Escarlatina
Escarlatina
Dons la peque amb 5 anys ha passat la escarlatina. Primer vam anar d´urgències amb molta febre i li van diagnosticar amigdalitis, però a les 24 hores li picaven els peus i se li van possar molt vermells. Tornem d´urgències i era escarlatina. A la classe del costat van haver-hi dos casos i ara li va tocar a la meva.
Com que és una malaltia que jo pensava que estava erradicada (la pediatra em va dir que hi havia un brot i que ella només en un dia havia diagnosticat 3 casos) només volia saber si alguna us heu trobat en aquest cas. Més que res és que ara que ja se li ha passat, se li cau la pell de les mans a tires i com encara no he tornat al pediatra, no sé si hi ha algun remei que ajudi a regenerar la pell.
Gràcies!
Com que és una malaltia que jo pensava que estava erradicada (la pediatra em va dir que hi havia un brot i que ella només en un dia havia diagnosticat 3 casos) només volia saber si alguna us heu trobat en aquest cas. Més que res és que ara que ja se li ha passat, se li cau la pell de les mans a tires i com encara no he tornat al pediatra, no sé si hi ha algun remei que ajudi a regenerar la pell.
Gràcies!
Re: Escarlatina
Hola Sancale, em sap greu pero no tinc cap remei per la pell, espero que ja estigui millor, pobreta. El meu fill ja n'ha passat dues, jo creia que aixó ho passaves un cop i ja està, pero em va dir la pediatra que no, que es pot agafar vàries vegades.
Que es millori la teva nena
Que es millori la teva nena

Moltes gràcies Berta2!
Ostres, jo també pensava que si la passaven un cop ja no la tornaven a passar
Finalment, demà ja ens toca el pediatra i li preguntaré a veure que em diu per posar-li a la pell.
Ja us explicaré per si hi han més casos com el meu
Una abraçada!
Ostres, jo també pensava que si la passaven un cop ja no la tornaven a passar
Finalment, demà ja ens toca el pediatra i li preguntaré a veure que em diu per posar-li a la pell.
Ja us explicaré per si hi han més casos com el meu
Una abraçada!
Hola
Poder aniria be el oli de rosa mosqueta ,es molt regenerant i natural ...
Poder aniria be el oli de rosa mosqueta ,es molt regenerant i natural ...
"Tu no te comes a mis hijos,asi que yo ya no volvere a comerme a los tuyos "
Moltes gràcies! Al final li vaig posar aloe vera directament de la planta. Li va anar genial!! Ho recomano també com a regenerant 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |