IOGA - FERTILITAT

Tractaments, clíniques, medicaments..
PALME
:: zebra
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

IOGA - FERTILITAT

EntradaAutor: PALME » ds. feb. 26, 2011 8:30 am

Nenis,

He creat aquest post com a complement als nostres tractaments de RA. La Karma va treure el tema i he estat buscant més info per internet. No tenim cap eina per assegurar :-()) però la suma de totes elles penso q ens pot fer el camí més planer.

- A les biblioteques de la provincia de bcn hi ha un DVD "Yoga para la fertilidad", avui mateix aniré a buscar.lo!!!

- A la pàgina recomanada per la Karma hi ha 5 "asanas" per afavorir la concepció, la clau és fer augmentar l'elasticitat i la circulació sanguinea en la zona reproductiva. Aquestes postures són senzilles i no necessiten supervisió d'un mestre de ioga, per tant les podem fer a casa.

http://www.yoga4fertility.com/yoga4fertility/poses.html

Qui s'apunta al ioga?? :p-) :p-) :p-) :p-)
jolie_vila
:: granota
:: granota
Entrades: 238
Membre des de: dj. set. 23, 2010 3:34 pm

Re: IOGA - FERTILITAT

EntradaAutor: jolie_vila » ds. feb. 26, 2011 8:49 am

Holaaaaa!! Quin bon post, ok!!

Jo en vaig comprar el any passat el DVD de Yoga para la infertilidad, que la dona que surt es famosa surtia a Mujeres Desesperadas. La veritat esk no se si funciona per la fertilitat, pero et relaxes... que no veas, jeje!!

PETONETS!!
Imatge

20/01/11 - Comencem el tractament amb MOLTES GANES!!
04/02/11 - TRANSFER (2 embrions preciosos)
18/02/11 - Beta Negativa
12/04/11 - Tornem a la CARGA!! A per els congelats!! (Antibaby)
07/06/11 - TRANSFER (3 embrions PRECIOSOS)
21/06/11 - Beta Negativa
Tenim 2 embrions congelats
L'ESPERANÇA ÉS L'ÚLTIM QUE ES PERD!!
ter10
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

EntradaAutor: ter10 » ds. feb. 26, 2011 8:12 pm

Jo també m'apunto al yoga per la fertilitat!!!!!! Demà mateix em miro el DVD....
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: Fuzztoon » ds. feb. 26, 2011 11:52 pm

Ostres, no sabia que el Ioga també servis per això! Jo vaig fer ioga prepart i ara n'estic fent de post part i genial!!!
Betth
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

EntradaAutor: Betth » dg. feb. 27, 2011 11:00 am

Hola a totes!

Vaig fer ioga durant l'embaràs i dir que estic molt contenta! La meva nena per norma general és tranquil.leta i crec que això li vaig transmetre amb aquestes classes.
La noia que em va fer aquestes classes de ioga (les feiem en grup) és súper maca, a més a més és doula. Si alguna de vosaltres li interessa que m'envii un missatge privat i us poso en contacte.
Sort! :-()-)
Imatge
Imatge
bronte68
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

EntradaAutor: bronte68 » dg. feb. 27, 2011 11:59 pm

Molt bona idea Palme .... m'apunto a posar-ho en pràctica. Gràcies!
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
PALME

EntradaAutor: PALME » dl. feb. 28, 2011 8:54 pm

Hola!!

Aquesta tarda he fet el ioga del Dvd i està molt bé >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: explica les asanes pas per pas i de forma molt clara, també he descobert que és la matiexa mestre de ioga dels videos de yoga4fertility. :content: :content:

Animeu-vos!!!!
bronte68

EntradaAutor: bronte68 » dl. feb. 28, 2011 10:37 pm

He estat mirant el link que va passar la Karma i el meu nivell d'anglès..... em quedo una mica penjada. El DVD en castellà, Jolie-vila, on el vas comprar??
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

Imatge
picdeladona
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

EntradaAutor: picdeladona » dt. març 01, 2011 7:35 am

Bon dia :***: :***:

Jo en el tema de ioga no sóc cap experta, però sí que sempre he fet molts estiraments o bé a casa escoltant música o bé al gimnàs, i la veritat és que em relaaxa molt. És una manera d’escampar la boira i estar una miqueta més en forma.
Durant 4 anys vaig estar fent dansa oriental i la veritat és que feiem molt moviments de pelvis on es treballava molt l’elasticitat en aquesta zona (entre d’altres coses). Em va anar molt bé, tant per desconectar com per tenir més flexibilitat i més consciència del meu cos.

Ara estic anant al gimnàs 3 dies a la setmana. Faig 1/2 horeta d’estiraments (entre ells els recomanats al link) i després ja em poso a fer cinta, bici, etc.. una altra estoneta. Ho faig per estar en forma i no estar donant voltes el cap…A part com estic una mica grassoneta ja em va bé. :ok:

No sé si és veritat la relació ioga-fertilitat però de ben segur que ens pot ajudar a relaxar-nos una mica i a desconectar per una estoneta dels nostres problemes.

Bronte68: Crec que el DVD el pots comprar al FNAC previ encàrreg. Jo primer com diu la Palme aniré a veure si l’aconsegueixo a la biblioteca del barri, i sino ja me’l compraré.
http://cine.fnac.es/a174917/Yoga-para-l ... specificar

Ptonetss :-()-) :-()-) :-()-)
bronte68

EntradaAutor: bronte68 » dj. març 03, 2011 12:33 am

Nenes ja m'he comprat el DVD i una "Colxoneta"; avui he arribat tard a casa, però demà començo. Ja us explicaré.

Imatge
PALME

EntradaAutor: PALME » dg. març 06, 2011 9:00 pm

Molt bé Bronte!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Aquest cap de setmana hem estat fora i no he practicat...demà m'hi poso :p-)
bronte68

EntradaAutor: bronte68 » dj. març 10, 2011 12:03 am

Ostres nenes..... no se vosaltres, però jo que estic fatal de forma i a més em sobra pes, hi ha postures que no les puc fer NI DE CONYA!!!! qualevol d'aquest dos :-)(-: <:-< és més àgil que jo... neujor:-) neujor:-)

De tota manera jo intento fer tot el que puc i quan alguna cosa no puc fer-la segueixo respirant i espero la propera.... Suposo que alguna cosa em farà igualment, no??

Imatge
claustre
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dl. des. 13, 2010 4:31 pm

EntradaAutor: claustre » dl. març 14, 2011 5:33 pm

Jo m'espero a divendres, que em treguin els punts i em donin el vistiplau per començar a moure el cul... però m'apunto!

:lfantrose:
Infertilitat primària: trompes malmeses. Hipotiroïdisme.
Set 2010 1a FIV Dexeus: neg
Des 2010 2a FIV Dexeus: + baix-neg als 5 dies
Març 2011 salpinguectomia laparoscòpica (extirpada trompa esquerra)
Set 2011 3a FIV Girofiv: no obtenim embrions
Gen 2012 Sensibilitat Química Múltiple. Ens retirem!
picdeladona

EntradaAutor: picdeladona » dv. març 25, 2011 7:56 am

Bon dia guapis :***:

Fa dies vaig sol·licitar el DVD "Yoga para la fertilidad" a la biblioteca del barri i ahir vaig començar a fer els exercicis.
Bronte tens raó quan dius que alguns estiraments són una mica complicadillos però la veritat és que tot plegat em va sentar de conya. Que si ara respirem, que si ara estirem l’esquena…. de conya :ok:

Per cert, el proper mes m’he apuntat a classes de Burlesque: toma ya ! El Karmito diu que estic com una cabra, però ja que no estic en ple tractament necessito fer cosetes que m’entretinguin i em facin riure una miqueta. A més penso que el tema del burlesque m’anirà bé per la setmana happy.. jejj.. :p-) :sex-|:

Ptonetssss :-()-) :-()-)
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dv. març 25, 2011 10:31 am

Hola noies!

karma, què es això del burlesque?
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
PALME

EntradaAutor: PALME » dv. març 25, 2011 3:58 pm

karma,

jo tampoc sé q és el burlesque??? ?-) ?-) ?-) ?-) té bona pinta!!!
Vampirets
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

EntradaAutor: Vampirets » dv. març 25, 2011 6:34 pm

bé, jo no sé si el ioga va bé per la fertilitat, però a mi em va ajudar molt a aconseguir certa pau i tranquil·litat interior entre tractament fallit i tractament fallit! Com a mínim era un moment en què em relaxava i em sentia a gust, que ja és molt :ok:
picdeladona

EntradaAutor: picdeladona » dl. març 28, 2011 8:14 am

Carbasseta, Palme: Us adjunto una info que explica més o menys que es el burlesque.

El Burlesque es un estilo sexy, divertido, pícaro y glamouroso con aspectos de cabaret y striptease ambientado con la música y la estética de los años 40 y 50. Los cursos van dirigidos a mujeres de todas las edades, Dado que la picardía y la sensualidad están totalmente presentes en este estilo de danza, estos cursos sirven para desinhibirse, reencontrar la propia femineidad y subir la autoestima, haciéndonos sentir más sexys y más seguras, por lo tanto es beneficioso también para avivar las relaciones de pareja, además de darnos un capricho y tiempo para nosotras mismas. Durante el desarrollo del curso se aprenderán los movimientos básicos así como la utilización y manejo de algunos de los elementos (boas de plumas, abanicos, sillas, bastones, sombrillas… ) con los que se desarrolla este tipo de baile. El curso se estructura en: Calentamiento, técnica básica, pasos y secuencias en la que se mezclan pasos de danza oriental, jazz, moderno, … Desplazamientos, poses y actitud. Coreografía. El material necesario para los cursos es: guantes largos, tacones, medias y ropa interior sexy.

Que consti que jo no tinc ni p. ideia, però mira.. ara per ara em fa gràcia fer algo diferent, i com vaig fer dansa oriental durant uns anyets doncs penso que ara això dels burlesque també té molts elements vinculats a la feminitat que són molt interessants.
Quinta tonteria que porto a sobre, veritat? Però noies necessito agafar forces… :***: :***:

Per cert Carbasseta et vaig seguint al post del Llistat. Veig que les punxadetes van viento en popa. Ja veuràs com els teus folicles es faràn ben grossos i macos. :ok:
Ptonetss :-()-) :-()-)
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dl. març 28, 2011 10:33 am

Uala com mola!

La veritat és que trobo que té molt bona pinta! Aquestes coses des de fora a vegades costen una mica, però després segur que t'ho passaràs bomba! Perquè justament la qüestió és desinhibir-se!! Trobo que fas molt bé, ja ens ho aniràs explicant, eh?!!!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
PALME

EntradaAutor: PALME » dt. març 29, 2011 6:36 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ara ja sé q és el burlesque.....Caramba, caramba!!!!!!! amb la vergonya q tinc em costaria moltíssim però segur q t'ho passaràs bomba i el teu home també.

Algun cop a la tele han ensenyat les classes q fa la Xiqui Martin, m'imagino algo semblant... a disfrutar toca :ok: :ok: :ok:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::