dubte sobre preinscripció escola publica
- pessigolla
- :: conillet

- Entrades: 391
- Membre des de: dj. set. 30, 2010 12:02 pm
- Ubicació: Barcelona
dubte sobre preinscripció escola publica
Hola,
us consulto pq tinc una amiga que es troba en aquest punt i no sap com va el tema. El cas es que la seva nena, començara aquesta setembre 2012 l'escola, ja que al juny fa 3 anys. Ells ara resideixen a bcn, però al mes d'agost es traslladen a un poble, al qual volen preinscriure la seva filla de cara al setembre, però no hi viuran fins al juliol /agost, i com que la preinscripció es al març/abril, no sap com ho ha de fer, quina adreça ha de posar etc... algu li ha passat?
gràcies
us consulto pq tinc una amiga que es troba en aquest punt i no sap com va el tema. El cas es que la seva nena, començara aquesta setembre 2012 l'escola, ja que al juny fa 3 anys. Ells ara resideixen a bcn, però al mes d'agost es traslladen a un poble, al qual volen preinscriure la seva filla de cara al setembre, però no hi viuran fins al juliol /agost, i com que la preinscripció es al març/abril, no sap com ho ha de fer, quina adreça ha de posar etc... algu li ha passat?
gràcies
Re: dubte sobre preinscripció escola publica
No sé respondre't a la teva pregunta però les pre-inscripcions ja s'han fet! Ara si la presenta ja està fora de termini i tindrà 0 punts, tant si la presenta a una escola del domicili actual on tindria en teoria 30 punts com si la presenta al poble on viurà i on no està empadronada.
Així que hi vagi JA al cole que vol (si no té punts per cap com a mínim que ho intenti al que vol) i que la presenti JA, a veure què passa.
Així que hi vagi JA al cole que vol (si no té punts per cap com a mínim que ho intenti al que vol) i que la presenti JA, a veure què passa.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Jo t'anava a dir el mateix... el termini per entregar les pre-inscripcions es va tancar el 30 de març...
- pessigolla
- :: conillet

- Entrades: 391
- Membre des de: dj. set. 30, 2010 12:02 pm
- Ubicació: Barcelona
ostres!!! ara mateix la truco gràcies!!
però en cas de que no hagues passat el plaç, si encara no estas empadronat com ho fas?
però en cas de que no hagues passat el plaç, si encara no estas empadronat com ho fas?
- Ítaca
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
suposo q t'has de posar en contacte amb el centre o ajuntament, i preguntar-ho...
Hola...
Mira.. jo crec que va aixi.
Les preinscripcions es veritat que es fan ara...... i que amb aixo el que fem es tenir dret a escollir escola.
Pero la teva amiga, arribi quan arribi.... tindrà dret a escolaritzar el seu fill al poble, encara que ho faci el dia 1 de setembre.
El que no podrà serà escollir escola, però res més.
Deuuu
Isa
Mira.. jo crec que va aixi.
Les preinscripcions es veritat que es fan ara...... i que amb aixo el que fem es tenir dret a escollir escola.
Pero la teva amiga, arribi quan arribi.... tindrà dret a escolaritzar el seu fill al poble, encara que ho faci el dia 1 de setembre.
El que no podrà serà escollir escola, però res més.
Deuuu
Isa
No tindrà problemes si nomès hi ha una escola al poble ja que si s'empadrona té dret a cole al mateix poble, xo si n'hi ha més d'una li donaran la que tingui plaça!
De totes maneres que truqui o vagi al cole del poble, val més que n'estiguin informats
De totes maneres que truqui o vagi al cole del poble, val més que n'estiguin informats
- tolinso
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
nosaltres estem en un cas semblant, i no pots pre-inscriure/inscriure la nena a les escoles d'un poble on no estas empadronat. Quan es traslladin a viure alla, s'han d'empadronar i llavors anar a l'ajuntament a demanar l'escolaritzacio de la nena. L'ajuntament porta el cas a l'inspector d'ensenyament de l'area, i decideixen que fer. Tots els nens tenen dret a l'escolaritzacio, per tant busquen una plaça en una de les escoles, o bé obren una plaça en una escola encara que tinguin el "cupo" complet.
Aixo es el que a mi em van explicar quan em vaig posar en contacte amb l'ajuntament del poble on volem anar a viure.
Aixo es el que a mi em van explicar quan em vaig posar en contacte amb l'ajuntament del poble on volem anar a viure.
I si el que passa, es que has fet la preinscripcio en una escola i despres la vols canviar. aixó es pot fer?
Jo diria que durant el període de preinscripcions pots incriure el nen/a qualsevol escola de Catalunya, hi visquis o no hi visquis. L'únic problema és que si no és del municipi on estàs empadronat no tens punts. És qüestió d'informar-se de les escoles on acostumen a sobrar places en primera opció i ja està. Ara ja s'ha acabat el termini però, com t'han dit, no es quedarà sense escola. Fins i tot els nens que arriben a mig curs tenen plaça, perquè l'educació és un dret.
Quan estiguin empadronats al poble, podran fer la matriculacio directament. Si nomes hi ha una escola, anirà allà sense problemes. Si n'hi ha mes d'una, podra escollir en cas que hi hagi places, si no, li donaran plaça "d'ofici" (per dir-ho d'alguna manera) a la que tingui places.
Tolinso, a vosaltres us passara el mateix, pero plaça en tindreu segur!
Tolinso, a vosaltres us passara el mateix, pero plaça en tindreu segur!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |