operacio de fimosi
operacio de fimosi
bona nit, tinc un nen que acaba de fer 6 anys. te la pell del penis molt tancada. ens han derivat a luroreg que ens ha donat 1 crema que es diu diproderm i 2 mesos de temps per si l-hi baixa amb 2 cops al dia de crema, sino ens diuen que loperaran. tinc entes que es tracta d-anestesia total i em fa una mica de por. tampoc tinc tan clar que l-hagi d-operar ara... tambe em fa por aixo de la operacio per si de mes gran perd sensibilitat...
en sabeu res_ algun consell_
gracies
en sabeu res_ algun consell_
gracies
Re: operacio de fimosi
Hola!
Al meu nen de 2 anys també li van receptar aquesta crema. Em van dir el mateix que a tu, que si no li baixava l'haurien d'operar de fimosi. La veritat és que després d'un mes i mig es nota moltíssim la diferència i li baixa gairebé del tot (jo nomes li poso un cop al dia). Ara supso que l'hauria de tornar a veure el metge perquè em digues si ha de continuar o que. Pero tinc l'esperança que no caldra operacio
Al meu nen de 2 anys també li van receptar aquesta crema. Em van dir el mateix que a tu, que si no li baixava l'haurien d'operar de fimosi. La veritat és que després d'un mes i mig es nota moltíssim la diferència i li baixa gairebé del tot (jo nomes li poso un cop al dia). Ara supso que l'hauria de tornar a veure el metge perquè em digues si ha de continuar o que. Pero tinc l'esperança que no caldra operacio

El meu fill està a punt de fer 5, a la revisió dels 4 em van dir que tenia la pell molt tancada, mai m'havien dit res (canvi de pediatra) i em van dir que li anés baixant. Com que no baixava ma germana que es metge em va receptar una crema i li vaig posar durant un mes i algo se li va desenganxar (el pediatra no va receptar la crema pq em va dir que no hi havia res a fer), però al cap de 3 mesos ho tenia enganxat un altre cop, li vaig tornar a posar la crema i en 3 setmanes desenganxat... però ja ho torna a tenir enganxat... Al gener tornem a revisió a veure què ens diuen, suposoq ue ens enviaran a l'uróleg.
Tinc algunes amigues que els fills han passat per la operació, i si, anestesia total i el post-operatori segons com complicadillu...
Tinc algunes amigues que els fills han passat per la operació, i si, anestesia total i el post-operatori segons com complicadillu...
Gracies noies x la vostra experiencia. La veritat es que al meu fill amb unes setmanes de posar crema se l'hi ha baixat molt, se l'hi veu be. No tenim hora a l'uroleg fins 29 de gener pero fa bona pints. De totes maneres tindre en compte el que dieu deu que es pot tornar a tancar...
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Nosaltres tenim un nen de sis anys y desde que tenia tres ens van marejar amb cremes... al principi se li va desenganxar amb la crema aquesta pero al deixar-laes va enganxar un altre cop fins que finalment van decidir fer-li operacio de fimosi. Va ser tot molt rapidi estem encantats ara!! El canvi es nota molt i els primers dies si que va ser una mica "pesat" pero les cures que nomes era posar-li vaselina...
Voldria saber si tenen algún problema de infección o així. el meu fill no ha tingut mai cap problema i per tant a miq eu no li baixi al pell tampoc m'ha preocupat mai, no s'ho toca gaire que la majoria de nens s'ho toquen bastant i penso que potser és per això que se li torna a enganxar. Ara li insisteixo que es tiri la pell endarrer al fer pipi, però és que ni per fer pipi s'agafa el penis, es tira endavant i apa...
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Jo crec q si no la te "tapada" del tot no pasa res no cal operar...el meu pobret la tenia cm ofegada i una mica lila fins i tot! Era clarisim q s'havia de fer cirurgia. Pero si no pot tirar la pell enrere si que crec q pot provocar infeccio ja que no es pot netejar be...pero el pediatre t'ho dira millor q jo!jeje
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |