Arnés per caminar

Gatejar, caminar, correr i saltar.

monsan
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: ds. juny 27, 2009 9:53 pm

Arnés per caminar

EntradaAutor: monsan » dl. gen. 10, 2011 9:10 pm

Hola noies!
Alguna de vosaltres heu utilitzat l'arnes de caminar per nens? És que el meu nen té 16 mesos, i no caminar, sino que corre. I naturalment no vol anar amb cotxet, ni tricicle ni agafat de la mà, ni res de res, i això ja s'ha convertit en un perill per ell i per la gent que ens trobem quan sortim a passejar. No puc anar a comprar ni el pa amb ell sol, perque és un perill constant, i finalment acabem enfadats. M'han parlat d'aquest arnés, m'han dit que d'aquesta manera els portes controlats i al mateix temps ells es troben que van sols, i tots contents, però no ser.., a mi no m'acaba de fer el pes, no ser...
Be, ja em direu alguna coseta.
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Arnés per caminar

EntradaAutor: Ítaca » dt. gen. 11, 2011 8:45 am

La meva baldufa també vola, però per sort, li agrada molt anar en el cotxet, o sigui q de moment podem sortir sense problemes!
Nosaltres tenim un arnés d'aquests, però li vem comprar quan va començar a caminar pq anés agafant confiança. No el vem usar gaire, però ens va anar força bé. Suposo q el tu necessites ara és un arnés amb la cinta llarga (el q tenim nosaltres és el de la cinta curta).
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Veronik
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dt. jul. 29, 2008 7:37 pm
Ubicació: Ripollet
Contacta:

EntradaAutor: Veronik » dt. gen. 11, 2011 9:47 am

El meu nene te 16 mesos i des dels 14 que va començar a caminar el fem servir. Com dieu el nen no camina sinó corre i amb això doncs el tens mes controladet. Ara li ha donat per pujar tots els esclaons que troba per el camí.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
pucpuc
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dt. gen. 11, 2011 10:06 am

Jo no le provat o sigui que no se si va be. Pero si et puc dir que a nosaltres no ens ha fet falta, hem anat respectan el seu procés i ell tot sol a anat agafant seguretat i a apres a caminar poc a poc i no corre quan no fa falta.
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dt. gen. 11, 2011 1:41 pm

No és qüestió de respectar el seu desenvolupament (penso q tothom ho hem fet això, els nanos comencen a caminar quan estan preparats, no abans per molts estris q utilitzis), és qüestió q no se t'escapi quan vas pel carrer i hi hagi un "accident", per entendre'ns...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
pucpuc
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dt. gen. 11, 2011 2:44 pm

Esta be aquest aclariment que fas itaca, pero continuo sense veureu necessari.
monsan
Entrades: 146
Membre des de: ds. juny 27, 2009 9:53 pm

EntradaAutor: monsan » dt. gen. 11, 2011 8:38 pm

Hola Itac@, com dius tu, el que necessitem és l'arnés amb cinta llarga, com ha utilitzat la Veronik. També he parlat amb gent de la feina ´que la utilitzat i m'han dit que va bé, sobretot per prevenir accidents que és el que vull. I altre gent que no ho veu tan clar com la Pucpuc.
Pucpuc, nosaltres també respectem l'evolució del nostre fill, Jo ni l'apreto ni el freno en tot el que va aprenent i en l'evolució que té, però com diu la Itac@ és per evitar accidents...
Gràcies a totes per les vostres opinions.
minerva.77
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

EntradaAutor: minerva.77 » dl. gen. 17, 2011 10:47 pm

Jo tinc un arnés d´aquest i ens va molt bé.
El vam començar a utilitzar quan la nena ja caminaba, sobretot quan sortim al carrer, perque ella comença a correr i així evitem accidents. Si anem al parc o algun lloc que no hagi perill , no li possem, pero per caminar pel carrer si.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::