escoles a igualada

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
ada_bcn
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

escoles a igualada

EntradaAutor: ada_bcn » dj. oct. 20, 2011 1:49 pm

hola,
ens traslladarem a viure a Igualada i volia saber le sopinions sobre le sescoles. gracies
iuia
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

Re: escoles a igualada

EntradaAutor: iuia » dj. oct. 20, 2011 11:19 pm

Quin tipus d'escola busques, concertada o pública?
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
ada_bcn

EntradaAutor: ada_bcn » dl. oct. 24, 2011 6:00 pm

doncs en principi pública...
avui he estat allà (a la oficina d'educació) per preguntar i tinc una llista d'escoles i un plànol per situar-les.
iuia

EntradaAutor: iuia » dt. oct. 25, 2011 11:07 pm

Com a pública la que està millor actualment és el Garcia Fossas i sino la Dolors Martí però aquesta és una escola molt nova i actualment només ofereixen fins a tercer de primària. No t'aconsello gens el Gabriel Castellà, ja que és un ghetto tot ple d'immigrants. El Ramon Castelltort i l'Emili Vallès havien estat molt bé, ara actualment estan més en hores baixes. Tot depèn de la zona on visquis.
ImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
ada_bcn

EntradaAutor: ada_bcn » dj. oct. 27, 2011 1:41 pm

gracies. he de fer la sol·licitut i veure quina de les escoles adjudiquen, segons la que tingui places clar... he de posar per ordre de preferencia.
saps quin tipus de pedagogia fan?... em refereixo a algo més tradicional amb llibres, o més lliures barrejant grups d'edat i/o sense llibres, etc...
el tema imigrants no em preocupa gaire (bé gens...) ara va a una escola on ell és l'unic catalanoparlant de la classe (i només hi ha un altre nen amb pares españols) i cap problema, estic molt contenta amb l'escola.
ada_bcn

EntradaAutor: ada_bcn » ds. des. 17, 2011 8:17 pm

als final ens ha tocat la dolors martí. ens queda una mica lluny, bé, bastant lluny però em quedaven totes bastant lluny menys el garcia fossas... saps si hi ha autobusos? es que encara no he pogut mirar res...
iuia

EntradaAutor: iuia » dt. des. 20, 2011 11:31 pm

Es una bona escola, tranquil·la. Molt nova encara però bé. Les filles d'una cosina meva hi van i ella està encantada. Tema bus, el bus urbà hi arriba segur. Per quina zona viviu d'Igualada?
ImatgeImatge

Muxeta
Entrades: 1
Membre des de: dv. gen. 27, 2012 4:29 pm

EntradaAutor: Muxeta » dc. feb. 22, 2012 7:04 pm

Hola! Sóc nova en aquest fòrum. Hi he arribat buscant opinions sobre les escoles d'Igualada. Jo no sóc de la ciutat, fa poc temps que hi visc, així que no tinc referències sobre les diferents escoles. La meva nena té 2 anys i mig i d'aquí a uns dies he de fer la preinscripció per a P3. He anat a les portes obertes dels Maristes i de l'Acadèmia Igualada. La primera impressió en els Maristes ha estat molt bona i a l'Acadèmia Igualada la veritat que no va ser tant bona en un principi però avui he anat a una entrevista amb la direcció i m'ha semblat millor que el dia anterior. També voldria saber si algú porta els nens a la Monalco o en té referències d'algú que hi vagi.
Gràcies.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::