urologo te lo aclarara mas, pero a mi me parece que poder puede, asi que mi consejo relajate y venga a hacer deberes la semana de la ovulacion como una loca y seguro que en nada te veo :-()) :-()) :-()) :-())
animo guapa!!!!!!!!!!!
shila
:: conillet
:: conillet
Entrades: 361
Membre des de: dg. maig 04, 2008 8:35 pm

EntradaAutor: shila » dc. març 02, 2011 11:05 am

Hola!!

al meu marit li van diagnosticar Astenoteratozoospermia (el nom és diferent, però tot plegat es refereix al mateix, pocs espermetozoides i bagos.)

A més jo no ovulo bé i tinc endometriosi... una mica difícil de quedar-nos-hi, segons la gine. Ens va costar alguns mesos... però ara mira, estic esperant un xicotet pel maig!!!

La gine, quan ens va donar els resultats, ens va dir que depenen molt de l'alimentació, del pes (els kgr. de més no són bons pels ..::·· ), de l'activitat física, de la pol·lució i, fins-i-tot, ens va dir que depenia de les estrelles (en plan conya). Ens va demanar de repetir-les i llavors, igualemtn van sortir uns valors baixos, però molt millors que els anteriors.

Jo et voldria donar un petit concell: si tu estàs bé (ginecològicament), no m'hi capficaria gaire, tal i com diu la companya, tu fes els deures com Déu mana durant la setmana fantàstica i ja veuràs que, tant o d'hora, tot arriba. Crec que els "problemes" masculins no són tant greus (ja m'entens) com el femenins.

De fet, nosaltres ens vam quedar embarassats un cicle (agost) en el que estavem tant capficats en preparar les vacances, que ni molt menys pensavem en el tema <:-< ... i mira!! Quan menys t'ho esperes o hi penses...

El gine que ens va fer la primera ECO, en veure l'historial, em va dir.... "ja veus, que no sempre 2+2 fan 4"

Una abraçada!
Imatge
moixerno
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 12:08 pm

EntradaAutor: moixerno » dc. març 02, 2011 7:30 pm

Moltes gràcies noies!!!

Si, a veure que ens diu l'uròleg la setmana vinent... i agafar-s'ho amb paciència...

A mi em van trobar un pòlip, que em treuran aviat. I a part d'això, tinc un ovari políquistic, però els cicles molt regulars. Així que segurament, fàcil no ho tindrem... però això, paciència i il·lusió!!!

Shila, moltes felicitats pel teu :-()) !!!

Un petó!!
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 75 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::