bambini-montjuic
- primarenca
- :: formigueta

- Entrades: 99
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 9:27 pm
bambini-montjuic
Hola..algu sap informació sobre l'escola privada de girona Bambini_montuic???què tal és..prreus...etc?
gracies
gracies
Re: bambini-montjuic
A mi uns veins em varen dir que valia uns 1000 euros al mes, tenint en compte el transport, ja que no som de girona ciutat.
Conec gent que hi porta els fills i n´estan contents, deien que era tipus Montessori. També he sentit comentaris tipus que és molt elitista, però en fi, a tot arreu hi ha opinions per tot...A veure si algú t´ajuda més.
Conec gent que hi porta els fills i n´estan contents, deien que era tipus Montessori. També he sentit comentaris tipus que és molt elitista, però en fi, a tot arreu hi ha opinions per tot...A veure si algú t´ajuda més.
- lupitafriend
- :: zebra

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
viewtopic.php?f=27&t=15803&p=832768&hilit=bambini#p832768
ja hi ha un post sobre el tema.
llastima q ningu comenti res o en tingui informacio!
ja hi ha un post sobre el tema.
llastima q ningu comenti res o en tingui informacio!
Sóc una mare que porta el seu fill al bambini i estic totalment d'acord amb aquest pare que també porta els nens al bambini, i voldria puntualitzar
1er) no val 1000 €.
2n) Els nens reben l'atenció personalitzada que necessiten, el meu fill hi va des dels 4 mesos i ara ja está a l'etapa de primaria, o sigui que ja fa uns quants anys que hi son.
Nosaltres com a familia qualsevol dubte o inquietud que se'ns ha plantejat ho hem pogut parlar sempre amb la direcció o amb els educadors corresponents.
També s'ha de dir que es un centre educatiu exigent i no tothom encaixa aquest sistema educatiu.
El meu fill está molt content d'anar-hi i aixó és el principal, si ell va content nosaltres estem tranquils.
1er) no val 1000 €.
2n) Els nens reben l'atenció personalitzada que necessiten, el meu fill hi va des dels 4 mesos i ara ja está a l'etapa de primaria, o sigui que ja fa uns quants anys que hi son.
Nosaltres com a familia qualsevol dubte o inquietud que se'ns ha plantejat ho hem pogut parlar sempre amb la direcció o amb els educadors corresponents.
També s'ha de dir que es un centre educatiu exigent i no tothom encaixa aquest sistema educatiu.
El meu fill está molt content d'anar-hi i aixó és el principal, si ell va content nosaltres estem tranquils.
soy madre de una niña que va a este colegio y mi experiencia con el colegio es muy buena. si que es un poco cara, especialmente si necesita transporte o eliges actividades extraesc, pero entre los padres hay gente de todo tipo, no hay un ambiente especialmente elitista y si más bien bastante sano en muchos aspectos. destaca principalmente en hábitos del alumno, trabajando mucho su autoconfianza y fomentando la tolerancia y el compañerismo entre ellos(de esto te das cuenta cuando los ves jugando juntos fuera del colegio, son como una piña). no se admite ningún tipo de indisciplina y cuidan las buenas maneras. el nivel educativo al menos en los cufrsos que yoconozco es superior a la mayoría, y usan muchas cosas complementarias que "enganchan" a los niños. Lo disfrutan y van realmente contentos a clase (mi experiencia y la de otras madres que conozco). si creo que niños realmente "movidos" puedan tener algún problema, porque todas las clases y el tiempo parece que se encuentran muy estructuradas y trabajadas, pero hay mucha comunicación con los profesores.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |