Canvi de banyera?
Canvi de banyera?
Hola noies, tinc un dubte i voldria saber què feu o heu fet vosaltres. Nosaltres, banyem l'Arnau a una banyera que posem sobre unes potes; és d'aquelles que té dos posicions, una perquè estigui estiradet (quan era més petit) i l'altre que està assegut. Fins ara, ens hem arreglat prou bé, però ara, es mou moltíssim i vol posar-se dret, així que pateixo molt a l'hora del bany.
A quina edat els vau passar a la banyera gran? vau fer servir seient de bany?
Moltes gràcies.
A quina edat els vau passar a la banyera gran? vau fer servir seient de bany?
Moltes gràcies.
Re: Canvi de banyera?
Si encara et va be aquesta banyera el que pots fer es ficar-la dins la banyera gran tota ella. Així no Esta sobre les potes tan inestables i estalvies aigua al banyar-lo. Omplir la banyera gran suposa mes aigua.
Neus
El nostre fill té un any acabat de fer i el banyem a la banyera o al plat de dutxa amb seient de bany des de que es va aguantar assegut, els 6 mesos. Basicament per un motiu, li encanta l'aigua i amb la banyareta, com la que tens tu, era un festival, l'aigua corria que donava gust!!!! I ara amb la banyera "nostre" tampoc el banyem, el dutxem perquè ens quedava el bany inundat!!!jejejeje A més té dermatits atòpica i tampoc es pot estar en remull, ha de ser una dutxa ràpida.
Gràcies, Neus2010, ja ho havia pensat, però vaig provar un dia de ficar-la i, és tant gran (ample), que no queda estable dins la banyera gran, queda molt inclinada d'un costat.
Cap als 10 mesos, veient que li quedava petita la banyera amb potes (i que la seva habitació quedava feta una merda de tantes esquitxades
) la vam començar a banyar al lavabo, però per a no haver d'omplir la banyera cada dia vam comprar aquesta banyera http://www.flexibath.co.uk/
No és massa cara i és més gran del que sembla, a més a més, quan no la fas servir la guardes plegada i no t'ocupa massa espai. Nosaltres n'estem molt contents.
) la vam començar a banyar al lavabo, però per a no haver d'omplir la banyera cada dia vam comprar aquesta banyera http://www.flexibath.co.uk/No és massa cara i és més gran del que sembla, a més a més, quan no la fas servir la guardes plegada i no t'ocupa massa espai. Nosaltres n'estem molt contents.
Esquitx, amb dutxa deu ser molt més pràctic, pel que veig. Nosaltres, tenim banyera; bé, tenim dutxa al bany de la planta de sota, però les habitacions estan a dalt i ens és més pràctic banyar-lo estant aprop de l'habitació, per poder-lo canviar. El dia que pugui fer obres, la banyera anirà fora, perquè total, nosaltres no ens banyem mai, no tenim temps i es gasta molta aigua.
Em recomanes el seient aquest que dius?
Raqueleta, i la banyera aquesta la fiques dins la vostra? hi cap?
Em recomanes el seient aquest que dius?
Raqueleta, i la banyera aquesta la fiques dins la vostra? hi cap?
Takita ha escrit:Raqueleta, i la banyera aquesta la fiques dins la vostra? hi cap?
I tant que hi cap! Si remenes per internet en algun lloc podràs trobar les mides de la Flexibath (jo ara no les sé) per a fer-te una idea.
Mira que et dic, la nostra banyera és mínima, fa cinc anys quan vam reformar el bany ens van dir que era la més petita del mercat, no sé si ara n'hi ha de més petites o no, i hi cap perfectament.
Nosaltres al gran el vam passar a la banyera gran cap als 7 mesos, perquè ja esquitxava molt i ens deixava el lavabo fet un fàstic
. Vam utilitzar el seient aquest fins cap a l'any, o poc més, i sí que es posava dret, però amb una alfombra perquè no patinés no hi havia problema. Des de que va començar a caminar que ja no va tornar a seure, sempre jugava dret! jeje
El petit ja fa temps que el banyem també a la banyera gran, però en aquest cas és per comoditat, per banyar-los junts.
. Vam utilitzar el seient aquest fins cap a l'any, o poc més, i sí que es posava dret, però amb una alfombra perquè no patinés no hi havia problema. Des de que va començar a caminar que ja no va tornar a seure, sempre jugava dret! jejeEl petit ja fa temps que el banyem també a la banyera gran, però en aquest cas és per comoditat, per banyar-los junts.
Nosaltres cap als set mesos la vam començar a banyar a la banyera gran. amb una d'aquelles cadiretes que s'enganxen amb ventoses. No ens era gens còmode, era difícil rentar-la bé....
Vam esperar uns mesos però quan vam veure que ja s'aguantava bé soleta la fiquem directament a la banyera gran sense cap artilugi ni res.
Ella s'ho passa molt bé podent jugar lliurement a l'aigua. Ara té 14 mesos.
A veure si et serveixen els consells!
Onavis
http://aprenentasermare.blogspot.com/
Vam esperar uns mesos però quan vam veure que ja s'aguantava bé soleta la fiquem directament a la banyera gran sense cap artilugi ni res.
Ella s'ho passa molt bé podent jugar lliurement a l'aigua. Ara té 14 mesos.
A veure si et serveixen els consells!
Onavis
http://aprenentasermare.blogspot.com/
Hola!!
Nosaltres fem servir una banyera per bebès de l´Ikea, és una mica més gran que la Flexibath (la vaig anar a mirar i la vaig trobar petitona) i bé, és super barateta i al terra té unes làmines antilliscants de plàstic tou, tant per dins per tal que el nen no llisqui, com per fora a la part d´assota per que la banyera no es mogui. Estic encantada, relació qualitat-preu està força bé i crec que ens farà servei durant bastant temps ja que nosaltres només tenim plat de dutxa.
Et volia ficar una foto però sóc una mica inútil i no m´en surto, en fi, si fiques "bañera Ikea a imatges al google la trobaràs de seguida
Nosaltres fem servir una banyera per bebès de l´Ikea, és una mica més gran que la Flexibath (la vaig anar a mirar i la vaig trobar petitona) i bé, és super barateta i al terra té unes làmines antilliscants de plàstic tou, tant per dins per tal que el nen no llisqui, com per fora a la part d´assota per que la banyera no es mogui. Estic encantada, relació qualitat-preu està força bé i crec que ens farà servei durant bastant temps ja que nosaltres només tenim plat de dutxa.
Et volia ficar una foto però sóc una mica inútil i no m´en surto, en fi, si fiques "bañera Ikea a imatges al google la trobaràs de seguida

Nosaltres fem servir la flexibath i jo crec que és de les millor compres que he fet. La posem a dins de l'altra banyera, no ocupa gens d'espai quan es plega i fins i tot, ens la vam emportar aquestes vacances d'estiu (la posàvem a la terrassa i el banyàvem allí).
Nosaltres també el banyem directament a la banyera gran desde els 7 o 8 mesos, això si, amb una alfombra antilliscant perquè al principi no en teniem i patinava molt.
Hola!
Aquesta hamaca va molt bé i es rentable. Et passo un link perquè la vegis, no pas perquè sigui on més barata l'he trobada.
http://www.modamanua.com/index.php?id=135&sec=7
Jo vaig comprar la meva al Toys'r'us. DEsprés si vam passar a l'anell.
Aquesta hamaca va molt bé i es rentable. Et passo un link perquè la vegis, no pas perquè sigui on més barata l'he trobada.
http://www.modamanua.com/index.php?id=135&sec=7
Jo vaig comprar la meva al Toys'r'us. DEsprés si vam passar a l'anell.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Doncs nosaltres encara la banyem a la seva banyera... i sí q acabem d'aigua fins dalt. També s'aixeca, però no gaire... o sigui q de moment anem tirant (les nostres esquenes ho agraeixen). Tenim un aro d'aquest, però el cop q el vem provar va ser un drama... deuria tenir uns 9 mesos. Ara no sé si li agradaria o no...
Les banyeres aquestes plegades (la vaig veure al Fürkinder, per uns 30 €), fins quina edat hi caben, més o menys? és q la meva ja té 16 mesos i clar... no sé si jo si la podria aprofitar gaire.
La de l'Ikea es plega?
Les banyeres aquestes plegades (la vaig veure al Fürkinder, per uns 30 €), fins quina edat hi caben, més o menys? és q la meva ja té 16 mesos i clar... no sé si jo si la podria aprofitar gaire.
La de l'Ikea es plega?
Itac@ ha escrit:Les banyeres aquestes plegades (la vaig veure al Fürkinder, per uns 30 €), fins quina edat hi caben, més o menys? és q la meva ja té 16 mesos i clar... no sé si jo si la podria aprofitar gaire.
La de l'Ikea es plega?
El fabricant de la Flexibath diu que fins als 4 anys. A mi em sembla una mica exagerat però fins als 2'5-3 estic segura que sí. Amb la meva nena, que a sobre és petitona, encara més.
La de l'Ikea no és plega. Per a qui tingui espai a casa, és una bona opció perquè és molt més barata.
Pel que fa als aros de bany, jo torno a dir que omplir cada dia la banyera gran és una despesa important d'aigua, per a la natura i per a la butxaca.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
No, no, però jo amb l'aro no vaig pas omplir la banyera! Si home! Que la nostra banyera és de les més grans (vem ser així de burros).
Ho vaig fer en plan dutxa...
Doncs potser serà una opció aquesta plegable... si dura ben bé fins els 3 anyets...
Doncs potser serà una opció aquesta plegable... si dura ben bé fins els 3 anyets...
Itac@ ha escrit:No, no, però jo amb l'aro no vaig pas omplir la banyera! Si home! Que la nostra banyera és de les més grans (vem ser així de burros).
Tenir una banyera gran no és de burros! La nostra és hiper petita i ara al pis nou en tindrem una de gran i estem molt contents, no la farem servir cada dia, i ara!, però de tant en tant un bany familiar sí farem
O íntim quan la nena dormi!Amb la Flexibath fes una cosa, mira per internet les mires i les dibuixes a terra, així et fas la idea. O vas un altre cop a la botiga i la mires de nou. Sembla més petita del que és però és que moltes altres són molt obertes de dalt i estretes de sota i òpticament semblen més grans. Aquesta té les parets rectes i crec que per això pot semblar més estreta del que és.
Moltes gràcies, noies, per totes les idees. Crec que mirarem aquesta de Flexibath, perquè la que fem servir ara és un bon "trasto" que fiquem dintre la nostra banyera quan no la fem servir i, tot i que la d'Ikea està força bé, no sé pas a on la ficariem. Vaig a mirar preus de la Flexibath i les mides.
Nosaltres hem comprat una espècia de "presa" per la banyera gran, que el que fa és reduir-la per no gastar tanta aigua. És de l'Imaginàrium: http://www.imaginarium.es/puericultura/ ... ncia=50205
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Hola noies,
he estat buscant informació sobre la Flexibath; la comparteixo aquí per si a alguna més l'interessa. El preu ronda els 40€ i les mides són: 66’5 cm de llarg, 38’9 cm d'ample i 23’8 cm d'alçada, i un pes quasi 1,3 kg. Els materials són polipropilè i cautxú, té un sòl antilliscant per evitar que el petit es rellisqui, té un tap que és termo sensible, que indica la temperatura de l'aigua.
En fi, no és barata, però si m'hi cap a la banyera, crec que serà la millor solució.
Gràcies a totes!
he estat buscant informació sobre la Flexibath; la comparteixo aquí per si a alguna més l'interessa. El preu ronda els 40€ i les mides són: 66’5 cm de llarg, 38’9 cm d'ample i 23’8 cm d'alçada, i un pes quasi 1,3 kg. Els materials són polipropilè i cautxú, té un sòl antilliscant per evitar que el petit es rellisqui, té un tap que és termo sensible, que indica la temperatura de l'aigua.
En fi, no és barata, però si m'hi cap a la banyera, crec que serà la millor solució.
Gràcies a totes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |