Escoles a Terrassa
Escoles a Terrassa
Hola!
Us volia preguntar si coneixeu escoles de Terrassa. Les volem començar a mirar i voldríem que no fos una escola tradicional pedagògicament parlant, m'han parlat bé del Serra de l'Obac. Algú la coneix? I alguna altra de pedagogia semblant?
Gràcies!
Us volia preguntar si coneixeu escoles de Terrassa. Les volem començar a mirar i voldríem que no fos una escola tradicional pedagògicament parlant, m'han parlat bé del Serra de l'Obac. Algú la coneix? I alguna altra de pedagogia semblant?
Gràcies!
Re: Escoles a Terrassa
Jo no la conec però sé que també hi ha el Roser Capdevila que no segueix una pedagogia tradicional.
Però hauries de mirar la zona que et toca...costa molt entrar a coles que no estiguina la teva zona. Tret que tinguin 3 línies és clar.
Però hauries de mirar la zona que et toca...costa molt entrar a coles que no estiguina la teva zona. Tret que tinguin 3 línies és clar.

- Mireia Comas
- :: peixet

- Entrades: 260
- Membre des de: dj. feb. 10, 2011 5:47 pm
La meva gran va al Vapor la linia educativa és semblant a la de Roser Capdevila, a mi m'agrada molt és d'aquestes que en diuen de nova creació que treballen per projectes. Jo la recomano, encara que segur que les altres també estan molt bé, és veritat que primer hauries de veure quina zona et toca i quants punts tindries per entrar a cada una d'elles, perque si que costa molt entrar...
Ei, gràcies, les aniré mirant.
El cas és que no visc a Terrassa, però tenim en ment traslladar-nos-hi així que puguem... a veure si és possible.
No sabia que a Terrassa hi havia un Roser Capdevila. Del Vapor tampoc no n'he sentit a parlar, també me la miraré!
El cas és que no visc a Terrassa, però tenim en ment traslladar-nos-hi així que puguem... a veure si és possible.
No sabia que a Terrassa hi havia un Roser Capdevila. Del Vapor tampoc no n'he sentit a parlar, també me la miraré!
Ja sabeu més o menys on vivireu o esteu començant a mirar? És que Terrassa és horrible, realment horrible, en això d'intentar escollir col·legi, està molt mal muntat i és gairebé impossible entrar en un que no et toqui per zona, al menys si vols un del que "tenen nom". Al Roser Capdevila em sembla em sembla que cada any queda gent fora, i al Vapor hi ha hagut molt merder aquest any perquè quedava tanta gent fora que al final han obert una tercera línia només per aquest curs.
Tot i escollir un col·legi de la teva zona en molts casos acava sent una loteria, així que més val no arriscar-se escollint un d'una altra zona.
Si ja sabeu on vivireu més o menys, mireu els col·legis de la zona, però si no ho sabeu i això del col·legi és molt important per vosaltres, podeu buscar casa basant-vos en el col·legi que un interesi, però sempre sabent que tot i així no hi ha res segur.
Tot i escollir un col·legi de la teva zona en molts casos acava sent una loteria, així que més val no arriscar-se escollint un d'una altra zona.
Si ja sabeu on vivireu més o menys, mireu els col·legis de la zona, però si no ho sabeu i això del col·legi és molt important per vosaltres, podeu buscar casa basant-vos en el col·legi que un interesi, però sempre sabent que tot i així no hi ha res segur.
terrassa5 ha escrit:Ja sabeu més o menys on vivireu o esteu començant a mirar? És que Terrassa és horrible, realment horrible, en això d'intentar escollir col·legi, està molt mal muntat i és gairebé impossible entrar en un que no et toqui per zona, al menys si vols un del que "tenen nom". Al Roser Capdevila em sembla em sembla que cada any queda gent fora, i al Vapor hi ha hagut molt merder aquest any perquè quedava tanta gent fora que al final han obert una tercera línia només per aquest curs.
Gràcies, guapa. A veure com ens en sortim, de moment no tenim ni idea d'on viurem...
Noies, al centre hi ha poques públiques, oi? Llavors en pots demanar que no estiguin al centre? Sabeu com funciona?
per punts, o sigui per zona. Mira la web:
http://urgell.terrassa.cat/mapserver/ambits/default.asp
http://www.terrassa.cat/Front/final/_YJ ... vdvJILaZIg
http://urgell.terrassa.cat/mapserver/ambits/default.asp
http://www.terrassa.cat/Front/final/_YJ ... vdvJILaZIg
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |