antiestrias que funciona
antiestrias que funciona
Mi hermana hara cosa de dos meses se compro el antiestrias de la cas Roc porque tenia muchas y gordas en el pecho y como el aceite de rosa de mosqueta no le funciono mucho pues lo probo,decir que mi hermana es muy constante y que las estrias ya eran blancas pero las tenia muy gruesas.Pues el otro dia me vino la mar de contenta enseñandome los resultados en un pecho casi ni se le notan y en el otro si algo tiene pero nada en comparacion con lo que tenia antes,me dijo que los primeros 15 dias se lo ponia 2 veces al dia y luego 1 cada dia,la verdad que es carrillo porque le costo 43 euros pero merece la pena porque le ha quedado super bien y eso que se pasa el dia tomando el sol y esta negra que es cuando mas se notan,la pega es que mientras estes embarazada o dando de mamar no se puede poner,pero para el resto que sepais que funciona,espero que os ayude
es que durantl'embaràs a mi no em va sortir cap ni una!!!!!!!!!!!
jo tota contenta i cofoia, perque ho hava superat i una me.............
va ser parir i mirar-me al mirall al dia seguen i me les vaig veure que m'estaven sortint....
durant els dos primers mesos veia les estrelles perque fan molt de mal........ ara em cotinua molestant una mica, pero no tant com al principi....
tinc ganes de provar aquesta crema que diu la D.J, a veure si es veritat..........
jo tota contenta i cofoia, perque ho hava superat i una me.............
va ser parir i mirar-me al mirall al dia seguen i me les vaig veure que m'estaven sortint....
durant els dos primers mesos veia les estrelles perque fan molt de mal........ ara em cotinua molestant una mica, pero no tant com al principi....
tinc ganes de provar aquesta crema que diu la D.J, a veure si es veritat..........
Lo ponia en la caja,hay que tener mucho cuidado con las cremas que te pones mientras estas embarazada y dado el pecho,yo me las leo todas por si acaso y esta lo pone en un lateral bien claro,asi que mejor no arriesgarse.
Helfa las de mi hermana eran las del crecimiento ahora tiene 22, vamos que estaban blancas ya,por eso lo he comentado porque las blancas no se van,no se si las elimina pero que las hace as finas y que se ven menos seguro porque las de mi hermana eran increibles y ahora te has de fijar para verselas se le han quedado super bien
Helfa las de mi hermana eran las del crecimiento ahora tiene 22, vamos que estaban blancas ya,por eso lo he comentado porque las blancas no se van,no se si las elimina pero que las hace as finas y que se ven menos seguro porque las de mi hermana eran increibles y ahora te has de fijar para verselas se le han quedado super bien
Ostres neneeeeeeeeeees!!! que no havia vist aquest pooooooost!!! El que us volia dir és que jo faig servir una crema que no és d'un laboratori "famós" (es diu VECTEM el laboratori). La faig servir per intentar evitar que em surtin estries a la panxa i també per a que no me'n surtin més al pit (en tenia un munt per que la pitrera em va sortir "de cop"
). Total, que, pà mi zopreza, vaig comprovar que les del pit no se'm veuen gens de gens!!!
(i es veien un güep!!) Vaig pensar que flipava i li vaig demanar al meu marit què n'opinava i em va dir que no es veieeeeeeeeeen!!!
Encara flipo ara... total, que no penso deixar de posar-me-la i segur que no es tan cara com la ROC. No sé quan val per que me'n van regalar una caixa amb 12 tubs però segur que és més barata (40 € ho trobo una flipada...). Total, que es ven en farmàcies i es diu XHEKEN! Per si de cas, pregunteu quan val però segur que surt més bé de preu... ja m'explicareu!!! (ara me la poso per tot arreu per que també tinc estries darrera el genoll i darrera els braços... a veure què passa!) 
). Total, que, pà mi zopreza, vaig comprovar que les del pit no se'm veuen gens de gens!!!
(i es veien un güep!!) Vaig pensar que flipava i li vaig demanar al meu marit què n'opinava i em va dir que no es veieeeeeeeeeen!!!
Encara flipo ara... total, que no penso deixar de posar-me-la i segur que no es tan cara com la ROC. No sé quan val per que me'n van regalar una caixa amb 12 tubs però segur que és més barata (40 € ho trobo una flipada...). Total, que es ven en farmàcies i es diu XHEKEN! Per si de cas, pregunteu quan val però segur que surt més bé de preu... ja m'explicareu!!! (ara me la poso per tot arreu per que també tinc estries darrera el genoll i darrera els braços... a veure què passa!) 
He trobat això:
http://www.mifarmacia.es/producto.asp?P ... 103-339770
http://www.vectem.com/2frames.htm (heu d'anar a "división farmacèutica" i anar baixant fins que trobeu XHEKEN)

http://www.mifarmacia.es/producto.asp?P ... 103-339770
http://www.vectem.com/2frames.htm (heu d'anar a "división farmacèutica" i anar baixant fins que trobeu XHEKEN)

- yolandard
- :: rateta

- Entrades: 162
- Membre des de: dt. jul. 11, 2006 6:35 pm
- Ubicació: Sant Joan Despi
Yo tambien uso las antiestrias de ROC y es una pasada!!!
A mi me salieron muchas estrias en los muslos y la verdad que en 5 semanas(hay que ser constante) apenas se me notan!!!
Es cierto que estando embarazada y con la lactancia no se puede usar, pero hay un aceite de la misma marca especifico para estos casos.
A mi me salieron muchas estrias en los muslos y la verdad que en 5 semanas(hay que ser constante) apenas se me notan!!!
Es cierto que estando embarazada y con la lactancia no se puede usar, pero hay un aceite de la misma marca especifico para estos casos.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

Ho miro i us ho confirmo