Alguna referència del Col·legi Sant Miquel (BCN)??

ja no som tant petits!!
electra
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:42 pm

Alguna referència del Col·legi Sant Miquel (BCN)??

EntradaAutor: electra » ds. des. 18, 2010 10:31 pm

Hola,
resulta que tinc uns amics que viuen a l'Eixample i la seva filla acaba l'educació primària i ha de canviar de centre per cursar la secundària. Ells estan valorant molts instituts i escoles, entre ells el Col·legi Sant Miquel (c/ Rosselló, a prop del Clínic). Pensen que pot estar bé però els falten més referències, de l'esquerra de l'Eixample és el que més els agrada, han descartat els instituts públics, no els acaben de convéncer. Si algú té alguna informació del Sant Miquel, o d'alguna altra escola de la zona, agraria me la pogués donar perquè puguin triar amb coneixement de causa...
Gràcies!
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Alguna referència del Col·legi Sant Miquel (BCN)??

EntradaAutor: MIRJAN » ds. des. 18, 2010 11:03 pm

Ostres l'Escola Sant Miquel!! la conec de quan jo era petita, anavem a picina allà, ara crec que la picina és d'un gimnàs. Aquesta escola tenia molt bona fama. Hi va anar al meu tiet, que ara tindria 60 i pico (va morir), la meva cosina també i gent de la meva classe d'EGB també hi va anar doncs també feien BUP i COU. T'estic parlant d'anys eh?? potser de 20 anys!!!! uf
Ara no tinc ni idea de com està però almenys abans tenia bona fama!
Aviam si algu et dona alguna referència "més propera"! Sort
Imatge

Imatge
Gus-gus
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 343
Membre des de: dv. març 30, 2007 2:19 pm
Ubicació: El Masnou

Re: Alguna referència del Col·legi Sant Miquel (BCN)??

EntradaAutor: Gus-gus » dg. des. 19, 2010 9:38 pm

El meu marit i el seu germà van anar al Sant miquel i la veritat es que hi tenen molt bons records. Et parlo de fa una pila d'anys...nosaltres tenim amics d'aquella epoca hi porten allà als seus fills...i estàn molt contents.
ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::