Beques de menjador
Beques de menjador
Hola!
El meu fill gran começarà P-3 al setembre. Alguna de vosaltres sap on i quan s'ha de demanar la beque del menjador? Perquè a mi a l'escola a on he fet la preinscripció em van dir que això ho porta l'ajuntament d'on visc i surten al maig però avui una mare m'ha dit que coneix gent que l'ha demanat. Sabeu com funciona el tema? vaig perduda...
El meu fill gran começarà P-3 al setembre. Alguna de vosaltres sap on i quan s'ha de demanar la beque del menjador? Perquè a mi a l'escola a on he fet la preinscripció em van dir que això ho porta l'ajuntament d'on visc i surten al maig però avui una mare m'ha dit que coneix gent que l'ha demanat. Sabeu com funciona el tema? vaig perduda...
Re: Beques de menjador
no en tinc ni idea... també m'ho pregunto... jo l'any passat la vaig demanar quan vaig fer la matrícula (per P2, escola bressol)
Gràcies!! Sents tantes opinions de tants llocs i de persones diferents que al final ja no saps que pensar... i com que és la primera vegada que faig tot aquest papaeleo no vull que se m'escapi res!
- pillina456
- :: puça

- Entrades: 24
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 6:12 pm
Doncs a mi em sembla que vaig escoltar, a les jornades de portes obertes, que es demanava cuan feies la matricula.
Potser no ho vaig entendre bé.
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
pillina456 ha escrit:Doncs a mi em sembla que vaig escoltar, a les jornades de portes obertes, que es demanava cuan feies la matricula.
Jo també vaig entendre aixó.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |