sang del nas

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

sang del nas

EntradaAutor: neuetes » dg. juny 19, 2011 11:43 am

Hola, he estat buscant un post semblant en aquest apartat però no l'he vist o no l'he sabut veure per les presses...

El cas és que fa una setmana enrera, un dia la Neus es va aixecar amb el llençol i el pijama tot tacat de sang. Vaig deduir que ella sabia furgat el nas i s'havia fet una rascadeta, de fet aquell dia vaig veure que tenia les ungles un pèl llargues. Aquesta nit li ha tornat a passar, però no és una taca insignificant, eh? és una bona taca de sang. Durant el matí li ha tornat a sagnar el nas, dues vegades més. Déu ni do com li sagnava el nas, m'he fotut un bon susto!!.

Total, potser em direu que són una paranoica i que això és lo més normal del món... però no puc evitar preocupa'm. Alguna suggerència? es mereig una visita al pediatra? Alguna experiència similar??

merci. :ok:
nurdeu
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: sang del nas

EntradaAutor: nurdeu » dg. juny 19, 2011 12:02 pm

Neuetes, fa un temps vaig obrir un post igual, i no fa massa una altra noia també, et deixo els enllaços per si et pot servir!!

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=19&t=22633

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=19&t=15647
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
lluna 21
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

EntradaAutor: lluna 21 » dg. juny 19, 2011 7:21 pm

hola neuetes,
a mi no m'ha passat però la meva companya de feina té un fill de 6 anys que cada vegada li anava pitjor el tema. El pediatre
els va recomenar anar aun otorrino , aquest els hi va dir que tenia les parets nassals molt fines i llavors que qualsevol petit
cop o refredat feia que es reventéssin les venetes. Crec que li han fet un tractament per netejar el nas de crostes i li ha anat
molt bé tot i que tb li han dit que si li continua passant s'ha d'operar però que la operació no comporta cap risc... espero
haver-te ajudat.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dg. juny 19, 2011 8:18 pm

Gràcies, noies.

Nurdeu, perdona, no sabia que hi hagués posts oberts sobre el tema. Merci per avisa'm, ara vaig a mirar-los. :ok:
nurdeu
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

EntradaAutor: nurdeu » dg. juny 19, 2011 9:25 pm

neuetes ha escrit:Gràcies, noies.

Nurdeu, perdona, no sabia que hi hagués posts oberts sobre el tema. Merci per avisa'm, ara vaig a mirar-los. :ok:

Tranquil·la!! Per això estem!! A veure si t'ajuden!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nima » dl. juny 20, 2011 9:35 am

Al meu nebot li passava tot sovint i l'altre dia varen anar a l'otorrino que li va "cauteritzar" la vena.

Al meu fill també li sagna el nas amb qualsevol esforç, si vomita, si agafa una enrabiada i el pediatra també em va comentar que si li passa tot sovint que el millor es cremar aquesta vena.

Segons el meu nebot que té 9 anys molesta però no fa pas mal.

Espero que trobis aviat una sol·lució :-()-) :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::