VAGA DE PARES I MARES

ja no som tant petits!!
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

VAGA DE PARES I MARES

EntradaAutor: Julyet » dt. març 16, 2010 10:22 am

Opinant al post de la vaga de metres m'ha vingut una cosa al cap. Crec que els pares i mares ens agradaria aconseguir una canvis (a les escoles, a la feina, a la societat...) i estic concençuda (o així m'agradaria pensar) que no seria que els nens passin més hores a les escoles o que se'ls hi regali "a preu mòdic" un ordinador portàtil.

Què reclamarieu? Quines condicions (realistes) necessiteu per millorar l'educació dels vostres fills? Què demanarieu a les escoles?
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: VAGA DE PARES I MARES

EntradaAutor: Xana » dt. març 16, 2010 10:37 am

Doncs després de la moguda que hem tingut a casa aquest matí, jo ho tinc clar:

Reclamo un horari a la feina que em permeti deixar els meus fills a escola sense haver-los de treure del llit quan encara és fosc i poder recollir-los jo personalment (no una cangur, per molt bona dona que sigui)

Reclamo temps per poder fer les feines de casa, anar a comprar, fer encàrrecs importants (no parlo de bajanades) abans no arribin els meus fills, per així poder disfrutar d'ells i poder-los ajudar a fer els deures o jugar, sense per aixó haver-me d'anar a dormir a les tantes i per tant, tenir un humor negre pels matins.

Reclamo poder-me quedar a casa a cuidar els meus fills quan estan malalts sense per aixó ser mal vista a la feina, o quedar-me sense un sol dia de vacances.

Reclamo no haver-los de portar de tornada a l'escola quan encara estan convalescents, ja que no tinc alternativa possible (no totes tenim una familia meravellosa que se'n pugui fer càrrec, ni un compte corrent resplandent que permeti pagar cangurs a totes hores)

Aiii no em semblen coses tan desproporcionades, no?

Ho sento, no tinc gaire bon dia.....
Imatge

Imatge
CUQUET
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dl. nov. 24, 2008 10:12 am

EntradaAutor: CUQUET » dt. març 16, 2010 11:50 am

Hola,
Jo tinc un nen de quasi 4 anys i ara per ara reclamo:
Els empresaris: Reconeixement de la nostra competència laboral encara que siguem mares/pares. No pel fet de ser mares/pares, estar casades, etc. som menys competents que una altre persona que no és. Quantes vegades un empresari/a ha dit: aquesta persona no la contractem perquè te fills en edat escolar=malaltia=faltes al treball.
Al govern:
1. Que les lleis/convenis generals o propis reconeguin el dret d'acompanyar als nostres fills al metge, que sigui un permís retribuït. Assistir a les entrevistes escolars.
2. Permís per neixament de fills de més dies. Quan neix un bebe, ell i la mare necessiten el pare al costat i no que aquest tingui que anar a corre-cuita a fer paperassa/burocràcia perquè se li acaben els dies de permís per neixament de fill.
3. Una tipificació de la durada "normal" de les malaties més comunes (gastritis, bronquitis, otitis, etc.) per tal que digui un permís retribuït cuidar els fills durant aquest dies.
4. En casos de malaltia greu del bebe/nen, excedència per faltar al treball i manteniment de les retribucions per part de l'administració per tal que l'economia familiar no es vegui mermada.
Estic convençuda que quan el nen sigui més gran afegiré més reclamacions "acorde" amb la seva edat.
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dt. març 16, 2010 2:03 pm

molt bona idea aquest post i molt bones repostes socpetitones!!!!
penso igual que vosaltres i per això i perquè volia ser jo la que cuidés els meus fills, vaig decidir deixar la feina, i això que l'únic sou que ara entra casa és el del julieto i no és pas ni de bon tros un sou d'executiu....
Ja sé que no ho heu dit, però m'agradaria deixar clar per tothom que llegeixi el post que la culpa NO és dels mestres!!la culpa la tenen aquesta colla de polítics creguts que no fan res més que tirar-se els "trastos" pel cap, com si fossin nens d'escola, i no solucionen els problemes REALS de la gent del país. Això sí, vinga a gastar diners dels contribuents en coses totalment innecessàries!!i a sobre res no funciona com hauria de funcionar.
Es una vergonya que tenint països veïns amb una bona conciliació familiar-laboral, els polítics que tenim aquí encara no hagin intentat solucionar el problema. Igual que és una vergonya que l'educació aquí sigui tan poc valorada.
Sóc una ciutadana, mare i mestra emprenyada!!!!
Desgraciadament la solució a tot plegat és molt lluny....
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. març 16, 2010 7:21 pm

Xana ha escrit:Reclamo poder-me quedar a casa a cuidar els meus fills quan estan malalts sense per aixó ser mal vista a la feina, o quedar-me sense un sol dia de vacances.
Reclamo no haver-los de portar de tornada a l'escola quan encara estan convalescents, ja que no tinc alternativa possible (no totes tenim una familia meravellosa que se'n pugui fer càrrec, ni un compte corrent resplandent que permeti pagar cangurs a totes hores)

M'ho has tret de la boca!!(bè, del teclat!), després de passar per tot un seguit de malalties de virus varis des del setembre i haver de fer malabarismes per poder deixar la nena amb algú de molta confiança, patint per si es trobarà bè, enganxada al telèfon a tot hora i estar a la feina però pensant contínuament amb ella... jo també reclamo el mateix.
isa
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dc. març 17, 2010 12:00 pm

neuetes ha escrit:
Xana ha escrit:Reclamo poder-me quedar a casa a cuidar els meus fills quan estan malalts sense per aixó ser mal vista a la feina, o quedar-me sense un sol dia de vacances.

M'ho has tret de la boca!!(bè, del teclat!), després de passar per tot un seguit de malalties de virus varis des del setembre i haver de fer malabarismes per poder deixar la nena amb algú de molta confiança, patint per si es trobarà bè, enganxada al telèfon a tot hora i estar a la feina però pensant contínuament amb ella... jo també reclamo el mateix.

Totalment d'acord. osti això em posa de molt mala llet, no suporto haver de patir per la feina quan la nena està malalta, en comptes de patir per ella!!!! Home no hi ha dret, no hi ha dret que a un menor l'hagis de deixar "sol" si està malalt. Jo, noies, ja n'estic tipa, però TIPA TIPA TIPA. I per tant, m'agafo la justicia per la mà, si la nena està malalta, NO VINC A TREBALLAR. Si m'he d'inventar coses me les invento, n'estic farta de gastar dies de vacances per una causa així, per l'amor de déu. Donen permisos per traslladar-te de pis i has d'anar a currar si el teu fill d'un any està malalt? VAmos hombre, ni parlar-ne. Ens hauriem de revel·lar totes, ja veuriem com es posarien les piles.
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
isa
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dc. abr. 28, 2010 7:07 am

cosma nena no tornis, si trobes a faltar alguna cosa ja t'ho enviem per correu! jejejje i escolta, a casa teva hi caben uns més? Igual ens animem...... :love:
A mi hi ha coses que crec que es podrien fer millor, però vaja, hi ha coses que també penso que estan "bé". Ara.....lo d'haver d'anar a currar encara que el teu fill d'un any estigui malalt.....això no ho aguanto, i per això no passo, m'hagi de barallar amb el papa de roma o amb qui sigui.....em sembla fortíssim, i trist, i patètic. :ufs:
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dv. abr. 30, 2010 12:28 pm

Que visqui Alemanya! si senyor!!
IRIS*
:: lleona
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dt. set. 22, 2009 6:29 pm

EntradaAutor: IRIS* » dc. juny 02, 2010 7:54 am

Xana jo reclamo exactament el mateix que tu. Cosma, per ara no tornis, et deus fer un fart de riure desde fora veient la politica espanyola, que per lo dolent sempre parlen d'europa comparant-nos i dient "mira això allà també passa", però per lo bo, les prestacions,etc muts i a la gabia! és vergonyós les triquinyuelas que ha de fer una mare avui en dia per poder pujar bé al seu fill i ser mare treballadora alhora.
Vinga més propostes. >.-<: >.-<:

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::