Part a LLeida
Re: Part a LLeida
per cert, petitona 3.3, la llista de la canastreta te la van donar a l'hospital?d'aqui a poquet hauré de començar a comprar cosetes....jejeje perque de robeta podré aprofitar poca cosa.....perque és de nen i perquè no em conicideix l'època de neixament!!el Nil va neixer a l'estiu i la Gemma (si tot va bé) al gener!! aixi que em toca anar de compres!! 
Hola Olga!
Si tot va bé el Pau neixerà a l'Aliança però tinc una cosina que va tenir la nena a la Perpetuo i n'està encantada.
Pel que dius de la canasteta... et donaran un llistat a les classes de preparació al part (que per cert, et recomano el centre Kirma) la llevadora és fantàstica! El llistat està "consensuat" per totes les clíniques i hospitals de Lleida... si vols anar avançant m'envies un MP amb la teva adreça de correu electrònic i te l'escanejo i te'l passo.
Que vagi tot molt bé.
Si tot va bé el Pau neixerà a l'Aliança però tinc una cosina que va tenir la nena a la Perpetuo i n'està encantada.
Pel que dius de la canasteta... et donaran un llistat a les classes de preparació al part (que per cert, et recomano el centre Kirma) la llevadora és fantàstica! El llistat està "consensuat" per totes les clíniques i hospitals de Lleida... si vols anar avançant m'envies un MP amb la teva adreça de correu electrònic i te l'escanejo i te'l passo.
Que vagi tot molt bé.
Hola Punxeta!!!
Moltes gràcies per l'ajuda!!!!doncs crec que si que voldré que m'enviis un missatge amb el llistat de la cansatreta pk el primer nen el vaog tenir a BCN i m'agradaria començar a preparar cosetes pk tenint un altre nen i treballant i amb vacances de Nadal abans del part.....no se, que no està de més a més preparar les cosetes de la nena!!!!gràcies guapa!!!
Moltes gràcies per l'ajuda!!!!doncs crec que si que voldré que m'enviis un missatge amb el llistat de la cansatreta pk el primer nen el vaog tenir a BCN i m'agradaria començar a preparar cosetes pk tenint un altre nen i treballant i amb vacances de Nadal abans del part.....no se, que no està de més a més preparar les cosetes de la nena!!!!gràcies guapa!!!
Hola Olga!
T'he enviat el llistat de la panereta en un MP.
A la teva disposició pel que necessitis!
Una abraçada!
T'he enviat el llistat de la panereta en un MP.
A la teva disposició pel que necessitis!
Una abraçada!

Moltes gràcies Punxeta!!!!!!
Ja la tinc imprimida i preparada per anar marcant el que tinc i el que em falta!!
Moltes gràcies de nou!!!!
Ja la tinc imprimida i preparada per anar marcant el que tinc i el que em falta!!
Moltes gràcies de nou!!!!

Olga_Millan ha escrit:Aquesta Rosa Escribà, és una llevadora de l'Hernàiz?gràcies noies!!!
No és la llevadora de l'Hernàiz. Treballa a Cappon i a la Perpetuo. És molt agradable!!!
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;

La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;

Si, jo la tinc a Cappont jeje es molt maja pero et fa esperar una hora i mes... Tenia jo hora a les 2 del migdia i fins les 3 no es va presentar. No em vaig callar pas i li vaig dir... va dir perdona perdona no m´havia fixat en l´hora de la visita..... si no fos perque es maja...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |