bañeras
- nereasistac
- :: zebra

- Entrades: 1077
- Membre des de: dl. jul. 30, 2007 2:07 pm
- Contacta:
jo tmb tinc la bañera d eprenatal ie stic mol molt contenta
Es amb potes perque tinc plat d edutxa y com tenim vuina americana la bañem a la cuina perque ara ja no para quita i ho deixa toto esquitxat. AL principi ho feiem a la seva habitacio pero em mullava el lit
Es amb potes perque tinc plat d edutxa y com tenim vuina americana la bañem a la cuina perque ara ja no para quita i ho deixa toto esquitxat. AL principi ho feiem a la seva habitacio pero em mullava el lit
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

viewtopic.php?f=33&t=13637&p=720774#p720774

viewtopic.php?f=50&t=9207
M'HAN TRAICIONAT UNA VEGADA MES PERO HO HE FET DE TOT COR
- nereasistac

- Contacta:
DJ Maria y Nerea tiene la misma bañera!!!! y el mismo muñeco de la nenuco
que gracia me ha hecho fijate en la primera foto de Nerea
que gracia me ha hecho fijate en la primera foto de Nerea

- nereasistac

- Contacta:
Trastu ha escrit:que guapíiiiiiiisssssimes que estan les duuuuuuueeeeeees!!! Jo també vull akesta banyeraaaaaa!!!
Es de Prenatal i vrec que amb les potes y tot em va sortir per uns 60 euros pero la veritat que encara que me la regalessin la vaig escollir jo i no m'en arrepenteixo esta superbe. Ara ella ja es posa sentada pero no cau perque te forma i sis es cansa de estar en peu la tombem y segueix donant patades i esquitxant ella ho pasa la mar de be i jo despres a fregar, peor ho faig de gust

- nereasistac

- Contacta:
Nerea ahora tiene 7 meses y medio.
si ahora ha empezado a chapotear esperate a que coja mas fuerza y veras, te dejara empapada. Nosotros lo pasamos en grande a la hora del baño. Y le encanta jugar en el agua y lo uqe me rio cuando le pongo dos juguetes en el agua, porque se pone nerviosa porque quiere los dos a la vez y nopuede jajaja
se enfada la pobre
lo mejor de todo es uqe casi la tenemos 15 minutos en el agua ahora uq ehace buen tiempo y no se enfria tanto, y acaba rendida para tomar el bibe y a dormir,
de hecho aveces se termina el biberon ya frita frita 
si ahora ha empezado a chapotear esperate a que coja mas fuerza y veras, te dejara empapada. Nosotros lo pasamos en grande a la hora del baño. Y le encanta jugar en el agua y lo uqe me rio cuando le pongo dos juguetes en el agua, porque se pone nerviosa porque quiere los dos a la vez y nopuede jajaja
se enfada la pobre
lo mejor de todo es uqe casi la tenemos 15 minutos en el agua ahora uq ehace buen tiempo y no se enfria tanto, y acaba rendida para tomar el bibe y a dormir,
de hecho aveces se termina el biberon ya frita frita 

Quina banyera més xula!!! Nosaltres tenim plat de dutxa i precisament l'altre dia en pensava, quan tinguem al/la peque com ho farem per l'hora del bany?
Doncs ja està! M'encanta! De fet ja m'he guardat l'enllaç de la pàgina web per quan estigui
i sigui el moment de començar les compres del
.
Quantes coses s'aprenen en aquest foro!
Doncs ja està! M'encanta! De fet ja m'he guardat l'enllaç de la pàgina web per quan estigui
i sigui el moment de començar les compres del
.
Quantes coses s'aprenen en aquest foro!
- nereasistac

- Contacta:
a mi la de prenatal em va costar si no recordo malament 60 euros aprox amb peus i tot, i n'estic supercontenta

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |