Alguna psicologa? Tic nervios

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Alguna psicologa? Tic nervios

EntradaAutor: fox » dj. set. 25, 2014 10:02 am

Hola,

El meu fill està a punt de fer 6 anys, a temporades a tingut el que jo crec que són tics nerviosos, més o menys a P4 s'apartava el cabell continuament, a P5 treia la llengua i es llepava el voltant de la boca, fins al punt d'irritar-se la barbeta, això de tant en quant encara ho fa però no tant. Jo intentava no donar-li importància, no li deia res i ho anat deixant de fer però és que ara li ha donat per rascar-se els collonets ?-) ?-) i clar no és el mateix, a part que no dissimula gens... i queda fatal, però no em preocupa això sino que acaba de començar el cole i la mestra ha demanat parlar amb mi per aquest tema, per veure que li passava, perque al cole ho fa molt. Ho fa des de l'estiu i el vaig portar al dermatoleg per descartar, em van dir que podia ser irritació del banyador/piscina perque no se li veia res més, que li poses hidratant, segurament va començar a picar-li de veritat però se li ha quedat com a tic nervios i ara amb els nervis de començar el cole ho fa més.

El problema és que que faig??? amb ell ho hem parlat, diu que li pica i que no ho pot evitar, ahir vaig començar a dir-li que no ho fes, però acaba semblant que li foti la bronca i clar, tampoc es aixo, com ho faig? Tornare a demanar hora al dermatoleg però crec que és més tema psicoleg. Ajuda please perque no vull que li afecti i li suposi un problema.
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Alguna psicologa? Tic nervios

EntradaAutor: kabbisa » dj. set. 25, 2014 12:50 pm

el meu és més petit però quan està nerviós es grata. Normalment es grata el cap, però per les nits es grata el cul!
De tant gratar-se li surt irritació i llavors li pica i es grata perquè li pica. Com al teu.

Una cosa que ens va anar molt bé va ser posar-li AIGUA DE FARIGOLA.
Bulls un grapat de branquetes de farigola (si compres la planteta no puja de 2€) i un cop l'aigua estigui tenyida, la deixes refredar. Amb l'aigua ja freda, empapes un cotó i li passes per la zona irritada (a copets, no fregant).

l'aigua de farigola és antisèptica i com que estarà fresqueta, l'ajudarà a que la zona deixi de picar-li (o que s'oblidi). El tic no el treurà, però sí li treurà el possible picor que pugui tenir.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::