Escola publica a Bellaterra o Escola publica a Sant Cugat

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
duna888
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dv. jul. 25, 2008 6:13 pm

Escola publica a Bellaterra o Escola publica a Sant Cugat

EntradaAutor: duna888 » dj. feb. 23, 2012 2:07 am

Hola, necessito consell.

La meva nena farà p3 el curs vinent (2012-2013) i l'apuntaré com a primera opció al ceip escoleta Bellaterra (campus Universitat Autonoma de Bcn) no se si el coneixeu. L'apuntaría allà per que jo treballo i a més a més va a la llar d'infants Gespa.
Tinc 20 punts per treballar a la UAB però en cas de que no entri en la primera opció posaré com a segona opció les escoles publiques que tenim a St Cugat Coll Fava.
tinc varies opcions i no se quina triar i necessito consell per que m'expliqueu com fer-ho ja que si no entra en la primera opció arrosseguem els 20 punts i ens passarien tots davant.

Algú sap com ajudar-me, tinc tres dubtes:

Com saber quines escoles em toquen
Quina sería la millor escola a coll fava
Com fer-ho per que entri en la segona opció si no entra a la primera opció

Tampoc sé quina sería la millor escola, Gerbert d'Orlhac, Pins del Valles etc..

Espero els vostres consells.

Gracies!
Duna
duna
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escola publica a Bellaterra o Escola publica a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dj. feb. 23, 2012 2:40 am

Ets de sant cugat? A la web de l'ajuntament hi ha un planol per districtes i veuras les que et toquen per zona.

Jo n'he sentit parlar molt be de Pins del Valles: vivim a la vora i molts nens dels edificis hi van i els pares n'estan super contents.
Sandy2008
:: peixet
Entrades: 258
Membre des de: dj. nov. 29, 2007 1:53 pm

EntradaAutor: Sandy2008 » dj. feb. 23, 2012 8:21 am

Ahir vaig estar a l'ajuntament de sant cugat i les zines han canviat i nomes hi haura 2 zones. Aixo sortira el proper dimarts publicat.
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dj. feb. 23, 2012 10:05 am

Jo ja he enviat 2 mails a l'ajuntament per veure si em deien res de les noves zones... i encara estic esperant. No hi ha dret. A veure si surten d'una punyetera vegada, tot i q ara, les portes obertes ja s'han acabat... sempre foten igual :ufs:

Duna, per Coll Favà no sé quines escoles et poden entrar... suposo q el Gerbert i el Pins, segur... i potser també el Collserola.
Jo et puc parlar molt bé del Pins... no pq hi hagi anat, però la majoria dels amics q vaig fer a l'institut venien del Pins, i realment, tenien un bon nivell en comparació amb gent q venia d'altres escoles. A part, q l'escola té gran patis i té un bosquet al costat. Si visqués per la teva zona, la nostra 1a opció seria el Pins sense cap dubte :ok: (nosaltres l'apuntarem al Catalunya)
Ara m'he adonat q el Collserola és CEIP (no existia quan jo estudiava), i q és al costat del Pla Farrereres (q és IES). Jo penso q ho han separat, pq abans el Pla Farreres sí q feien primària... El Collserola no crec q estigués entre les nostres opcions... no pq sàpiga q és una mala escola i tot això, però tinc clar, q no la portaria pas.
Sobre el Gerbert no et puc dir res, pq no el conec...

Sobre això q comentes de la 1a opció o no... espera't al darrer dia per fer la pre-inscripció. Truca a la de bellaterra i q et diguin el núm de pre-inscripcions q tenen... (si et diuen q tenen 30 per 25 places, i sabent q "sols" tens 20 punts i no 30, m'ho pensaria molt bé), i aleshores decideix canviar les opcions... :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Sandy2008
Entrades: 258
Membre des de: dj. nov. 29, 2007 1:53 pm

EntradaAutor: Sandy2008 » dj. feb. 23, 2012 7:12 pm

Itaca, avui de forma extraoficial m'han comentat que sant cugat serán 2 zones, centre i periferia. Pero no m'han clarificat les escoles que van a cada lloc.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::