CEIPM Turó Blau
CEIPM Turó Blau
Hola,
algú coneix i em pot donar referències del CEIPM Turó Blau de Sant Andreu???
Gràcies!
algú coneix i em pot donar referències del CEIPM Turó Blau de Sant Andreu???
Gràcies!
Re: CEIPM Turó Blau
Doncs jo sóc de Sant Andreu i hi ha families de la guarderia del meu fill que hi porten als seus fills. És una escola petita d'una linia, en plan bastant familiar. Treballen força la plàstica i la música i l'horari és de 9 a 14 i després fan extraescolars amb els nens que es queden fins a les 17 hores, amb els monitors.
No sé dir-te gaire més...crec que tenen web...
No sé dir-te gaire més...crec que tenen web...
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo era fins fa 4 mesos de Sant Andreu però la veritat conec on està l'escola però no he sentit mai parlar a ningún ni bé ni malament.
Gracias por vuestros comentarios!!!!!!!!!!!!!!
No sé si encara et servirà, imagino que ja hauràs fet la preinscripció però jo hi vaig anar de petita, dels 6 als 12 anys i és una escola petita però acollidora, només hi ha una classe per curs així que l'amient entre els nens d'un mateix grup és de força coneixença, els que han anat junts des de petitons normalment acostumen a fer una pinya tot i que no sempre siguin amics entre ells. Clar, passa com a tot arreu, hi ha nens que poden ser molt cruels però això és així a totes les escoles i en aquesta crec que l'ambient és bo; com t'han dit es treballa força la plàstica, també la música i l'esport. Pel que fa als docents en tinc un bon record, no de tots, però sí de força d'ells (o d'elles perquè almenys quan jo hi anava el 99% eren professores, només hi havia un mestre
) si has inscrit el teu petit o petita en aquesta escola estigues tranquil·la perquè és una bona opció 
) si has inscrit el teu petit o petita en aquesta escola estigues tranquil·la perquè és una bona opció Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |