biberó cullera

Tria el pit o el biberó.

achuchurru
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dv. juny 01, 2007 4:14 pm

biberó cullera

EntradaAutor: achuchurru » dc. ago. 15, 2007 9:55 pm

Algú els ha provat? Sabeu si van bé? Algú sap si el Easy Feeder de Farlin és només per papilles o també funciona amb llet materna? Es millor que el de Medela (softcup)?
Imatge
.
.

Re: biberó cullera

EntradaAutor: . » ds. ago. 18, 2007 8:27 pm

Ostres, aviam si algú sap alguna cosa, a mi tb m'interessa.....que saps a on comprar-los? no els he vist mai...

Gracies!!
cocosong
:: pantera
Entrades: 822
Membre des de: dc. set. 13, 2006 2:45 pm

EntradaAutor: cocosong » ds. ago. 18, 2007 8:30 pm

Jo suposo que en pocs dies compraré un dels dos. El del medela a la farmàcia el poden demanar i el de baby farlin a la web d'ells o a la de crianza natural en venen.
achuchurru
Entrades: 28
Membre des de: dv. juny 01, 2007 4:14 pm

bIBERÓ CULLERA

EntradaAutor: achuchurru » dc. ago. 22, 2007 9:51 pm

JO HE COMPRAT TOT UN SET PER BEURE DE LA MARCA FARLIN. EN EL SET HI HA UNA TETINA, UNA CULLERA, UN COLADOR QUE S'ACOPLA AL BIBERÓ, UNA CANYETA , UN AGAFADOR, UNA PEÇA QUE CONVERTEIX EL BIBERÓ EN GOT I UN ADAPTADOR PER BEURE AMB EL GOT FACILMENT. TOT PEL MÒDIC PREU DE 10 EUROS (NO ARRIBAVA). EL BIBERÓ CULLERA M'HA ANAT DE COÑA I AIXÒ QUE COM US VAIG DIR LA MAR NO VOL CAP TETINA DE TOTES LES MIL QUE HE PROVAT. AMB LA CULLERETA DEL BIBERÓ AQUEST OLI EN UN LLUM.
Imatge
.
.

Re: bIBERÓ CULLERA

EntradaAutor: . » dj. ago. 23, 2007 9:35 am

jo també l'he comprat, m'el enviaran a ppis. de setembre, peró.
Estic bastant desesperada perq. el David no vull la fruita amb cullera, ni en biberó ni res de res. Potser amb aquest bibe trobo la sol.lució.
De fet no es problema de la cullera, perq. la farineta de cereals si que la pren, pero weno, probare aviam que tal....
cocosong
Entrades: 822
Membre des de: dc. set. 13, 2006 2:45 pm

EntradaAutor: cocosong » dj. ago. 23, 2007 10:54 am

Que bé achuchurru! Leire, a veure si també tens sort!!!

Jo el compraré també per provar...
.
.

EntradaAutor: . » dt. set. 04, 2007 6:52 pm

Demà arriba el meu bibe cullera, l'espero amb l'esperança de q ens funcioni....ja us explicarè!!!
Sandreta
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

EntradaAutor: Sandreta » dc. set. 05, 2007 8:27 am

Mmm podrieu posar una foto?¿?

Gracies!! :-)
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. set. 05, 2007 10:21 am

ui ui ui....em sembla que estic igual de peix que la Sandreta... que es aixó del biberó-cullera, perdoneu lo parda que soc, pero es que no havia escoltat mai...
mainadaabord
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dj. set. 06, 2007 11:56 am

Pinta bé, no?
.
.

EntradaAutor: . » dj. set. 06, 2007 2:51 pm

a mi no em funciona, he fet tard i el David ja s'ha acostumat a menjar amb el xumet...!!!
mainadaabord
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dj. set. 06, 2007 3:51 pm

Tranqui, Leire, quan sigui més gran o a la guarderia veu nens q mengen amb cullera i llavors s'anima!

No et capfiquis!! Prou maldecaps tenim!
imma
:: zebra
Entrades: 1493
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:11 pm
Ubicació: Girona! m'enamora

EntradaAutor: imma » dc. abr. 16, 2008 9:27 pm

hola nenes! pujo aquest post a veure si algú pot posar més informació sobre el seu funcionament! a veure que tal us ha anat! ja que en Roc sembla ser que no vol bibi!! i alguna solució haurem de trobar!!
Gràcies maques!
Imatge
Hi ha algú de VIELLA!!
.
.

EntradaAutor: . » dj. abr. 17, 2008 1:35 pm

Hola Inma jo el vaig comprar i el David no va voler saber-ne res de res....ni un sol dia el vam fer servir...
Pero la veritat es que tenia bona pinta,...has mirat a la web que sortia per aqui?
imma

EntradaAutor: imma » dj. abr. 17, 2008 1:37 pm

Gràcies Leire! si ho estic mirant! provaré una mica més amb el bibi i sinó el biberó-cullera aquest a veure què! encara em queden 10 dies per començar a treballar!! si no ho solucionem el papa es menjarà el marrón!!! :-:)
Imatge
Hi ha algú de VIELLA!!
cristina1671
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

EntradaAutor: cristina1671 » dt. abr. 22, 2008 2:12 pm

Hola,
fa uns dies que vam comprar el biberó-cullera de Medela. El nostre petit es posava molt tens a l'hora de mamar i ens van dir que millor que no li donessim biberó normal sinó que provessim amb aquest. Ens ha anat força bé (és una mica car però ha valgut la pena). Això ens va permetre que es calmés (primer menjava una mica del biberó cullera i després li donavem de mamar), i vam evitar utilitzar els normals amb tetina (ens van comentar que seria perjudicial si volíem continuar amb l'alletament matern perquè sembla ser que s'acostumen a menjar amb tetina...)

La única pega que li veig és que em sembla que s'empassa més aire i després té gasos i d'altra banda l'efecte calmant de succionar (com quan mama) no el té. Tret d'això però, penso que és una bon 'invent' per alimentar-lo.
:ok: :ok: :ok:
Imatge

Imatge
imma

EntradaAutor: imma » dt. abr. 22, 2008 10:19 pm

avui hem tornat a provar el bibi, no n'ha menjat gens però al menys es rellepava una mica quan li queien les gotes a la boca!!! mica en mica suposo!! ;-)
Imatge
Hi ha algú de VIELLA!!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::