Escola Les Cometes, Llorenç del penedés
Escola Les Cometes, Llorenç del penedés
Hola,
Possiblement em trasllado per motius laborals amb la meva família a Llorenç del Penedés o voltants i estic buscant cole per la meva filla de 3 anys.
Algú coneix el CEIP Les Cometes? teniu referències d'aquesta escola o d'altres en pobles del voltant que estiguin bé?
Desgraciadament no conec a ningú de la zona que em pugui informar, us agrairia qualsevol tipus d'informació o comentari
gràcies
Possiblement em trasllado per motius laborals amb la meva família a Llorenç del Penedés o voltants i estic buscant cole per la meva filla de 3 anys.
Algú coneix el CEIP Les Cometes? teniu referències d'aquesta escola o d'altres en pobles del voltant que estiguin bé?
Desgraciadament no conec a ningú de la zona que em pugui informar, us agrairia qualsevol tipus d'informació o comentari
gràcies
Re: Escola Les Cometes, Llorenç del penedés
Hola ferranlc! Jo sóc filla del poble del costat, Sant Jaume dels Domenys, fins ben quasi els 25 anys vaig estar vivint a St Jaume i tenint relació amb companys de Llorenç, Banyeres, Arboç....
Totes les escoles de cada poble no tenen ni bona ni mala fama. Són la única escola que hi ha al poble, i la gent porta la canalla allà. Si vols algo més de nivell, és a dir de pago si t'ho pots permetre, la gent llavors ja tira cap al col.legi residència de l'Arboç, o a les "monges" de Vendrell, o sinó Vilafranca a alguna concertada.
Relativament a prop tb tens Camp Joliu, una altre de pago. És segons el que vulguis.
Sé que els de St Jaume canvien als 12 anys, a l'institut de la Bisbal del Penedès. Llorenç no sé cap on van la canalla a l'institut, si cap a l'Arboç o la Bisbal.
Jo quan era petita tots aquest pobles anavem a l'Arboç un cop acabat EGB, però ara com ho han canviat, Llorenç no se cap on divideix.
Qualsevol cosa em pots preguntar, sóc de la zona.
PEr cert, a Llorenç molt bona gent, i molt amables i oberts
Totes les escoles de cada poble no tenen ni bona ni mala fama. Són la única escola que hi ha al poble, i la gent porta la canalla allà. Si vols algo més de nivell, és a dir de pago si t'ho pots permetre, la gent llavors ja tira cap al col.legi residència de l'Arboç, o a les "monges" de Vendrell, o sinó Vilafranca a alguna concertada.
Relativament a prop tb tens Camp Joliu, una altre de pago. És segons el que vulguis.
Sé que els de St Jaume canvien als 12 anys, a l'institut de la Bisbal del Penedès. Llorenç no sé cap on van la canalla a l'institut, si cap a l'Arboç o la Bisbal.
Jo quan era petita tots aquest pobles anavem a l'Arboç un cop acabat EGB, però ara com ho han canviat, Llorenç no se cap on divideix.
Qualsevol cosa em pots preguntar, sóc de la zona.
PEr cert, a Llorenç molt bona gent, i molt amables i oberts
Guia de càmpings per anar amb nens: http://www.campingambnens.cat/
Quadres personalitzats: http://masesmes.blogspot.com.es/p/baby-map.html
Jo visc a la comarca i sóc mestra. Encara que no conec l'escola d'aprop, sé de companys/es que hi han treballat i les valoracions que han fet sempre han estat bones. Jo crec que pels nens/es és important poder anar a l'escola del seu poble. Llorenç té fama de ser una població amb gent molt maca, té escola de música, grups de cultura popular, grups de teatre,... Podríeu anar a veure un dia l'escola i que us expliquessin una mica com treballen, etc. així també us podeu fer una idea.
Espero haver ajudat!
Espero haver ajudat!
Jo soc mestra i fa uns 8 anys hi vaig treballar a l'escola i de veritat que el record que en tinc és molt bo.
Hi ha molta implicació dels mestres i els alumnes hi estan a gust.
Jo també t'aconsellaria que és una bona opció portar-lo a la mateixa escola del poble ja que hi trobareu la mateixa canalla del poble i això pel teu fill li pot facilitar l'adaptació amb aquest canvi de localitat.
Hi ha molta implicació dels mestres i els alumnes hi estan a gust.
Jo també t'aconsellaria que és una bona opció portar-lo a la mateixa escola del poble ja que hi trobareu la mateixa canalla del poble i això pel teu fill li pot facilitar l'adaptació amb aquest canvi de localitat.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |