hamaques
hamaques
Vull comprar una hamaqueta perquè el Martí no vol estar-se al bressol ni cinc minuts i no sé quina agafar. En principi m'agrada la Babybjorn, sobretot perquè es plega molt i serà menys trasto per guardar, però em dona la sensació nque no ha de ser gaire còmoda per ells, i també m'agrada la Up&Down perquè crec que més endavant anirà bé posar-la més alta per donar-li el menjar. També estic oberta a altres propostes, quina teniu i quina m'aconselleu?
Gràcies
Gràcies
Re: hamaques
Hola,
Jo sens dubte et recomano la Babybjorn. Me la van regalar i n'estic super contenta. He pogut posar la nena des de la segona setmana ja que s'adapta totalment al seu cos. Pensa que ara que te 4 mesos es balanceja ella sola movent les cametes. La trobo comodissima i crec que és la millor descoberta que he fet.
Jo sens dubte et recomano la Babybjorn. Me la van regalar i n'estic super contenta. He pogut posar la nena des de la segona setmana ja que s'adapta totalment al seu cos. Pensa que ara que te 4 mesos es balanceja ella sola movent les cametes. La trobo comodissima i crec que és la millor descoberta que he fet.
- Lisa_Cat
- :: peixet

- Entrades: 286
- Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
- Ubicació: Vallès Occidental
Hola!
jo també voto per la Baby Bjorn! l'altra no sé quina és, però jo tinc la Baby Bjorn i n'estic súper contenta.
la faig servir gairebé des de que el Marc va néixer, s'adapta súper bé, i a més a més, com tu dius es plega molt i axí me l'emporto a tot arreu!
jo també voto per la Baby Bjorn! l'altra no sé quina és, però jo tinc la Baby Bjorn i n'estic súper contenta.
la faig servir gairebé des de que el Marc va néixer, s'adapta súper bé, i a més a més, com tu dius es plega molt i axí me l'emporto a tot arreu!
Doncs jo tinc la Jané Fold, i n'estic molt contenta! Les estones que s'hi està, juga amb els ninotets... si no hi hagués ninotets segur que no s'hi voldria estar, però així s'entreté ella sola!
Té diverses posicions, la roba es treu fàcilment per rentar... no sé, a nosaltres ens va bé!
Té diverses posicions, la roba es treu fàcilment per rentar... no sé, a nosaltres ens va bé!
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
A mi em van deixar la babybjorn i també m'agrada molt. Al nen li agrada molt també (a no ser que estigui una mica rebotat o vulgui braços...), i últimament li va molt bé per fer caca! jaja l'assento allà i al cap d'una estonaa... regalet! I si algun d'aquests "regalets" surt del bolquer (que ha passat més d'un cop!) desenfundes ràpidament i a la rentadora sense problemes.
L'únic que no m'agrada és que, tot i que té tres inclinacions diferents, no es pot posar estirada del tot i quan era molt petitó em feia patir que no li anés malament per l'esquena. Potser si tingués alguna cosa per penjar-hi joguines també aniria millor, pq evidentment, si li dónes alguna... acaba anant a parar a terra.
L'únic que no m'agrada és que, tot i que té tres inclinacions diferents, no es pot posar estirada del tot i quan era molt petitó em feia patir que no li anés malament per l'esquena. Potser si tingués alguna cosa per penjar-hi joguines també aniria millor, pq evidentment, si li dónes alguna... acaba anant a parar a terra.
- Espiadimonis
- :: cèrvol

- Entrades: 502
- Membre des de: dt. feb. 12, 2008 10:10 pm
Hola!
Tinc quatre fills, he tingut moltes hamaques i no tinc comissió de cap marca de puericultura. Dit això, et recomano sens dubte l'hamaca BabyBjörn, és la millor de totes les que he tingut, i als nens els encanta des de ben petits i fins a prop dels dos anys. Així com no et recomanaria mai una motxilla portanadons d'aquesta marca, t'asseguro que el balancinet és comodíssim (i no ocupa gens d'espai, i no pesa res...). Una gran compra, de veritat.
Tinc quatre fills, he tingut moltes hamaques i no tinc comissió de cap marca de puericultura. Dit això, et recomano sens dubte l'hamaca BabyBjörn, és la millor de totes les que he tingut, i als nens els encanta des de ben petits i fins a prop dels dos anys. Així com no et recomanaria mai una motxilla portanadons d'aquesta marca, t'asseguro que el balancinet és comodíssim (i no ocupa gens d'espai, i no pesa res...). Una gran compra, de veritat.
Doncs jo tinc la Up&Down i estic encantada!!!!!
Va molt be, el nen esta molt comode fins i tot si es queda adormit una estoneta. Com que esta al nostre nivell el posem a taula amb nosaltres quan dinem i li agrada molt, tambè al costat del sofa i li anem dient coses sense haver-nos d'ajupir.
Jo crec que va molt be per evitar mals d'esquena
i el nen esta al teu nivell amb el que la comunicació es mes facil.
Va molt be, el nen esta molt comode fins i tot si es queda adormit una estoneta. Com que esta al nostre nivell el posem a taula amb nosaltres quan dinem i li agrada molt, tambè al costat del sofa i li anem dient coses sense haver-nos d'ajupir.
Jo crec que va molt be per evitar mals d'esquena
i el nen esta al teu nivell amb el que la comunicació es mes facil.- nuralb
- :: lleona

- Entrades: 990
- Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
- Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes
jo et recomano tb la Babyjörn!! està super be,...jo me l'emportava fins i tot a la platja, quan
la nena tenia 5 mesos,...com q no pesa gairebé res,....i així no havia d'entrar el carret a la
platja,....
La meva nena encara la fa servir per veure els dibuixos,...i al gener farà els 3 anys,....
com q aguanta fins als 15kg més o menys,....
la nena tenia 5 mesos,...com q no pesa gairebé res,....i així no havia d'entrar el carret a la
platja,....
La meva nena encara la fa servir per veure els dibuixos,...i al gener farà els 3 anys,....
com q aguanta fins als 15kg més o menys,....
A mi la Babybjörn tb m'està anant genial. I el fet de ser tan lleugera i manejable és excel·lent... quan he d'anar al bany, l'Arlet ve amb mi i s'està a l'hamaca, vull dir q la vaig movent per casa. I, jo no ho he fet mai, però, si un dia vas a casa d'algú tb te la pots portar, ja q queda molt ben plegada. Ah sí, jo me la vaig endur a les vacances.
Algú deia q li faltaven ninotets. Si no m'equivoco s'hi pot posar un arc de joguines q es compra a part.
Algú deia q li faltaven ninotets. Si no m'equivoco s'hi pot posar un arc de joguines q es compra a part.
Jo també et recomano la Babyjörn, l'amoritzaras perque la pots fer servir fins que son força grans. A més es distreuen molt perque es gronxen ells mateixos i a més a més em sembla que per uns 15-20 euros pots comprar l'arc aquests que porta joguines .
Ja veig que la Babyjörn sí que va bé, gràcies noies. A veure si puc posar-hi el nen a la botiga per veure com s'hi adapta i m'acabo de decidir.
les que teniu l'hamaca Babyjörn, hi heu posat alguna funda?
tot i que es desmunta molt facilment, la meva nena ara fa moltes glopades i es un rollo haver de tirar a rentar l'hamaca gairebé cada dia, volia posar-li algun tipus de funda i no sé com fer-ho.
tot i que es desmunta molt facilment, la meva nena ara fa moltes glopades i es un rollo haver de tirar a rentar l'hamaca gairebé cada dia, volia posar-li algun tipus de funda i no sé com fer-ho.
- migibotxan

- Entrades: 581
- Membre des de: dl. abr. 22, 2013 12:53 pm
Pujo el post...
Estic mirant hamaques i volia saber quina em recomaneu, la meva filla té 11 dies però veig q la posició mig asseguda la calma i agrada.
Estic mirant hamaques i volia saber quina em recomaneu, la meva filla té 11 dies però veig q la posició mig asseguda la calma i agrada.
TXELL 17/10/13
Ara comença l'aventura de ser pares primerencs
Hola!
Jo li vaig regalar a ma germana la BabyBjorn i estava encantada! Ara l'heredaré jo!
També li vem regalar a una amiga i tb encantada!
Jo li vaig regalar a ma germana la BabyBjorn i estava encantada! Ara l'heredaré jo!
També li vem regalar a una amiga i tb encantada!
- migibotxan

- Entrades: 581
- Membre des de: dl. abr. 22, 2013 12:53 pm
Gràcies per respondre!!!
He estat mirant i les q mes recomanen son quatre:
-babybjorn
-Jané evolution
-Jané Fold
-Fisher price crece conmigo
A part de la babyjorn, q tothom per aquí recomana, heu provat alguna altre, es q aquesta és realment cara, i m'agradaria alguna cosa més barateta.
He estat mirant i les q mes recomanen son quatre:
-babybjorn
-Jané evolution
-Jané Fold
-Fisher price crece conmigo
A part de la babyjorn, q tothom per aquí recomana, heu provat alguna altre, es q aquesta és realment cara, i m'agradaria alguna cosa més barateta.
TXELL 17/10/13
Hola
A mi m'agradava molt la babyjorn però la desaconsellen per nadons recient nascuts ja que no te cap tipus de suport a l'esquena.Es desaconsellen totes les wue son un tros de roba sense fusta darrera, no se si m'explico.
Al fina vem optar per la bed&go de casaulplay, es mes lletja, però té suport esquena.
Salutaxions
A mi m'agradava molt la babyjorn però la desaconsellen per nadons recient nascuts ja que no te cap tipus de suport a l'esquena.Es desaconsellen totes les wue son un tros de roba sense fusta darrera, no se si m'explico.
Al fina vem optar per la bed&go de casaulplay, es mes lletja, però té suport esquena.
Salutaxions
Nosaltres vam comprar la Up&Down de Beaba.... 100% recomanable!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |