Detall per als monitors-es

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
tuixeta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dl. maig 16, 2011 7:55 pm
Ubicació: osona

Re: Detall per als monitors-es

EntradaAutor: tuixeta » dj. juny 30, 2011 7:24 pm

jo compraria la tovallola de platja amb el joc del twister que anuncien en el bloc del socpetit! és super xula! ;-)))
8-11-11 Primera IAD a Fecunmed
24-11-11 TE negatiu

6-12-11 Segona IAD a Fecunmed
24-12-11 TE POSITIU!!!!!!!!!!
Primera visita al gine 11-1-12 fa sis mil.límitres i se li sent el cor!

Imatge

Imatge

Imatge
Alesta
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dv. jul. 01, 2011 12:18 am

Jo he estat fent de monitora des dels 18 fins als 25 anys en esplais sense cobrar ni un duro i en cases de colònies i casals d'estiu i, com molt bé diu la Ramtri, en aquests llocs sí que cobrarva (tot i que no és que es cobri massa, però bé, és un sou...).
Pensa que els monitors no es dediquen a això sense haver fet una formació. Es fa un curs específic per adquirir la titulació i després hi ha altres cursos per millorar habilitats o aprendre'n de noves. Així que no et preocupis que els monitors i monitores del teu fill han d'estar ben preparats per fer la seva feina (perquè no deixa de ser una feina!) i, és evident, també els hi cal vocació! ;-)))
I pel que dius del regal... a veure, a mi, mentre he estat als esplais... res de res, les gràcies, les enhorabones, i un munt de felicitacions que t'omplen i et fan sentir molt bé i et donen forces per seguir el curs següent. Com a monitora de cases de colònies és evident que res de res perqupe ni tan sols veia als pares! i en els casals d'estiu si fa no fa com a l'esplai, excepte un any en que una mare ens va fer un regalet a les monitores del seu fill (després d'ajudar-la amb un problema que tenia el nen...). El cas és que el regal que ens va fer era per quatre noies, així que ens va regalar un braçalet molt mono a cada una. La veritat és que ens va emocionar perquè no havíem començat amb bon peu amb ella, però després va anar molt bé i la dona va estar molt agraida i mira, ens va fe run regalet.
No sé si els monitors/es del teu fill són nois o noies, però de totes maneres hi ha braçalets molt macos unisex i a l'edat d'aquests nanos això es porta! És un detall senzill i econòmic. Si optes per fer-los un regal per tots 4 pensa que, molt probablament, no siguin amics íntims i hagin coincidit aquest estiu en aquesta feina i prou, així que potser estaria bé fer-los una cosa que poguessin repartir-se en el mateix moment de rebre'l (un pastís, per exemple).
Lalona
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

EntradaAutor: Lalona » ds. jul. 02, 2011 3:54 pm

Goga m'ha emocionat molt llegir el teu missatge!! Una mare agraïda!! em saltaran les llàgrimes...

En el meu cas et puc parlar de l'escoltisme, jo he estat a aquest moviment de nens i joves molts anys, com a nena i com a cap (monitora), i ha estat una experiència molt enriquidora en molts sentits, i del que hi he après en trec profit en molts moments de la meva vida. No només es distreu i es juga amb els nens, hi ha un projecte pedagògic que ho acompanya tot i un mètode basat en la vivència. Els caps dediquen molt del seu temps planificant el curs i les activitats de forma totalment gratuïta i voluntària. Bé, si t'interessés et puc explicar mil coses sobre escoltisme.

Però responent a la teva consulta, el que agradarà a aquests nois i noies, és el reconeixement per la seva feina! Pot ser amb una manualitat feta pel teu nen: un bracelet com es deia per aquí, acompanyat amb una postal d'agraïment signada per tu i el teu nen per exemple! només això ja els hi arribarà el cor i no cal que et gastis diners! O si tens pressupost, doncs un llibre xulo dedicat per vosaltres potser??

De veritat que qualsevol cosa els farà il·lusió, el que agrada és que et reconeguin la feina! jo ara que sóc mestra quan em ve un nen amb un dibuix tot rebregat amb un TASTIMU MOL ETSLA MILLO MESTRA DAL MON ja em penja el moquillu de la emoció!!

Va ja ens explicaràs què has decidit!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dg. jul. 03, 2011 9:23 pm

Goga, crec que la Lalona l'ha clavat!!! Una coseta feta pel teu fill a dins de la panera que tu vols fer crec que seria ideal! El nen els pot fer una postaleta per cada un i tu l'ajudes a escriure-hi un agraïment, o una coseta feta de fang o una altra cosa que us agradi fer a tots dos junts (dibuix, plastelina...).
És cert que el que més il·lusió fa és que els pekes et vinguin a agrair que siguis allà i si les mares/pares també ho fan... et cau la llagrimeta dos cops!!! :ok:
Ah! i això que deies que quan donar-los el regalet... si et fa cosa que sigui quan tothom està recollint o deixant els nens potser pots assabanter-te de a quikna hora esmorzen i els pots dur el regalet a aquella hora qe no hi haurà pares ni mares per allà... o anar una mica abans de l'hora de deixar al nen... o passar de tothom i donar-los el que tu vulguis quan recullis el nen!!! :r)
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dt. jul. 05, 2011 10:14 am

Aquí una altra monitora!!! jejeje La darrera opció que has propossat del esmorzar està molt bé, és tot un detall. :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
Lalona
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

EntradaAutor: Lalona » dt. jul. 05, 2011 11:01 am

Goga ha escrit:Hola de nou a totes!

Bé he estat mirant això de la panera per 4 i em puja una pasta que no vegis...Aix! :ufs: Però seguint en el tema alimentici se m'ha acudit una altra cosa: l'últim dia del casal, quan hi porti l'Arnau al matí, portar-los un bon assortit per l'hora d'esmorzar: sucs, cacaolats, croissants, ensaïmades, coca, etc. Què us sembla?

:ok: molt bé!!!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dt. jul. 05, 2011 12:01 pm

No tots els monitors cobren, ni tan sols els de casals d’estiu. Jo he fet molts cops de monitora (també a casals d’estiu) i m’ha he cobrat un duro. No ho feia pels diners sinó per la satisfacció personal que em produïa i amb això em sentia ben pagada. I si a sobre tenia l’agraïment dels pares (el dels nens te’l demostren dia a dia), encara més!
Com t’han dit, són monitors preparats, no cal que tots tinguin el títol de monitor (si són casals oficials potser sí però si són d’una escola, d’una associació, d’una parròquia no cal, només que el director sí tingui títol de director i que hi hagi algun monitor format), però sempre hi ha algú que supervisa. Jo, si ha calgut, he donat un toc d’atenció a algun monitor (en privat, és clar) sobre algun aspecte. Però sí, pots estar tranquil.la que els nens estan ben atesos.

Pel que fa al regal, sincerament, si són monitors que cobren, ja tenen una contraprestació per la seva feina i si són voluntaris, no esperen res, ja reben prou. Però sabent que és molta dedicació, que no són només les hores que passes amb els nens sinó les hores de reunions, de preparar jocs, de preparar murals, etc, segur que qualsevol detall que tinguis amb ells els farà molta il.lusió perquè implica valorar la seva tasca.
Jo no em gastaria molts diners, és més la molèstia de buscar un detall per a agrair i valorar la seva feina que no el regal en si.
-Una panera/safata de pastes pot estar bé i si et fa vergonya que et vegin, ves-hi a mig matí i no a la recollida dels nens.
-Una polsereta.
-Un detall fet a mà pel teu nano (de fet, jo m’enamorava cada any dels nens que tenia i encara ara en recordo a molts, tenir un record d’un d’ells fet per ell pot ser molt maco)
-La Lalona et deia que un llibre. N’hi ha molts que són per a monitors, amb jocs, amb activitats lúdiques i educatives i estan molt bé perquè donen molts recursos i segur que els agradarà molt.

Lalona ha escrit:De veritat que qualsevol cosa els farà il·lusió, el que agrada és que et reconeguin la feina! jo ara que sóc mestra quan em ve un nen amb un dibuix tot rebregat amb un TASTIMU MOL ETSLA MILLO MESTRA DAL MON ja em penja el moquillu de la emoció!!

Jo tinc una amiga que és mestra i un dels últims cops que la vaig veure portava un paperet al moneder i ens el va ensenyar amb molt orgull. No recordo què hi deia però era alguna cosa per l'estil (també ple de faltes d'ortografia però és que la nena només tenia 4 anys!! i ja escrivia!!) i per a ella allò era el millor que li podien haver regalat!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::