Lectures
Lectures
Noies, s'acosta Sant Jordi.
Creieu que la meva filla ja té edat per llegir en Gerónimo Stilton? Fa primer de primària i farà els 7 anys a l'estiu. Llegeix molt bé, fluïdament, vaja.
Ahir en vaig fullejar un i per la lletra que té, la Joana el llegia molt bé. Ara bé, el llenguatge.... no el vaig trobar jo massa adient a la seva edat. En una pàgina em va demanar el significat de dues paraules.
No sé, paraules com premsa, no sé, ara no recordo, certs adjectius...
No sé si encoratjar-la a llegir-los i que em pregunti les paraules que no sap, o si pel contrari això de no entendre-les totes la farà avorrir el llibre.
I sabeu quin és el primer? O podeu recomanar-ne? Merci
Creieu que la meva filla ja té edat per llegir en Gerónimo Stilton? Fa primer de primària i farà els 7 anys a l'estiu. Llegeix molt bé, fluïdament, vaja.
Ahir en vaig fullejar un i per la lletra que té, la Joana el llegia molt bé. Ara bé, el llenguatge.... no el vaig trobar jo massa adient a la seva edat. En una pàgina em va demanar el significat de dues paraules.
No sé, paraules com premsa, no sé, ara no recordo, certs adjectius...
No sé si encoratjar-la a llegir-los i que em pregunti les paraules que no sap, o si pel contrari això de no entendre-les totes la farà avorrir el llibre.
I sabeu quin és el primer? O podeu recomanar-ne? Merci
Re: Lectures
Jo m'esperaria a que tingués uns 8 anys per aquests llibres. A mi de petita m'agradaven molt la col·lecció del vaixell de vapor.
A mi tambe!!! En tenia una pila i m'encantaven. Hi ha la serie taronja pels mes petits i la vermella per adolescents.
Doncs la meva té sis anys i va boja amb l'Stilton. El llegim entre les dues i com a molt un capítol. Ella està encantada! i de pas jo també disfruto 
Hola SAndreta!
el 1er es "MI NOMBRE ES STILTON, GERONIMO STILTON".
L'Andreu en llegeix 1 o 2 pàg cada cop que li ve de gust. a mi m'agada, i si alguyna paraula no l'enten que me la pregunti, pero el que tingui paraules de diferents tamanys i colors crec que és un atractiu a favor que els llibres normals.
tots tenen a la contraportada l'ordre de la col.lecció.
http://www.clubgeronimostilton.es/colec ... oColeccion
el 1er es "MI NOMBRE ES STILTON, GERONIMO STILTON".
L'Andreu en llegeix 1 o 2 pàg cada cop que li ve de gust. a mi m'agada, i si alguyna paraula no l'enten que me la pregunti, pero el que tingui paraules de diferents tamanys i colors crec que és un atractiu a favor que els llibres normals.
tots tenen a la contraportada l'ordre de la col.lecció.
http://www.clubgeronimostilton.es/colec ... oColeccion

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta
i Laia
Gràcies Laiona! M'encanta el teu nou nick. petó

mdmare, al final li vam regalar un de Cruïlla, de Vaixell de Vapor; dels de color blanc.
Una història d'unes flors. Amb lletra lligada però una història complerta. Posava a partir de 6 anys
A veure com se'l llegeix i si li agrada prou, el proper que el trii ella.
A les paradetes de Sant Jordi vaig veure una col·lecció que em vaig voler apuntar com es deia i no ho vaig fer, i m'ha fugit del cap!
Era d'una nena i semblava d'aventures. La nena es diu Mi----- M---
us sona?
Una història d'unes flors. Amb lletra lligada però una història complerta. Posava a partir de 6 anys
A veure com se'l llegeix i si li agrada prou, el proper que el trii ella.
A les paradetes de Sant Jordi vaig veure una col·lecció que em vaig voler apuntar com es deia i no ho vaig fer, i m'ha fugit del cap!
Era d'una nena i semblava d'aventures. La nena es diu Mi----- M---
us sona?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |