Cultura Pràctica-Petit Estel Terrassa
Cultura Pràctica-Petit Estel Terrassa
Bon dia a tothom!
Auqest any ens toca matricular a la nostra peque i despres de mirar i remirar coles dubtem entre aquests dos. Segueixo el post dels coles des fa temps i sé q l'any passat algunes els vau matricular en aquestes escoles...ens podrieu dir la vostra opinio? Fer una valoració de com us ha anat, que us ha agradat i que no.... Es que estem fets un lio i no acabem de decidir-nos!
Moltes gràcies per endevant!
Auqest any ens toca matricular a la nostra peque i despres de mirar i remirar coles dubtem entre aquests dos. Segueixo el post dels coles des fa temps i sé q l'any passat algunes els vau matricular en aquestes escoles...ens podrieu dir la vostra opinio? Fer una valoració de com us ha anat, que us ha agradat i que no.... Es que estem fets un lio i no acabem de decidir-nos!
Moltes gràcies per endevant!
Re: Cultura Pràctica-Petit Estel Terrassa
El meu nebot va al cultura practica, informat be perque ara se'l quedara una fundacio perque els amos de l'escola crec que es jubilen. No se si això afectara o no en res a l'escola pero es quelcom que podries preguntar quan els visitis.
Vaja, doncs d'aixó no ens van dir res a les portes obertes, així que suposo que no afectarà gaire. De totes maneres ho preguntaré, gràcies!
Estan contents amb el funcionament de l'escola i amb el tracte als nens?
Estan contents amb el funcionament de l'escola i amb el tracte als nens?
jo tenia intenció de portar-ho al Cultura Pràctica. Vaig anar a les portes obertes i no van dir res i l'altre dia em vaig pasar per un dubte i no em van comentar absolutament res.........
- martavila
- :: dragona

- Entrades: 4888
- Membre des de: dl. oct. 08, 2007 10:27 pm
- Ubicació: Terrassa però amb el cor de Sants
Hola noies, del Cultura Pràctica, qui canvien són els administradors, la resta continua tot igual i no afectarà per res.
Quan es van fer les jornades de portes obertes, nosaltres encara ni ho sabiem, ens ho van comunicar la setmana passada.
El nostre fill fa P3 i estem encantats!
El meu consell és que aneu a veure les escoles, cadascú us donarà la seva opinió personal, que és molt subjectiva, quedeu-vos amb les vostres impresions.
Nosaltres hem prioritzat una escola amb un bon nivell educatiu, que no una escola amb unes grans instal·lacions, piscina etc.. però això ja va a gust de cadascú i de les seves prioritats.
Quan es van fer les jornades de portes obertes, nosaltres encara ni ho sabiem, ens ho van comunicar la setmana passada.
El nostre fill fa P3 i estem encantats!
El meu consell és que aneu a veure les escoles, cadascú us donarà la seva opinió personal, que és molt subjectiva, quedeu-vos amb les vostres impresions.
Nosaltres hem prioritzat una escola amb un bon nivell educatiu, que no una escola amb unes grans instal·lacions, piscina etc.. però això ja va a gust de cadascú i de les seves prioritats.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |