VIGILANCIA MESTRES AL PATI
VIGILANCIA MESTRES AL PATI
Algú em pot dir si els mestres han de vigilar els nens a l'hora del pati. Sobretot ho dic per els de p3 i p4. A la meva escola moltes vegades els nens estan sols casi tota l'estona del pati.
Re: VIGILANCIA MESTRES AL PATI
és obligatori!!!!!!!!!!!!!!! i a més hi ha ratio! o sigui tan nens per adult.
Estàs segura Letitia, per que ho vaig preguntar a través de l'agenda, i no van contestar res en absolut i després de un parell de dies en que si van vigilar, han tornat ha sortir al pati pràcticament per fer entrar els nens. Moltes gracies per contestar tant ràpid, per que ja no sé com dir-lis.
Home i tant submarí!! No sé si a infantil necessàriament han de ser els mestres (o poden ser Tei o vetlladores..) però evidentment que els nens han d'estar vigilats permanentment!
- montpra
- :: girafa

- Entrades: 2118
- Membre des de: dc. març 07, 2007 7:35 pm
- Ubicació: Figueres
- Contacta:
Si que els han de vigilar, no poden estar mai sols !!!! Nosaltres som 3 persones per 150 nens, ja que hi ha P3, P4 i P5
També li van oferir a través de l'AMPA, que si no podien vigilar les mestres, fer torns de pares i tampoc ens van contestar.
- Martineta26
- :: zebra

- Entrades: 1067
- Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am
És obligatori que hi hagi mestres al pati, com a mestra d'educació infantil que sóc t'ho puc dir. Però com estàs tan segura de que no hi són?? vull dir que estàs tu allà cada dia per veure que estan sols? M'estranya molt d'unes mestres que els deixin sols sense ningú perquè pot passar alguna cosa greu i llavors les responsablitats seren per elles i no crec que se la vulguin jugar tan.
De totes maneres si estàs segura de que estan sols vés a parlar amb la direcció de l'escola i si ni així et fan cas hauries d'anar directament a l'inspector de la zona i denúnciar la situació.
De totes maneres si estàs segura de que estan sols vés a parlar amb la direcció de l'escola i si ni així et fan cas hauries d'anar directament a l'inspector de la zona i denúnciar la situació.
Martineta, estic totalment d'acord amb tu.
Jo també sóc mestra, ara treballo a secundària però vaig estar uns anys treballant a educació infantil i primària. I sí, han d'estar vigilats a l'hora del pati a totes les etapes educatives pels professors. És obligatori.
Jo també sóc mestra, ara treballo a secundària però vaig estar uns anys treballant a educació infantil i primària. I sí, han d'estar vigilats a l'hora del pati a totes les etapes educatives pels professors. És obligatori.
i quina és aquesta escola si es pot saber ???? (que no porti a la meva filla)
Home si viu com jo devant del cole ho podra veure perfectament. Al que van les meves hi estan pero no estan massa pendentes, estant tot el dia xerrant i si cauen o s'esbarallen no va ningú
Bones,
jo també sóc mestra i puc dir q és obligatori q hi hagi un número determinat de mestres per nens/es al pati. No m'he trobat cap escola on no es compleixi aIxò.
jo també sóc mestra i puc dir q és obligatori q hi hagi un número determinat de mestres per nens/es al pati. No m'he trobat cap escola on no es compleixi aIxò.
Com podreu entendre que el primer dia que dubto de la vigilància al pati, no em poso a vigilar des de un racó de la tanca, va ser després de passar en principi casualment i després ja amb la mosca darrera de l'orella. Finalment vaig decidir mirar des de la terrassa d'uns amics que viuen davant de l'única porta de sortida al pati, (evidentment ho vaig fer sense amargar-me). Primer va sortir un nen a les les 10:30 h. a les 10:35 h. el meu fill, a les 10:42 h. un grup mes gran, i finalment a les 10:52 h. la mestre d'infantil, acabant de menjar la poma, i desprès de anar a llençar les restes al compostatge, va començar a fer entrar els nens a l'escola. També trobo curiosa aquesta forma gradual de sortir al pati, cada nen a la seva, així evidentment que no pot vigilar els nens, no pot estar a dos llocs a l'hora. Per donar mes dades no es pot veure el pati des de les finestres ja que es tracta d'una edificació molt antiga i les finestres son molt altes. Per cert a aquesta escola només hi han tres mestres, un per cada cicle), i cap de ells va sortir fins les 10:52 h. Moltes gracies a totes per els vostres comentaris, que ningú es prengui aquesta inquietud meva com un atac als mestres en general, ja que sempre els he defensat, malgrat això encara que sigui una minoria no es pot permetre que no compleixin amb el seu deure, estic per anar a veure l'inspector de Zona.
- Martineta26
- :: zebra

- Entrades: 1067
- Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am
Submarí si realment això que expliques és repeteix cada dia tens tota la raó per anar a veure l'inspector de zona i explicar-l'hi la situació, si més no els hi farà una avís a les mestres i venint d'ell segur que li fan més cas. Has parlat d'això amb la direcció del centre? que hi diu? I amb altres mares de l'escola, perquè suposo que no deus ser la única que no li agrada aquesta situació.
Molta sort i esperem que no els hi passi res aquests nens!
Molta sort i esperem que no els hi passi res aquests nens!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |