Futures mamis amb Migranyes de tot tipus

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
tonamar
:: poltre
Entrades: 644
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 10:12 am

Futures mamis amb Migranyes de tot tipus

EntradaAutor: tonamar » dv. feb. 18, 2011 3:11 pm

Hola atotes.... hi ha un tema q em ronda pel cap des de fa alguns dies...i es q el mes passat amb van diagnostiar migranya amb aura (una de les més molestes...ja q perds part de visió, moviment,..etc pr uns moments) i és molt dolorosa..només hi ha unes pastilles molt potents q calmen el dolor i llavors el mal de cap horrorós q vé a continuació...ara bé...em ve la por només de pensar en què em puc quedar :-()) i em vingui una crisis..i no poder pendre'm el medicament...ja que es l'únic q ho calma...alguna té migranyes d'aquest tipus?? dubteu en prendreu's la medicació si mai us heu quedat :-()) ?? o remeis casolans!
és q només de pensar-hi em poso malalta...i deu no vulgui em torni a venir aquest mes o d'aqui uns dies!
Imatge
Imatge
17/05 TE +!!!
25/05-Visita llevadora SS 03/06-Visita gine mútua, sou dos!!! i us sentim el cor!
17/06-Visita gine mútua, 2,01 cm i 1,77cm! 06/07-Visita gine SS, 4,5 i 4,7 cm!
22/07-Visita gine mútua 8 cm cada un!
26/08-Morfologica. Dos nenes
Ja esteu amb nosaltres! 10 de Gener de 2012
silviapml
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

Re: Futures mamis amb Migranyes de tot tipus

EntradaAutor: silviapml » dv. feb. 18, 2011 4:01 pm

Hola tonamar, jo tinc migranyes, però no amb aura, les meves són de tenir dolor constant. No m'inhabiliten, però em puc passar dies i dies amb mal de cap intens. De totes maneres, t'haig de dir que quan et quedes embarassada canvien tantíssimes coses en el teu cos per les hormones, que potser també et poden canviar les migranyes. Jo durant el meu embaràs vaig tenir migranya però com que només em podia prendre paracetamol, i per a mi és com un got d'aigua (el que em funciona és l'iboprofeno) així que les passava dormint. Per sort no era un dolor molt intens i tenia moltíssima son durant tot l'embaràs, així que vaig dormir moltíssim! Hi ha gent que no en torna a tenir, cada persona és un món x*x*x
Jo et recomano que si vols quedar-te embarassada (no m'ha quedat clar si ho vols o no) abans ho parlis amb el metge que et porta i t'expliqui quines opcions tens. Jo vaig estar en tractament 6 mesos i passat aquest temps el vaig deixar seguint les indicacions del meu neuròleg perquè volíem tenir família.
Molta sort guapa i que siguin lleus i pocs els episodis.
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
sandrix77
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

EntradaAutor: sandrix77 » dv. feb. 18, 2011 4:41 pm

Hola noies!!!

M'agradaria explicar-vos el meu cas, a veure si us pot ser d'ajuda. A mi em van venir les migranyes als 25 anys (ara en tinc 33) i estava desesperada i amargada. Les meves no són amb àurea, són les clàssiques, per entendre'ns. Això sí, a mi m'anul·laven totalment i era un problema pq en tenia cada setmana i, clar, no pots faltar cada setmana a la feina, a banda q deixes de tenir un vida normal podríem dir.

Bé, després d'uns mesos de desesperació, vaig començar a fer acupuntura. Em va anar força bé (vaig baixar a una vegada al mes) `però em vaig estancar. I després em van parlar de l'homeopatia. Genial! Em va canviar la vida. Ara sóc una altra. No m'han desaparegutr al 100%, però ara en tinc cada molt i molt lleugeres. Amb un ibuprofè em passa, i abans no em servia ni de conya!!! M'havia de prendre nolotils o medicació forta específica de migranyes.

En fi, espero haver-vos ajudat. L'homeopatia et danya 0 l'organisme i ja sabem q la medicació química t'arregla una cosa però te n'espatlla una altra. Sé q hi ha molta gent q no hi creu, però jo només puc dir q a mi m'ha anat molt b. M'és igual si és un efecte placebo (jo no ho crec...), el cas és q a mi em va servir. I això no té preu.

ÀNIMS! :ok:
Imatge

Imatge
tonamar

EntradaAutor: tonamar » dv. feb. 18, 2011 4:44 pm

Moltes gràcies per les respostes!
Silvia!! en principi ja estem buscant i quan em va passar el mes passat em vaig espantar pensant q si ho estava doncs no era convenient pendre'm res!!! al meu metge de capçalera no li ho vull comentar... es una mica borde i sincerament ho preguntare al gine la proxima visita!!
Sandrix.. lo de la homeopatia... m'ho havien comentat... jo si q en sóc partidaria.. .hi ha problemes q només m'ho ha solucionat la homeopatia i hi crec bastant... ja ho miraré!!
:-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
17/05 TE +!!!
25/05-Visita llevadora SS 03/06-Visita gine mútua, sou dos!!! i us sentim el cor!
mama2010
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

EntradaAutor: mama2010 » dv. feb. 18, 2011 6:24 pm

Hola tonamar! T'explico el meu cas.

Jo sóc migranyosa, de les típiques, jejejeje em deixa KO i només se'm passa prenent Almogran i estant-me en un lloc en silenci i a les fosques. Quan em van diagnisticar em van dir: quan et quedis prenyi, o se't passen o t'augmenten. Van passar els anys i em vaig quedar prenyi. Les migranyes van anar a més. A més hormona d'embaraç, més migranya, cada dia una mica més. Fins al dia que van ser 24hores estant KO. A casa havíem de tenir les persianes baixades i menjàvem unicament amb la llum del microones. Vaig agafar la baixa i m'estava al sofà tot el dia, sense tele, sense moure'm, res de res. Al cap de 15 dies, a la setmana 18, l'embaraç es va aturar, però no per les migranyes, eh? El matí que em vaig alçar i no tenia migranya, el meu amor es va mosquejar i vam anar a urgències. El dia abans va ser quan es va parar tot. És súper curiós! I no n'he tornat a tenir. Avui semblava que em tornava a fer mal el cap, però.... no sé.

Aconsellada pel gine, vaig anar al neuròleg per veure si podríem fer algun tractament preventiu per si en un proper embaraç es repetia la situació. El neuròleg, súper atent, em va dir que més que el que ja havia fet, no podria fer. Em va dir que quan em quedés prenyi i tingués les primeres migranyes l'anés a veure que ja em faria un informe per donar-me la baixa i viure al sofà i al llit.

Tinc l'esperança que en aquest nou embaraç, les migranyes no apareguin ja que m'estic punxant heparina i he llegit per internet, que sovint va bé per les migranyes... com "liqua" la sang.... ja us contaré!!!!
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<

La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
mama2010
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

EntradaAutor: mama2010 » dv. feb. 18, 2011 6:26 pm

Ah!!! Tb vaig trucar per fer acupuntura i em van dir que estant embaraçada no em farien acupuntura, que és molt delicat i tb vaig trucar a un homeòpata i em van dir que és molt lenta i que quan em comencés a fer efecte ja estaria a punt de donar a llum... així que només queda ressignar-se i aguantar!!!
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<

La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dv. feb. 18, 2011 8:10 pm

Hola maca, doncs jo si que soc de les que tenen migranyes amb aura. Al principi t'espantes molt oi?

Et volia animar dient-te que jo durant l'embaras no en vaig tenir ni una, ni amb aura ni normal, com una seda. Com comenten per aqui et canvien les hormones i en el meu cas m'ha anat a millor.

Jo tenia molta por sobretot al tenir el peque i no dormir per les nits, ja que es una de les coses que desencadenen les migranyes, pero sembla increïble, tot i que dormo fatal i m'arrossego de migranyes res.

Anims!
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dv. feb. 18, 2011 8:11 pm

Estic amb vosaltres que l'homeopatia és una alternativa. A mi m'ha anat bé per algunes coses que la medicina clàssica no m'havia solucionat. Una pregunta, heu pensat que potser pot ser un aliment que us ho pot fer? Diuen que la xocolata, el cafè, els embotits... Us ho pregunto perquè jo tinc rinitis al·lèrgica i em poso fatal sobretot a la tardor (sí, sí, ja sé que no és migranya, però l'al·lèrgia jo la fico dins del sac de NPI perquè et sol venir, com la migranya neu:-D ) i ha sigut deixar de prendre llet (llet líquida, no fermentada, menjo formatge i iogurt) i ja ni m'enrecordo de tenir rinitis!! >.-<: >.-<: Us ho comento també perquè li passa a la meva cap que alguns aliments li provoquen.
És una idea... x*x*x
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
GIANNA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 10:46 am

EntradaAutor: GIANNA » dv. feb. 18, 2011 9:20 pm

Tonamar reina, jo soc de les teves. Tinc migranyes amb aurea des de fa molts i molts anys, recordo algunes crisis que m'han marcat quan tenia uns 12 o 13 anys (pq vegis quan temps fa que en tinc....) li deia a la meva mare que no m'hi veia i ella s'enfadava amb mi. FATAL

ara estic embarassada de 34 setmanes i durant al primer trimestre he tingut moltes crisis de migranya amb aurea, el neuroleg em volia fer agafar la baixa tot l'embaras pq en tenia dia si i dia no, deien que eren degudes (a part del canvi hormonal) a l'estres de la feina HORRIBLE. Sempre m'han dit que és pitjor pel bebito el patiment de la mare durant la crisi de migranya que no pas la dosis de medicació que et puguis pendre (encara que travessi l aplacenta). així que em prenia sense dubtar-ho medicaments, sempre receptats pel metge eh?. Tot i així quan començava a veure-hi malament primer provava amb un gelocatil a veure si m'ho tallava i si al cap de mitja hora seguia igual anava cap a la pastilla més forta que em receptava el metge.

M'he trobat fatal pero a partir de la setmana 16 les migranyes varen desapareixer i esperem que no tornin. tot i així, ara que ja estic a la recta final, no em trec de sobre una caparrassa que porto arrossegant potser 7o 8 dies. tot i així no són els atacs forts de les tipiques migranyes. és suportable.

et desitjo molta sort i pensa que cada dona i cada embaraç és un món.
Imatge
Imatge
Amara
Entrades: 612
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 8:22 pm

EntradaAutor: Amara » dv. feb. 18, 2011 10:32 pm

Bona nit!!

jo tambe pateixo molt de migranyes desde fa uns 3 anys aprox. Vaig coneixer el cas d'una noia que quan es va quedar embarassada , les migranyes li van augmentar i be, va estar de baixa quasi be tot l'embaras. Jo tenia por de pensar que em pugues passar aixo i amb la idea de que no em podri prendre res...la questió va ser que al quedar-me embarassada, per altres motius, m'he de punxar heparina, i com ha dit la mama2010, tambe vaig llegir que anava be per les migranyes, i cert o no, al veritat es que no estic tenint cap crisi, si que tinc algun mal de cap mes light pero que amb un paaracetamol i llit s'arregla.

amb l'embaràs tan et pot augmentar com disminuir aixi que res!! anims i quan arribi si veus q no pots doncs a descasnar i baixa wapi..Molta sort!!!! :ok:
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » ds. feb. 19, 2011 12:45 am

silviapml ha escrit:Estic amb vosaltres que l'homeopatia és una alternativa. A mi m'ha anat bé per algunes coses que la medicina clàssica no m'havia solucionat. Una pregunta, heu pensat que potser pot ser un aliment que us ho pot fer? Diuen que la xocolata, el cafè, els embotits... Us ho pregunto perquè jo tinc rinitis al·lèrgica i em poso fatal sobretot a la tardor (sí, sí, ja sé que no és migranya, però l'al·lèrgia jo la fico dins del sac de NPI perquè et sol venir, com la migranya neu:-D ) i ha sigut deixar de prendre llet (llet líquida, no fermentada, menjo formatge i iogurt) i ja ni m'enrecordo de tenir rinitis!! >.-<: >.-<: Us ho comento també perquè li passa a la meva cap que alguns aliments li provoquen.
És una idea... x*x*x

Ostres això del menjar ho havia sentit a dir...Saps q jo tb tinc rinitis crònica??? Cada matí del món i sense excepcions m'haig de mocar.

Tu com vas saber q la llet no et sentava bé??? Et vas fer cap prova específica??? Pq potser jo prenc algun aliment q no em convé!!! Espero q no sigui la xocolata. M'encanta!!! neu:-D
Imatge

Imatge
TXETA
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

EntradaAutor: TXETA » ds. feb. 19, 2011 7:48 am

Jo tinc migranyes des dels 14 anys... i he tingut temporades de tot! Des de fa uns 5 anys algunes són amb aurea. En el meu cas durant l'embaràs en vaig tenir una a la setmana 8, i em vaig poder prendre només un gelocatil. Però des d'aleshores cap ni una en tot l'embaras!!! >.-<: >.-<: >.-<: i des que va nèixer l'Alix han baixat molt la freqüència >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: així que en el meu cas el remei ha estat ser mare, espero que us passi el mateix! :-()-)
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
NyiNyi
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

EntradaAutor: NyiNyi » ds. feb. 19, 2011 10:09 am

Bones,

Jo també tinc migranya..(la normal! ) i tb és una de les coses que més em preocupa si mai :-())

Des dels 14-15 anys que la tinc. A plena època d'adolacència recordo que casi no volia sortir pq si no dormia a les hores que tocava estava fatal tot el cap de setmana... i suposo que el beure tb m'afectava.
Vaig fer un tractament d'un any que em va receptar el neuròleg i les vaig disminuir moltíssim!!! abans del tractament només em passaven amb nolotil.

Ara només em venen quan estic estressada, quan em preucupa alguna cosa, nervis.... i normalment amb un iborprofè em passen.

Em fa por si mai em quedo embarassada pq per hormones sé que em ve mal de cap. Pedre'm anticonceptius és impossible per mi (vaig provar el nuvaring i passava els 5 dies abans de treure'l amb migranya..)

Espero ser del grup que el cos em canviï i em desapareguin!

P.D. Sandrix,ets la sandrix??? del GN????? :love:
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
tonamar

EntradaAutor: tonamar » dg. feb. 20, 2011 10:49 am

!!Gràcies a totes per les respostes!!! tot i que no em calma massa pensar que amb un cop embarassada es puguin agreugar!! pero què hi farem!!! el què em preocupa és el que heu dit alguna... q ho nota més el bebè que nosaltres mateixes!!! :ufs:
No0més de pensar-hi em fa un nosequè!! bé ... de moment no ho estic... pero quan arribi el moment ho parlaré amb el metge o directametn amb el gine... perquè que no ens poguem pendre res... o que el què ens prenguem efecti al nadó,., em dona un mal rollo!!! algunes heu dit pendre paractameol o ibuprofeno... i el metge a mi m'ha recomanat no pendre res dels dos... ja que amaga els simptomes... i si en el pitjor dels casos ... no es migranya amb aura i arriba a ser un ictus...o una embolia aquests medicaments amaguen els primers simptomes... i no es bo!! això cada metge suposo q deu aconsellar segons el què s'ha trobat!! aquesta setamana em fan un TAc per descartar q no sigui migranya amb aura... entenc q sortirà tot bé-... i quan tingui els resultats... demanaré pel tema :-()) !!
Imatge
Imatge
17/05 TE +!!!
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dg. feb. 20, 2011 1:37 pm

NyiNyi ha escrit:Bones,

Jo també tinc migranya..(la normal! ) i tb és una de les coses que més em preocupa si mai :-())

Des dels 14-15 anys que la tinc. A plena època d'adolacència recordo que casi no volia sortir pq si no dormia a les hores que tocava estava fatal tot el cap de setmana... i suposo que el beure tb m'afectava.
Vaig fer un tractament d'un any que em va receptar el neuròleg i les vaig disminuir moltíssim!!! abans del tractament només em passaven amb nolotil.

Ara només em venen quan estic estressada, quan em preucupa alguna cosa, nervis.... i normalment amb un iborprofè em passen.

Em fa por si mai em quedo embarassada pq per hormones sé que em ve mal de cap. Pedre'm anticonceptius és impossible per mi (vaig provar el nuvaring i passava els 5 dies abans de treure'l amb migranya..)

Ireneeeeeee! Nena, ens trobem x akí tb neu:-D . Pos sí, sonc jo. La mismaaaa! jiji. Resulta q sandrix estava agafat (qui m'haurà suplantat!!! :love: ) i vaig afegir el 77.

Tu ja saps les meves històries de la migranya i jo les teves. Els he explicat el meu cas a veure si els pot ser d'utilitat.

I nena, tu portes temps akí, oi?? Però no estàs prenyi, oi??
Imatge

Imatge
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dg. feb. 20, 2011 1:38 pm

tonamar ha escrit:!!Gràcies a totes per les respostes!!! tot i que no em calma massa pensar que amb un cop embarassada es puguin agreugar!! pero què hi farem!!! el què em preocupa és el que heu dit alguna... q ho nota més el bebè que nosaltres mateixes!!! :ufs:
No0més de pensar-hi em fa un nosequè!! bé ... de moment no ho estic... pero quan arribi el moment ho parlaré amb el metge o directametn amb el gine... perquè que no ens poguem pendre res... o que el què ens prenguem efecti al nadó,., em dona un mal rollo!!! algunes heu dit pendre paractameol o ibuprofeno... i el metge a mi m'ha recomanat no pendre res dels dos... ja que amaga els simptomes... i si en el pitjor dels casos ... no es migranya amb aura i arriba a ser un ictus...o una embolia aquests medicaments amaguen els primers simptomes... i no es bo!! això cada metge suposo q deu aconsellar segons el què s'ha trobat!! aquesta setamana em fan un TAc per descartar q no sigui migranya amb aura... entenc q sortirà tot bé-... i quan tingui els resultats... demanaré pel tema :-()) !!

Molta sort! Ja ens explicaràs!!
Imatge

Imatge
NyiNyi

EntradaAutor: NyiNyi » dg. feb. 20, 2011 8:32 pm

sandrix77 ha escrit:
NyiNyi ha escrit:Bones,

Ireneeeeeee! Nena, ens trobem x akí tb neu:-D . Pos sí, sonc jo. La mismaaaa! jiji. Resulta q sandrix estava agafat (qui m'haurà suplantat!!! :love: ) i vaig afegir el 77.

Tu ja saps les meves històries de la migranya i jo les teves. Els he explicat el meu cas a veure si els pot ser d'utilitat.

I nena, tu portes temps akí, oi?? Però no estàs prenyi, oi??

Jajaj m'encanta tornar a concidir amb vosaltres! >.-<: >.-<: si... fa temps que estic registrada, tinc la vena maternal a tope però no! encara no estic embarassada.
I vosaltres? preparant el terreny com jo?

Imatge
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dg. feb. 20, 2011 9:56 pm

Sí, q guai trobar-nos akí tb!

Vaig entrar al socpetit per veure si hi havia alguna noia en la mateixa situació q jo o q hi hagués passat. Si bsuques el post problemes amb úter bicorni/septat veuràs per on va el tema...

De moment no busquem, però si tot va bé, ens ho volem posar cap a la primavera/estiu. I vosaltres???

Per cert, q tens akí tb posada la frase q m'agrada tant!!!: Cada instant és únic i no es repetirà :love:
Imatge

Imatge
NyiNyi

EntradaAutor: NyiNyi » dl. feb. 21, 2011 9:57 am

Ostres, no ho havia llegit. Ara m'hi he passat, espero que tot et vagi bé i que pogueu començar quan vosaltres voleu, que segur que sí!!!!
Ja m'aniré passant per veure que et diu la ginecòloga. :ok:

Doncs nosaltres, a l'estiu ens ho plantajarem.. ja veurem!
De moment, estic per aquí, ja m'havia acostumant a parlar per fòrums i es troba a faltar molt! :love:

Imatge
sandrix77

EntradaAutor: sandrix77 » dt. feb. 22, 2011 8:01 pm

Sí ja t'explicaré!! neukiss-)
Imatge

Imatge