material per treballar, material per jugar
material per treballar, material per jugar
Hola a totes,
buscant activitats per fer amb el meu fill gran durant aquesta setmana santa (que no sigui mirar la tele ni, amb el dia que fa avui, anar al parc
) he trobat aquest blog on hi ha un munt d'activitats per fer amb nanos, per millorar la seva atenció jugant.
Hi ha sopes de lletres, jocs de diferències, pintar, laberints, bé de tot una mica, per si algú com jo els vol distreure sense sortir de casa.
http://orientacionandujar.wordpress.com/fichas-mejorar-atencion/
Tonets
buscant activitats per fer amb el meu fill gran durant aquesta setmana santa (que no sigui mirar la tele ni, amb el dia que fa avui, anar al parc
) he trobat aquest blog on hi ha un munt d'activitats per fer amb nanos, per millorar la seva atenció jugant. Hi ha sopes de lletres, jocs de diferències, pintar, laberints, bé de tot una mica, per si algú com jo els vol distreure sense sortir de casa.
http://orientacionandujar.wordpress.com/fichas-mejorar-atencion/
Tonets
Re: material per treballar, material per jugar
nessy, molt interessant!
em servirà per la meva filla gran i també per la feina, gràcies!
em servirà per la meva filla gran i també per la feina, gràcies!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
jo la conec perque te alguns materials interessants per treballar en educacio especial , pero hi ha molts altres materials amb els quals discrepo molt com a psicopedagoga. Assesoreu.vos be abans de fer servir segons quins materials per als vostres fills, no tot el que esta penjat a internet es adequat ni bo per aplicar amb nens.
pucpuc ha escrit:jo la conec perque te alguns materials interessants per treballar en educacio especial , pero hi ha molts altres materials amb els quals discrepo molt com a psicopedagoga. Assesoreu.vos be abans de fer servir segons quins materials per als vostres fills, no tot el que esta penjat a internet es adequat ni bo per aplicar amb nens.
Pucpuc, podries concretar una micona més què no et fa el pes ? és que amb el nano s'ha divertit molt amb les fitxes d'atenció (altres coses la veritat és que ni ho he mirat) i ara m'has fet pensar que potser faig malament.
Ell té 5 anys a punt de fer i li han agradat molt les de laverints, números i lletres, els sudokus.
NO tranquila perdona si no em vaig explicar be.
Si li fas com a entreteniment pot estar be...
Però no tu prenguis com quelcom que l'ajudara a millorar capacitats (com l'atencio que tu comentes), ni li fasis fer cada dia una estona amb aquesta finalitat.
Per millorra l'atencio i la concentracio per exemple, es millor que faci alguna tasca amb tu, per exemple fer una pizza s'expliquen els passos i li vas dient que ell et digui que cal fer, etc
Jo treballo amb nens d'educacio especial, i sempre he sigut partidaria de treballar les capacitats dels alumnes amb coses que els hi siguin properes i significatives per a ells coses de la vida quotidiana, que realment els serviran per alguna cosa.
Lo altre (fitxes, ordinadors son COMPLEMENTS que alguns funcionen i altres no, pero que han de servir de complement i/o diversio a estones...)
Si li fas com a entreteniment pot estar be...
Però no tu prenguis com quelcom que l'ajudara a millorar capacitats (com l'atencio que tu comentes), ni li fasis fer cada dia una estona amb aquesta finalitat.
Per millorra l'atencio i la concentracio per exemple, es millor que faci alguna tasca amb tu, per exemple fer una pizza s'expliquen els passos i li vas dient que ell et digui que cal fer, etc
Jo treballo amb nens d'educacio especial, i sempre he sigut partidaria de treballar les capacitats dels alumnes amb coses que els hi siguin properes i significatives per a ells coses de la vida quotidiana, que realment els serviran per alguna cosa.
Lo altre (fitxes, ordinadors son COMPLEMENTS que alguns funcionen i altres no, pero que han de servir de complement i/o diversio a estones...)
Moltes gràcies pucpuc.
Jo amb el nano, la veritat és que ni el forço ni ho faig per res, només és que té molt interés pels números i vaig trobar això i a ell li resulta molt divertit i entretingut. Ell mateix li'n diu "deures" i no ho trobo malament, ja que pesno que si és ell el que els hi ha posat el nom i li agraden, quan arribin els de veritat tal vegada s'ho prengui també com un joc estimulant.
Gràcies guapa
Jo amb el nano, la veritat és que ni el forço ni ho faig per res, només és que té molt interés pels números i vaig trobar això i a ell li resulta molt divertit i entretingut. Ell mateix li'n diu "deures" i no ho trobo malament, ja que pesno que si és ell el que els hi ha posat el nom i li agraden, quan arribin els de veritat tal vegada s'ho prengui també com un joc estimulant.
Gràcies guapa
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |