Buscant Escola a Badalona
Buscant Escola a Badalona
Hola, ja mateix tenim que comença amb la recerca de col.legi pel nostre fill nascut al 2009... Som de Badalona, concretament de Montigalà i estem sopesant varis col.legis de Badalona Centre. Ens la jugarem ho se perque només tenim 10 punts, pero aquest anys varis dels nostres veïns han pogut entrar al Badalonès i Maristes amb només aquests punts.
Ens agradem, els Maristes, Sant Andreu i Badalonès, pero ens agradaria tindre opinions directes de pares que tinguin experiencia en aquest col.legi? Algú a entrat amb 10 punts tambe?
Moltes gràcies i Feliç Any a tots!
Ens agradem, els Maristes, Sant Andreu i Badalonès, pero ens agradaria tindre opinions directes de pares que tinguin experiencia en aquest col.legi? Algú a entrat amb 10 punts tambe?
Moltes gràcies i Feliç Any a tots!
Re: Buscant Escola a Badalona
Jo no sóc de Badalona i desconec les escoles que esmentes. Només et vull comentar una cosa: que puguis entrar amb 10 punts és depenent de si en aquests col.legis hi ha molta demanda o no i aixó varia segons els anys, si al 2009 hi va haver molts naixements en la zona de l'escola. Per tant, potser els vostres veïns van poder entrar perquè hi havia plaçes disponibles per nens amb només 10 punts, però aquest any potser no. Ja que sempre passaràn al vostre davant els nens que tinguin 30 punts (si viuen en zona) o 35 (si viuen en zona i els seus pares són exalumnes de l'escola) o 40 (si tenen germans al centre) i inclús us passarien al davant el nens amb 15 punts (que no visquèssin en zona com vosaltres però que els seus pares fossin exalumnes del centre). Si amb tots aquests nens ja cobreixen plaçes, el vostre ja no hi podrà entrar. Per tant, la "decisió" final no és dels pares, sino de la demanda i de les plaçes disponibles. És una me però és aixi. Jo t'aconselleria que miressis també les escoles que tinguis en zona, per si de cas. A mi em va passar aixó, al final va entrar en l'escola que vam triar en tercera opció.
Passa't per aquest post que vaig obrir jo l'any passat, potser hi trobaràs la informació que busques. Molta sort!
viewtopic.php?f=73&t=20323

Passa't per aquest post que vaig obrir jo l'any passat, potser hi trobaràs la informació que busques. Molta sort!
viewtopic.php?f=73&t=20323
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
La nostra filla va als Maristes i estic supercontenta.
Si vols mes info enviam privi!
Si vols mes info enviam privi!
La Lia ja és tota una princesa!
Moltes gràcies, la veritat aixó de no poder triar la escola del teu fill lliurament esta molt malament montat.
hola, i seguint amb badalona, algu te referencies de les escoles minguella i la cultural? moltes gracies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |