Alguna psicologa? Tic nervios
Alguna psicologa? Tic nervios
Hola,
El meu fill està a punt de fer 6 anys, a temporades a tingut el que jo crec que són tics nerviosos, més o menys a P4 s'apartava el cabell continuament, a P5 treia la llengua i es llepava el voltant de la boca, fins al punt d'irritar-se la barbeta, això de tant en quant encara ho fa però no tant. Jo intentava no donar-li importància, no li deia res i ho anat deixant de fer però és que ara li ha donat per rascar-se els collonets
i clar no és el mateix, a part que no dissimula gens... i queda fatal, però no em preocupa això sino que acaba de començar el cole i la mestra ha demanat parlar amb mi per aquest tema, per veure que li passava, perque al cole ho fa molt. Ho fa des de l'estiu i el vaig portar al dermatoleg per descartar, em van dir que podia ser irritació del banyador/piscina perque no se li veia res més, que li poses hidratant, segurament va començar a picar-li de veritat però se li ha quedat com a tic nervios i ara amb els nervis de començar el cole ho fa més.
El problema és que que faig??? amb ell ho hem parlat, diu que li pica i que no ho pot evitar, ahir vaig començar a dir-li que no ho fes, però acaba semblant que li foti la bronca i clar, tampoc es aixo, com ho faig? Tornare a demanar hora al dermatoleg però crec que és més tema psicoleg. Ajuda please perque no vull que li afecti i li suposi un problema.
El meu fill està a punt de fer 6 anys, a temporades a tingut el que jo crec que són tics nerviosos, més o menys a P4 s'apartava el cabell continuament, a P5 treia la llengua i es llepava el voltant de la boca, fins al punt d'irritar-se la barbeta, això de tant en quant encara ho fa però no tant. Jo intentava no donar-li importància, no li deia res i ho anat deixant de fer però és que ara li ha donat per rascar-se els collonets
i clar no és el mateix, a part que no dissimula gens... i queda fatal, però no em preocupa això sino que acaba de començar el cole i la mestra ha demanat parlar amb mi per aquest tema, per veure que li passava, perque al cole ho fa molt. Ho fa des de l'estiu i el vaig portar al dermatoleg per descartar, em van dir que podia ser irritació del banyador/piscina perque no se li veia res més, que li poses hidratant, segurament va començar a picar-li de veritat però se li ha quedat com a tic nervios i ara amb els nervis de començar el cole ho fa més. El problema és que que faig??? amb ell ho hem parlat, diu que li pica i que no ho pot evitar, ahir vaig començar a dir-li que no ho fes, però acaba semblant que li foti la bronca i clar, tampoc es aixo, com ho faig? Tornare a demanar hora al dermatoleg però crec que és més tema psicoleg. Ajuda please perque no vull que li afecti i li suposi un problema.
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Re: Alguna psicologa? Tic nervios
el meu és més petit però quan està nerviós es grata. Normalment es grata el cap, però per les nits es grata el cul!
De tant gratar-se li surt irritació i llavors li pica i es grata perquè li pica. Com al teu.
Una cosa que ens va anar molt bé va ser posar-li AIGUA DE FARIGOLA.
Bulls un grapat de branquetes de farigola (si compres la planteta no puja de 2€) i un cop l'aigua estigui tenyida, la deixes refredar. Amb l'aigua ja freda, empapes un cotó i li passes per la zona irritada (a copets, no fregant).
l'aigua de farigola és antisèptica i com que estarà fresqueta, l'ajudarà a que la zona deixi de picar-li (o que s'oblidi). El tic no el treurà, però sí li treurà el possible picor que pugui tenir.
De tant gratar-se li surt irritació i llavors li pica i es grata perquè li pica. Com al teu.
Una cosa que ens va anar molt bé va ser posar-li AIGUA DE FARIGOLA.
Bulls un grapat de branquetes de farigola (si compres la planteta no puja de 2€) i un cop l'aigua estigui tenyida, la deixes refredar. Amb l'aigua ja freda, empapes un cotó i li passes per la zona irritada (a copets, no fregant).
l'aigua de farigola és antisèptica i com que estarà fresqueta, l'ajudarà a que la zona deixi de picar-li (o que s'oblidi). El tic no el treurà, però sí li treurà el possible picor que pugui tenir.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

A la primera amb omifin!!!