Preinscripció Terrassa Zona 1
Preinscripció Terrassa Zona 1
Hola,
Soc de la zona 1 i ahir vaig portat la preinscripció de la nostre filla. Ara ens toca padir. Hem elegit com primera opció la Tecnos, encara que sabem que serà molt difícil entrar-hi. El any passat hi havian 13 places per 28 nens de 30 punts, no volem anar de sorteig, perquè sabem que si no quedem qui sap on anirem. O sigui que com tants pares estarem una mica sols davant la nostra sort ...
La propera setmana trucarem a la escola i si anem de sorteig, ja veurem...
Algú està en el nostre cas? Algú ha posat la escola Pia o el Vedruna? Com veieu aquest any la preinscripció? Molta sort per tots i totes!
Elena
Soc de la zona 1 i ahir vaig portat la preinscripció de la nostre filla. Ara ens toca padir. Hem elegit com primera opció la Tecnos, encara que sabem que serà molt difícil entrar-hi. El any passat hi havian 13 places per 28 nens de 30 punts, no volem anar de sorteig, perquè sabem que si no quedem qui sap on anirem. O sigui que com tants pares estarem una mica sols davant la nostra sort ...
La propera setmana trucarem a la escola i si anem de sorteig, ja veurem...
Algú està en el nostre cas? Algú ha posat la escola Pia o el Vedruna? Com veieu aquest any la preinscripció? Molta sort per tots i totes!
Elena
Re: Preinscripció Terrassa Zona 1
Al Vedruna hi ha 2 linies ( 50 places), però ja tenen una classe plena amb germans... Avui he portat jo els papers per la preinscripció i ja érem 50 apuntats...
Sabeu quants germans hi ha a l.Escola Pia i Mare de Deu del Carme?
Hola noies
Moltes gràcies pels vostres missatges, Goga, em pensava que al Bisbat d'Egara no havia hagut tanta gent l'any passat i que havien entrat fins alguns amb 20 punts.
Itx77, tampoc m'esperava que el Vedruna estigués tan ple a hores d'ara. Per tant jo crec que la Tecnos ja ha d'estar al màxim també. : o
Carmeline: de l.Escola Pia i Mare de Deu del Carme no sè com van. A veure si alguna sap alguna cosa i ens diu.
Noies espero que ens anem retrobant aquí per anar-nos posant al dia i animar-nos una mica.
Fins demà, moltes gracies i bona nit
Moltes gràcies pels vostres missatges, Goga, em pensava que al Bisbat d'Egara no havia hagut tanta gent l'any passat i que havien entrat fins alguns amb 20 punts.
Itx77, tampoc m'esperava que el Vedruna estigués tan ple a hores d'ara. Per tant jo crec que la Tecnos ja ha d'estar al màxim també. : o
Carmeline: de l.Escola Pia i Mare de Deu del Carme no sè com van. A veure si alguna sap alguna cosa i ens diu.
Noies espero que ens anem retrobant aquí per anar-nos posant al dia i animar-nos una mica.
Fins demà, moltes gracies i bona nit
Hola a tots!!
Sòc d'aquesta zona i habia pensat en primera opció vedruna del c. vall però ja està casi omplert??? Vaig anar a la visita y esta super bé i son 129 €....... Mare meva, tinc uns nervis que ni puc menjar i acabaré sonada del tot.
Vaig visitar la Pia i hem va agradar molt però son 200 € i la veritat que si tenim pensat tenir un altre fill s'ens va una mica de pressupost
He vist que també hi ha l'Avet que parlen molt bé i que també es molt dificil entrar-hi, sabeu algo d'aquest cole, i el preu també...
El cultura practica hi parlen super bé però algú de vosaltres sap la cuota??
Moltes gràcies i ànims a tothom :(
Sòc d'aquesta zona i habia pensat en primera opció vedruna del c. vall però ja està casi omplert??? Vaig anar a la visita y esta super bé i son 129 €....... Mare meva, tinc uns nervis que ni puc menjar i acabaré sonada del tot.
Vaig visitar la Pia i hem va agradar molt però son 200 € i la veritat que si tenim pensat tenir un altre fill s'ens va una mica de pressupost
He vist que també hi ha l'Avet que parlen molt bé i que també es molt dificil entrar-hi, sabeu algo d'aquest cole, i el preu també...
El cultura practica hi parlen super bé però algú de vosaltres sap la cuota??
Moltes gràcies i ànims a tothom :(
Ah!!!! l'escola Pia hi ha 4 cursos així que ningú es quedaría fora, m'ho va dir la directora, si el poseu en segona opció i la primera falla entreu segur i crec que tampoc hi ha problemes amb 10 punts
Hola Sonmar,
Jo també tinc des de dilluns uns nervis a la panxa que no puc més. Són els símptomes de la preinscripció, segur. Ahir no vaig dormir gaire ... o sigui que t'entenc perfectament. Que bé el que dius de l'escola Pia, no sabia que en segona opció també podria haver-hi possibilitats. De cultura pràctica i l'Avec no sé res, encara.
Aquesta vegada ens han demanat posar 10 escoles a la sol·licitud segons l'ordre de preferència. Jo he posat aquelles que tenen un bon projecte educatiu. Però ha estat molt difícil l'elecció de tantes escoles, al final vaig haver de posar també d'una altra zona. En fi, a veura si alguna sap com van de sol·licituds el Bisbat o l'escola Pia ara mateix.
Una salutació i molta, molta sort.
Jo també tinc des de dilluns uns nervis a la panxa que no puc més. Són els símptomes de la preinscripció, segur. Ahir no vaig dormir gaire ... o sigui que t'entenc perfectament. Que bé el que dius de l'escola Pia, no sabia que en segona opció també podria haver-hi possibilitats. De cultura pràctica i l'Avec no sé res, encara.
Aquesta vegada ens han demanat posar 10 escoles a la sol·licitud segons l'ordre de preferència. Jo he posat aquelles que tenen un bon projecte educatiu. Però ha estat molt difícil l'elecció de tantes escoles, al final vaig haver de posar també d'una altra zona. En fi, a veura si alguna sap com van de sol·licituds el Bisbat o l'escola Pia ara mateix.
ELENA30 ha escrit:Hola Sonmar,
Elena30 Jo encara estic romiant.. ufff jajajja, tu has posat primera opció la tecnos no? aquesta si que es dificil però no impossible jajajja ànims.
Si de segona opció has posat la pia i ets de la zona 1 tranquila que entres segur, aixó va comentar la directora i a mi persolamente hem va agradar moltíiiisim, tan les instalacions com el projecte educatiu, i les classes també, la relació nens-profes super bé. Els petits tenen el seu propi edifici...
Del tema de Vedruna que es la meva primera opció el director va comenta que l'any passat van entrat tots els que tenien 30 y que normalment no es quedaba fora ningú... però ja veig que anem a sorteig :( aquest any...
Demà portaré ja la preinscripció i preguntaré com va, ja anirem informant i SORT!!!
Hola Sonmar,
Doncs sí, tinc de primera opció la Tecnos, que ja ha d'estar impossible, i de segona la Pia. També estic a la zona 1. A veure què passa.
Molta sort amb la teva sol·licitud per al Vedruna. Ens llegim ...
Doncs sí, tinc de primera opció la Tecnos, que ja ha d'estar impossible, i de segona la Pia. També estic a la zona 1. A veure què passa.
Molta sort amb la teva sol·licitud per al Vedruna. Ens llegim ...
Hola, estic a vostra mateixa situació, m'agradaria si podeu anar informant de les escoles de la zona 1 sobretot de la Tecnos doncs es la meva primera opcio, pero encara no he portat la sol.licitud.
M'ha sorpres el que heu dit del Vedruna, ja que a les portes obertes no deixaven de dir que aquest any la cosa no estava tan malament. jo estic molt liada amb la resta d'opcions de concertats de la zona que ens pertoca.
Si us plau, ajuda urgent aixó es un petiment.
Tambè agraeixo informes dels coles que ens toquen segons les vostres observacions, totes son de valorar, gracies...
M'ha sorpres el que heu dit del Vedruna, ja que a les portes obertes no deixaven de dir que aquest any la cosa no estava tan malament. jo estic molt liada amb la resta d'opcions de concertats de la zona que ens pertoca.
Tambè agraeixo informes dels coles que ens toquen segons les vostres observacions, totes son de valorar, gracies...
- martiialbert
- Entrades: 3
- Membre des de: dt. abr. 19, 2011 6:12 pm
hola a tos/es,
jo també estic feta un mar de nervis
.
Qué penseu del petit Estel? no hi ha molts comentaris d' aquest cole, es la meva promera opció encara que no tinc els 30 punts, m' arriscaré, ens han dit que en principi amb 20 no hi ha problema, peró m' agradaria saber vles vostres opinions sobre aquest cole.
Gàcies!!!!
jo també estic feta un mar de nervis
.Qué penseu del petit Estel? no hi ha molts comentaris d' aquest cole, es la meva promera opció encara que no tinc els 30 punts, m' arriscaré, ens han dit que en principi amb 20 no hi ha problema, peró m' agradaria saber vles vostres opinions sobre aquest cole.
Gàcies!!!!

Hola merceroca,
Sí, l'elecció de 10 escoles és bastant difícil. Jo ho vaig fer en funció de les nostres preferències de projecte educatiu. De la zona 1 només 6 escoles m'interessaven realment, totes s'han estat esmentant en aquest fòrum (amb excepció del Cim que també la vaig posar). Les 4 restants que vaig haver de posar estan a la zona 2 i són escoles com el Vapor, la Roda, Lanaspa. Sé que és difícil entrar-hi però em vaig resistir a posar una escola amb un projecte educatiu que no em satisfés.
Fins ara
Sí, l'elecció de 10 escoles és bastant difícil. Jo ho vaig fer en funció de les nostres preferències de projecte educatiu. De la zona 1 només 6 escoles m'interessaven realment, totes s'han estat esmentant en aquest fòrum (amb excepció del Cim que també la vaig posar). Les 4 restants que vaig haver de posar estan a la zona 2 i són escoles com el Vapor, la Roda, Lanaspa. Sé que és difícil entrar-hi però em vaig resistir a posar una escola amb un projecte educatiu que no em satisfés.
Fins ara
merceroca ha escrit:Hola, estic a vostra mateixa situació, m'agradaria si podeu anar informant de les escoles de la zona 1 sobretot de la Tecnos doncs es la meva primera opcio, pero encara no he portat la sol.licitud.
Hola...
Jo et puc parlar de la Pia que vaig anar-hi a l'entrevista i molt bé, tan les intalacions com la directora i el seu projecte educatiu... son uns 200 al mes però no hi ha matricula i com que es fundació pots desgrabar de la renda el 25% del curs...
Del petit estel he sentit parlar bé però diuen que no estan oberts a opinions del pares i que son una mica tantcats... no sé...
El cultura practica molt bé, es la meva segona opció, molt bon projecte educatiu, les instalacions son velles però cada any van reformant coses.. tambié es fundació como la Pia... i aquest val uns 150
Demà portaré la meva solicitud al Vedruna que es la meva primera opció, es el que més m'agradat
Salutacions a totes!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |