Cultura Pràctica-Petit Estel Terrassa

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Txowy
Entrades: 3
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 7:27 am

Cultura Pràctica-Petit Estel Terrassa

EntradaAutor: Txowy » dl. feb. 27, 2012 8:19 am

Bon dia a tothom!

Auqest any ens toca matricular a la nostra peque i despres de mirar i remirar coles dubtem entre aquests dos. Segueixo el post dels coles des fa temps i sé q l'any passat algunes els vau matricular en aquestes escoles...ens podrieu dir la vostra opinio? Fer una valoració de com us ha anat, que us ha agradat i que no.... Es que estem fets un lio i no acabem de decidir-nos!

Moltes gràcies per endevant!
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Cultura Pràctica-Petit Estel Terrassa

EntradaAutor: pucpuc » dl. feb. 27, 2012 11:39 am

El meu nebot va al cultura practica, informat be perque ara se'l quedara una fundacio perque els amos de l'escola crec que es jubilen. No se si això afectara o no en res a l'escola pero es quelcom que podries preguntar quan els visitis.
Txowy
Entrades: 3
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 7:27 am

EntradaAutor: Txowy » dl. feb. 27, 2012 11:49 am

Vaja, doncs d'aixó no ens van dir res a les portes obertes, així que suposo que no afectarà gaire. De totes maneres ho preguntaré, gràcies!

Estan contents amb el funcionament de l'escola i amb el tracte als nens?
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dl. feb. 27, 2012 6:26 pm

jo tenia intenció de portar-ho al Cultura Pràctica. Vaig anar a les portes obertes i no van dir res i l'altre dia em vaig pasar per un dubte i no em van comentar absolutament res.........
Imatge
Imatge
martavila
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4888
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 10:27 pm
Ubicació: Terrassa però amb el cor de Sants

EntradaAutor: martavila » dt. feb. 28, 2012 3:34 pm

Hola noies, del Cultura Pràctica, qui canvien són els administradors, la resta continua tot igual i no afectarà per res.
Quan es van fer les jornades de portes obertes, nosaltres encara ni ho sabiem, ens ho van comunicar la setmana passada.
El nostre fill fa P3 i estem encantats!
El meu consell és que aneu a veure les escoles, cadascú us donarà la seva opinió personal, que és molt subjectiva, quedeu-vos amb les vostres impresions.
Nosaltres hem prioritzat una escola amb un bon nivell educatiu, que no una escola amb unes grans instal·lacions, piscina etc.. però això ja va a gust de cadascú i de les seves prioritats.
Imatge

Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::