horaris (escoles de Lleida)
horaris (escoles de Lleida)
hola,
El curs que ve ja començaríem P3 i novata de mi acabo d'assabentar-me d'una cosa però no la sé del cert.
A veure, quin és l'horari de les escoles?
Sobretot m'interessa el d'entrada als matins.
Ara, a l'escola bressol podem entrar a les 8,30 i em pensava que a educació infantil (al segon cicle, és a dir a partir de p3) tb seria així. No ho és?
M'han comentat que per a entrar abans has de pagar una hora d'acollida.
El 95 % dels mortals comencem a treballar a les 9 i l'altre 5 % a les 8... és realment l'horari tan dolent com estic pensant ara? I com ho feu per a arribar a l'hora a la feina? aix que m'estresso
Així, companyes, em podeu dir quins horaris són realment i el preu d'una hora d'acollida (tant d'escola pública com concertada, perquè n'hi ha una de concertada que m'aniria molt bé per què la tinc just darrera de casa...)
El curs que ve ja començaríem P3 i novata de mi acabo d'assabentar-me d'una cosa però no la sé del cert.
A veure, quin és l'horari de les escoles?
Sobretot m'interessa el d'entrada als matins.
Ara, a l'escola bressol podem entrar a les 8,30 i em pensava que a educació infantil (al segon cicle, és a dir a partir de p3) tb seria així. No ho és?
M'han comentat que per a entrar abans has de pagar una hora d'acollida.
El 95 % dels mortals comencem a treballar a les 9 i l'altre 5 % a les 8... és realment l'horari tan dolent com estic pensant ara? I com ho feu per a arribar a l'hora a la feina? aix que m'estresso
Així, companyes, em podeu dir quins horaris són realment i el preu d'una hora d'acollida (tant d'escola pública com concertada, perquè n'hi ha una de concertada que m'aniria molt bé per què la tinc just darrera de casa...)
Re: horaris (escoles de Lleida)
Jo no sóc de Lleida ciutat (sóc de l'Urgell), però normalment l'escola comença a les 9 (molt puntuals) i les hores d'acollida tant al matí (de 8 a 9) i a la tarda (de 5 a 6) i el menjador ho gestionen l'AMPA de l'escola. Jo no la faig servir l'hora d'acollida del matí però em sembla que és un euro al dia (escola pública). Has mirat a la pàgina web de les escoles que t'interessen? En tot cas, no pateixis, que al gener faran totes portes obertes abans de les preinscripcions del febrer... i allà et donaràn tota la informació que necessitis.
A veure si t'ajuda algú que sigui de Lleida ciutat.
A veure si t'ajuda algú que sigui de Lleida ciutat.
Jo tampoc et puc ajudar gaire pel que fa tema preus, però si que et dic que com t'ha dit la neuetes, l'horari de l'escola és de 9 a 12 o 12:30 i de 15 a 16:30 o 17 i hi ha hora d'acollida tant de mati, migdia i tarde i que tenen una quota a part, aquesta quota depen de l'AMPA i varia segons el cole que vagis.
Jo estic igual que tu, però amb l'inconvenient que l'any vinent que la meva nena començarà P3 al cole del poble no hi ha acollida ni de mati ni de tarde. Jo començo a treballar a les 9 en punt i la veritat és que no se com m'ho faré ja que no puc tirar ni de padrines ni d'àvies ni de ningú.
De moment a la llar si que hi ha acollida i em va molt bé, la deixo a menys vint i després vaig a la feina i perfecte.
Jo estic igual que tu, però amb l'inconvenient que l'any vinent que la meva nena començarà P3 al cole del poble no hi ha acollida ni de mati ni de tarde. Jo començo a treballar a les 9 en punt i la veritat és que no se com m'ho faré ja que no puc tirar ni de padrines ni d'àvies ni de ningú.
De moment a la llar si que hi ha acollida i em va molt bé, la deixo a menys vint i després vaig a la feina i perfecte.
SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
VULL VOTAR JA!!!!!
El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
Hola
Gràcies per contestar-me.
Per una part males notícies. Jo només que el pugués deixar a les 8,30 ja ho trobaria correcte. tal i com fem ara a l'escola bressol, tot i que mai hem sigut tan puntuals. Però l'any que ve un anirà a l'escola i l'altra encara a l'EB.
Un euro al dia encara es pot assumir, però comences a sumar, a sumar i a sumar...
Ahir abans d'escriure-us vaig mirar una mica les webs però no vaig trobar realment el que buscava.
Gràcies per contestar-me.
Per una part males notícies. Jo només que el pugués deixar a les 8,30 ja ho trobaria correcte. tal i com fem ara a l'escola bressol, tot i que mai hem sigut tan puntuals. Però l'any que ve un anirà a l'escola i l'altra encara a l'EB.
Un euro al dia encara es pot assumir, però comences a sumar, a sumar i a sumar...
Ahir abans d'escriure-us vaig mirar una mica les webs però no vaig trobar realment el que buscava.
Hola, al cole del meu nen l'horari es de 9 a 13'15 i de 15'15 a 17'15 les hores de mig dia no les se segur perquè jo el deixo al menjador però ja t'ho confirmaré. L'hora extra del matí es de 7'45 a 8'45 i pagues tiquet per dia si el deixes esporàdicament o bé una quota al mes (30€) i surt més barat que amb tiquet diari.
Els horaris d´escola no han variat des de fa mooooooollllllllllllllttttttttttttttsssssssssssss anys, de 9 a 17 h. i segons quines escoles (tot catalunya) tenen diferents horaris extres entre 8 i 9 i 17 i 18.30, i com que avui en dia tot és pagant...........doncs apa, paguem !!!
Les escoles bressols municipals també fan de 9 a 17, i si tenen horari extra normalment és pagant.............
Les escoles bressols municipals també fan de 9 a 17, i si tenen horari extra normalment és pagant.............
Gràcies noies.
Suposo que ara aviat començaran amb les jornades de portes obertes.
Algú em podria donar informació sobre les següents escoles?
Mirasan i Estonnac??
Per proximitat em van força bé, però també m'agradaria saber una mica sobre l'escola en sí, ja m'enteneu.
Suposo que ara aviat començaran amb les jornades de portes obertes.
Algú em podria donar informació sobre les següents escoles?
Mirasan i Estonnac??
Per proximitat em van força bé, però també m'agradaria saber una mica sobre l'escola en sí, ja m'enteneu.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |