biberó cullera
- achuchurru
- :: puça

- Entrades: 28
- Membre des de: dv. juny 01, 2007 4:14 pm
biberó cullera
Algú els ha provat? Sabeu si van bé? Algú sap si el Easy Feeder de Farlin és només per papilles o també funciona amb llet materna? Es millor que el de Medela (softcup)?
-
..
Re: biberó cullera
Ostres, aviam si algú sap alguna cosa, a mi tb m'interessa.....que saps a on comprar-los? no els he vist mai...
Gracies!!
Gracies!!
- achuchurru
- :: puça

- Entrades: 28
- Membre des de: dv. juny 01, 2007 4:14 pm
bIBERÓ CULLERA
JO HE COMPRAT TOT UN SET PER BEURE DE LA MARCA FARLIN. EN EL SET HI HA UNA TETINA, UNA CULLERA, UN COLADOR QUE S'ACOPLA AL BIBERÓ, UNA CANYETA , UN AGAFADOR, UNA PEÇA QUE CONVERTEIX EL BIBERÓ EN GOT I UN ADAPTADOR PER BEURE AMB EL GOT FACILMENT. TOT PEL MÒDIC PREU DE 10 EUROS (NO ARRIBAVA). EL BIBERÓ CULLERA M'HA ANAT DE COÑA I AIXÒ QUE COM US VAIG DIR LA MAR NO VOL CAP TETINA DE TOTES LES MIL QUE HE PROVAT. AMB LA CULLERETA DEL BIBERÓ AQUEST OLI EN UN LLUM.
-
..
Re: bIBERÓ CULLERA
jo també l'he comprat, m'el enviaran a ppis. de setembre, peró.
Estic bastant desesperada perq. el David no vull la fruita amb cullera, ni en biberó ni res de res. Potser amb aquest bibe trobo la sol.lució.
De fet no es problema de la cullera, perq. la farineta de cereals si que la pren, pero weno, probare aviam que tal....
Estic bastant desesperada perq. el David no vull la fruita amb cullera, ni en biberó ni res de res. Potser amb aquest bibe trobo la sol.lució.
De fet no es problema de la cullera, perq. la farineta de cereals si que la pren, pero weno, probare aviam que tal....
-
..
-
VisitantVi
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
-
..
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
-
..
- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
Hola,
fa uns dies que vam comprar el biberó-cullera de Medela. El nostre petit es posava molt tens a l'hora de mamar i ens van dir que millor que no li donessim biberó normal sinó que provessim amb aquest. Ens ha anat força bé (és una mica car però ha valgut la pena). Això ens va permetre que es calmés (primer menjava una mica del biberó cullera i després li donavem de mamar), i vam evitar utilitzar els normals amb tetina (ens van comentar que seria perjudicial si volíem continuar amb l'alletament matern perquè sembla ser que s'acostumen a menjar amb tetina...)
La única pega que li veig és que em sembla que s'empassa més aire i després té gasos i d'altra banda l'efecte calmant de succionar (com quan mama) no el té. Tret d'això però, penso que és una bon 'invent' per alimentar-lo.

fa uns dies que vam comprar el biberó-cullera de Medela. El nostre petit es posava molt tens a l'hora de mamar i ens van dir que millor que no li donessim biberó normal sinó que provessim amb aquest. Ens ha anat força bé (és una mica car però ha valgut la pena). Això ens va permetre que es calmés (primer menjava una mica del biberó cullera i després li donavem de mamar), i vam evitar utilitzar els normals amb tetina (ens van comentar que seria perjudicial si volíem continuar amb l'alletament matern perquè sembla ser que s'acostumen a menjar amb tetina...)
La única pega que li veig és que em sembla que s'empassa més aire i després té gasos i d'altra banda l'efecte calmant de succionar (com quan mama) no el té. Tret d'això però, penso que és una bon 'invent' per alimentar-lo.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |