Qué comprareu per Nadal als fills de 2 anys i mig aprox.

Gatejar, caminar, correr i saltar.

annia
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

Qué comprareu per Nadal als fills de 2 anys i mig aprox.

EntradaAutor: annia » dg. nov. 28, 2010 1:42 am

Hola,

Voldria constrastar amb vosaltres, quin tipus de joguines comprareu als vostres fills/es d'edat aproximada 2 anys i mig.

En primer lloc: les joguines que compreu per Nadal, els hi donareu per reis o per Papà Noel o caga tió?
Jo volia fer-ho per reis, perque aquest any li volem treure el xumet, i els reis li han de portar moltes coses...però es clar, si li dono tot per reis no tindrà gaires dies per jugar-hi, així que potser faig meitat i meitat.

Un altre tema, és quina quantitat de joguines compral's-hi?. Potser unes 7 joguines (comptant la dels tiets, avis i tota la familia estigui be, no?). Pensant també que la meva nena no en te gaires de joguines

JO, per la meva petita de 2 anys i mig, he pensat:

-Un joc de construcció tipus Lego
-un bolset karaoke amb microfon de la hello kity
-contes
.un tipus pupitre amb pissarra i peces magnetiques
.figures de mobiliari de fusta: sofa, cadiretes, taula, rentadora...etc...per casa de ninetes
-un telefon de Dora o pocyó
-Pista supercircuit de Pocoyó (AQUEST no se si és acord a la seva edat). Alguna el te?
MaCeNe
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 11:07 pm

Re: Qué comprareu per Nadal als fills de 2 anys i mig aprox.

EntradaAutor: MaCeNe » dg. nov. 28, 2010 9:21 am

Nosaltres som de reis, me sap greu però els reis són de tota la vida i el pare noel aquí va aparéixer quan jo ja era més grandeta. El cagatió a Mallorca no es fa.
Pel que fa als regals jo penso (és la meva opinió) que 1 regal per casa ja n'hi ha prou; hi ha gent que com són els pares compren 3 i 4 regals per no dir més i després la família. Jo ho consider abusiu entre d'altres coses perquè els nens no aprecien el que tenen. Potser també sigui perquè nosaltres rebem regals de 10 llocs més a casa; per tant 11 regals x 2 nenes= 22 regals. Jo crec que n'hi per donar i regalar!!! Però més no puc reduir ?-)

Les meves nenes tenen la pissarra i hi juguen moltíssim; construccions no en tenim però quan anam a veure el nebot hi juguen tots 3 moltíssim de temps. Els contes sempre van bé; li podries mirar també si t'interessa uns puzzles, la meva nena va començar-los a fer damunt els 2 anys i mig (amb ajuda és clar); ara és un regal segur de reis però ja els fa sola :ok: Crec que pel karaoke encara és petita, no? a la meva li vam dur una estora per ballar l'any passat i és ara que comença a jugar
GLG
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

EntradaAutor: GLG » dg. nov. 28, 2010 10:30 am

La nostra farà 2 anys i mig al gener, i el que hem pensat per reis es:

- Cuineta, moooolt petita, per que li fa molta gràcia fer sopetes i pures.....
- Un lego Duplo, o alguna cosa similar
- una pisara que es dibuixa amb aigua
- Complements pels ninos (ninos no, que ja en te)
- algún puzle magnetic

A veure si em doneu més idees, nosaltres som molts de familia, i no vull que hi hagi 500 regals que no faci servir.

Nosaltres sí fem el tió, i crec que li posarem alguna joguina senzilleta.
eli75
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: eli75 » dg. nov. 28, 2010 11:48 am

Per Reis demanarem
-un nenuco "tovet",
-un Mr. Potato "tovet"
-peces de Lego per a nens petits, li agrada molt construïr :ok:
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dg. nov. 28, 2010 2:30 pm

Nosaltres pel Tió posem alguna coseta petitona i llaminadures o xocolatines... i després som de Reis.

Aquest any, per la gran que ja tindrà 2 anys i mig, "demanarem":
- el joc de taula UNO MUU
- un mosaic de pius de colors
- complements per la cuineta: olles, paelles... metàl·liques, menjar de plàstic (fruits secs, peix, gelats, carns...)
- el nino del MIC, del club Súper 3
- una llanterna de la Dora
- un nòrdic amb dibuixos infantils
- plastilina, colors, contes per pintar... (això potser ho cagarà el Tió)
- a mi també m'agradaria un "Super mercat", perquè ara juga moltíssim a "jocs simbòlics": amb la cuineta, els metges, les nines... però no tinc lloc a casa... :-:) :-((

Aquest any ja s'entera moltíssim i ja està esperant amb ànsia que "arribi" el Tió a casa...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
heaven25baby
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dg. nov. 28, 2010 11:52 pm

La meva acaba de fer els 2 anyets i a casa som més de reis. Papa noel li portarà alguna coseta petitona, tipus llibrets per pintar i colors i la resta per reis. A més a més ara per l'aniversari ja ha tingut bastants regalets. Nosaltres li hem agafat cosetes del Mickey Mouse i el Pocoyo perque es torna boja i als familiars li faran 1 regalet cadasqú i també demanarem diners o targetes regal per anar a les rebaixes del gener... JEJEJE <:-<
heaven25baby l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 29, 2010 10:01 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
annia

EntradaAutor: annia » dl. nov. 29, 2010 12:15 am

Moltes gràcies noies, m agrada tot el que les regalareu. Veig que els contes, coses de manualitats i cuinetes triomfen.
A la Carla li vem regalar l any passat la cuineta, i és ara quan més hi juga.
També m agradaria comprarli més coses de cuinetes, un supermercat, un pupitre o tauleta amb 2 cadires...però no ens hi cap a casa :ufs:
annia

EntradaAutor: annia » dl. nov. 29, 2010 12:22 am

MaCeNe ha escrit:Nosaltres som de reis, me sap greu però els reis són de tota la vida i el pare noel aquí va aparéixer quan jo ja era més grandeta. El cagatió a Mallorca no es fa.
Pel que fa als regals jo penso (és la meva opinió) que 1 regal per casa ja n'hi ha prou; hi ha gent que com són els pares compren 3 i 4 regals per no dir més i després la família. Jo ho consider abusiu entre d'altres coses perquè els nens no aprecien el que tenen. Potser també sigui perquè nosaltres rebem regals de 10 llocs més a casa; per tant 11 regals x 2 nenes= 22 regals. Jo crec que n'hi per donar i regalar!!! Però més no puc reduir ?-)

Les meves nenes tenen la pissarra i hi juguen moltíssim; construccions no en tenim però quan anam a veure el nebot hi juguen tots 3 moltíssim de temps. Els contes sempre van bé; li podries mirar també si t'interessa uns puzzles, la meva nena va començar-los a fer damunt els 2 anys i mig (amb ajuda és clar); ara és un regal segur de reis però ja els fa sola :ok: Crec que pel karaoke encara és petita, no? a la meva li vam dur una estora per ballar l'any passat i és ara que comença a jugar

MAcene, quin tipus de pisarra tenen?, la de guix i retoladors que a més és magnetica?. N'he vist una en un catàleg que és així, a més pot anar amb potes o sense.
En quant al karaoke, és molt senzillet, li diuen karaoke, però és un microfon, al que li pots posar música de fons pitjant un botó, i fa soroll d'aplaudiments pitjant un altra botó. Poso foto.
Lo de l'estora per ballar, també li volia regalar...però ho deixarem pel seu cumple
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
annia

EntradaAutor: annia » dl. nov. 29, 2010 12:32 am

Per cert, penseu que amb 2 anys i mig li agradarà el circuit del pocoyó. Esque tot lo de pocoyó li encanta, però no se si és una mica grandeta per la pista, home el que fa gracia és que la pista la pots montar amb diferents formes. us poso foto
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dl. nov. 29, 2010 6:05 am

naltros li regalem una bici

i una cosa per fer cabanes, que serà regal conjunt amb son germà

http://crazyforts.com/home.html
ImatgeImatge
lila

EntradaAutor: lila » dl. nov. 29, 2010 10:03 am

nuscka ha escrit:naltros li regalem una bici

i una cosa per fer cabanes, que serà regal conjunt amb son germà

http://crazyforts.com/home.html

Ei, que xulo nuscka! I on ho compres?? És molt car??
Gràcies!
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dl. nov. 29, 2010 10:05 am

annia ha escrit:Per cert, penseu que amb 2 anys i mig li agradarà el circuit del pocoyó. Esque tot lo de pocoyó li encanta, però no se si és una mica grandeta per la pista, home el que fa gracia és que la pista la pots montar amb diferents formes. us poso foto

Nosaltres el demanarem algú de la familia perque el Pocoyo li encanta i tot el tema trens i cotxes ultimament té molt d'exit amb ella... Jo crec que si li agradarà, és molt divertit!!! :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
Mitjonets
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dg. des. 16, 2007 4:00 pm

EntradaAutor: Mitjonets » dl. nov. 29, 2010 10:33 am

Nosaltres pel nostre fill que al gener farà els 2 anys i mitg, volem intentar que la cosa dels regals no se'ns desmadri, però amb tanta família és un pèl difícil, a més fem reis, pare Nadal i tió.

Pel tió farem cuatre xuxes, algún conte i algun detallet petitó.

I per el pare Nadal fem:
Un tren amb els seu petit circuit de vies,
una cuineta petita amb els seus estris i fruites, etc,
i un pàrquing de cotxes

I pels reis:
Una bici amb rodetes per començar a aprendre'n,
un joc de construcció del Lego de Toy Story
una caseta per jugar amb els seus personatges,

Després farem el repartiment de les jogines entre casa nostra, casa d'uns avis i casa dels altres avis i així té una distracció a cada casa durant tot l'any i a esperar fins l'any que ve a les noves. Durant l'any no en comprem. Pel cumple i pel sant aprofitem per demanar roba i sabates.
Imatge

Imatge
nuscka

EntradaAutor: nuscka » dl. nov. 29, 2010 10:46 am

lila ha escrit:Ei, que xulo nuscka! I on ho compres?? És molt car??
Gràcies!

la bici l'he trobat aqui
http://e-dinydon.com/index.php?main_pag ... cts_id=181
curiosament 15 euros més barata que a tot arreu, i els crazy forts els tenen a toy's rus per uns 50 €
ImatgeImatge
lila

EntradaAutor: lila » dl. nov. 29, 2010 3:03 pm

Gràcies, Nuska, a veure quan em puc acostar al Toys'R'us...
nuscka

EntradaAutor: nuscka » dt. nov. 30, 2010 1:17 pm

perdoneu que em faci pesada, pero entro per dir que hem comprat la bici a molt bon preu, i ens l'han enviat en 24 hores. Si algú hi està interesat, us deixo aqui l'enllaç:
http://e-dinydon.com/index.php?main_pag ... 4u8641ju33
ImatgeImatge
lila

EntradaAutor: lila » dt. nov. 30, 2010 2:15 pm

nuscka ha escrit:perdoneu que em faci pesada, pero entro per dir que hem comprat la bici a molt bon preu, i ens l'han enviat en 24 hores. Si algú hi està interesat, us deixo aqui l'enllaç:
http://e-dinydon.com/index.php?main_pag ... 4u8641ju33

Caram Nuska, està molt bé aquesta web, i encara millor sabent que hi has comprati no has tingut cap problema, que de vegades comprar per internet fa "por"... gràcies per compartir-la!
cristina1671
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

EntradaAutor: cristina1671 » dj. des. 02, 2010 5:14 pm

Hola a totes,

us volia preguntar, a les que penseu comprar un pupitre quin tipus comprareu. N'he vist uns que la taula és pissarra de retoladors i de guix per l'altra banda, d'altres que a la taula s'hi poden enganxar peces tipus lego, d'altres "normals i corrents". Què creieu que es millor amb la cadireta enganxada o amb la cadireta suelta?

Nosaltres tenim clar que li volem regalar un pupitre però no sabem quin model. A més, com que li agrada molt jugar amb plastilina algun joc de plastilina amb maquinetes per fer "xurros" etc. i també pintures de dits.

Gràcies!
Imatge

Imatge
GLG
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

EntradaAutor: GLG » dj. des. 02, 2010 8:11 pm

cristina1671 ha escrit:Nosaltres tenim clar que li volem regalar un pupitre però no sabem quin model. A més, com que li agrada molt jugar amb plastilina algun joc de plastilina amb maquinetes per fer "xurros" etc. i també pintures de dits.

Gràcies!

Mira't aquesta web, es de la botiga Interkits, i la seva marca Juguettos:

http://juguettos.com/es/categories/pinta-y-recorta

Jo li compraré el "Maletin pasta para moldear".
cristina1671
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

EntradaAutor: cristina1671 » dv. des. 03, 2010 6:55 am

Moltes gràcies GLG!!! Està molt a bé això del maletin. Me l'apunto per dir-ho als reis! xx:-D xx:-D
Imatge

Imatge

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::