Parts a l'Hospital de Barcelona

Experiències i pors del moment més desitjat.

Mof
:: zebra
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

Re: Parts a l'Hospital de Barcelona

EntradaAutor: Mof » dc. feb. 23, 2011 10:06 pm

Hola, noies!

Em fico al vostre post així amb tota la cara, eh? : lasito :

Ostres doncs m'esteu fent pensar... Jo m'he fet d'Assistència Sanitària fa mesos i de moment encara no estic embarassada però quan hagi de parir havia pensat de fer-ho a l'Hospital de Barcelona. La meva ginecòloga es diu Benítez. Algú en té referències? Gràcies!
Imatge

ImatgeImatge
nivaira
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nivaira » dj. feb. 24, 2011 12:25 pm

Hola Mof!
Ostres, no en sé res... Jo al final, segurament pariré a l'Hospital de Barcelona amb la Carme Guasch. Hem estat pensant i, tenir una habitació pels tres, tenir el bany només per nosaltres... No sé, estarem més còmodes. M'ha dit la meva gine que té cadira per parts, pilotes de dilatació....
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
Mof
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

EntradaAutor: Mof » dv. feb. 25, 2011 4:25 pm

Hola, nivaria!

Pel que dius t'he bona pinta... Bé, quan estigui embarassada ja investigaré... Suposo que em fa il·lusió pensar-hi i per això em plantejo aquestes coses... hehe

Una abraçada!

<:-)
Imatge

ImatgeImatge
nivaira

EntradaAutor: nivaira » dg. feb. 27, 2011 6:45 pm

Hola Mof!!!!
Jo estava molt convençuda d'anar a Sant Pau però de cop, tothom m'ha dit.. "l'aigua va bé per relaxar-se i a l'Hospital de Barcelona tens banyera a la teva habitació" i coses d'aquest tipus que he pensat, potser sí! Però el que cal és un ginecòlg i llevadores que et facin cas! :)
Imatge

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
nivaira

EntradaAutor: nivaira » dv. març 04, 2011 2:25 pm

Hola Mya! Jo dubtava si Sant Pau o Barcelona pel tema de part natural, però com la meva gine fa natural al de Barcelona... Estàs a punt? Quan et toca????
Imatge

Imatge

nivaira

EntradaAutor: nivaira » dl. març 07, 2011 4:08 pm

Mya bonicaaa!Quina enveja!!!! Ostres, ja ens explicaràs com ha anat eh!
Tinc tantes ganes de veure-li la crona!!! I això que encara estic de 13 setmanes i mtja! arg!
Imatge

Imatge

Midian
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. març 02, 2011 4:37 pm

EntradaAutor: Midian » dv. abr. 01, 2011 6:05 pm

Hola a totes!
Bé, avui he fet la meva primera visita al HGC. Se m'han oblidat moltes preguntes que li havia de fer, però ja li faré, jajaja....

Estic de 10 setmanes i el bitxet medeix ja 3 cm. M'han fet una eco vaginal on s´ha vist com li bategava el cor. Tot molt bé.

El dr. Xiberta m'ha semblat molt agradable i m'ha tractat molt bé, al igual que totes les altres enfermeres i les persones que et programen les visites. Això m´ha tranquilitzat bastant, amb el meu primer fill tothom era tan sumament sec que la sensació era desagradable.

Respecte al pla de part, a les programacions que et fan dels nou mesos, hi ha una data que és opcional però a la que pots anar amb la llevadora per fer un pla de part. M´ha semblat molt interessant, en cap moment amb el meu anterior embaras em van donar aquesta opció.

Ara mateix no se que més posar, però dir que la primera visita m'ha semblat molt i molt bé :p-) :p-) .

Fins ara!
Midian
Entrades: 19
Membre des de: dc. març 02, 2011 4:37 pm

EntradaAutor: Midian » dv. abr. 01, 2011 6:07 pm

Ei, m´he equivocat, aquest post anava al de Hospital general de catalunya. L'embaras m'està afectant, jejej... Sorry, esborreu-lo sense problemes.
nivaira

EntradaAutor: nivaira » dv. abr. 01, 2011 8:39 pm

Midian, qualsevol informació és bona! :)
Imatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::