Coves de´n Cimany
Coves de´n Cimany
Hola! El meu nen encara és petit, té 16 mesos, però el pare i jo parlem moooolt del tema escola.
Jo sóc partidaria de l´escola pública, i m´han parlat molt bé de les intal.lacions d´aquesta escola, però és clar, hi ha molta gent reacia per el tema d´inmigració, que n´hi ha bastant, tot i que crec que ha baixat.
A mi no em representa pas un problema, però clar em fa cosa com que la gent diu, uiiii, que si el novell és baix, els inmigrants, bla, bla,bla... i tu que ja és un tema que estressa de per si...
M´agrada (pel que m´han comentat) per que és de dos línies per classe i són reduídes (important trobo a l étapa preescolar), no porten 30 mil llibres que trobo que a p3 és absurt, tenen espai i material per tot...no se, algú en sap dir alguna cosa?? qué complicat!
Jo sóc partidaria de l´escola pública, i m´han parlat molt bé de les intal.lacions d´aquesta escola, però és clar, hi ha molta gent reacia per el tema d´inmigració, que n´hi ha bastant, tot i que crec que ha baixat.
A mi no em representa pas un problema, però clar em fa cosa com que la gent diu, uiiii, que si el novell és baix, els inmigrants, bla, bla,bla... i tu que ja és un tema que estressa de per si...
M´agrada (pel que m´han comentat) per que és de dos línies per classe i són reduídes (important trobo a l étapa preescolar), no porten 30 mil llibres que trobo que a p3 és absurt, tenen espai i material per tot...no se, algú en sap dir alguna cosa?? qué complicat!
Re: Coves de´n Cimany
Tot el que jo conec és que hi ha un professorat molt implicat i una metodologia molt activa. Jo la tindria molt en compte, la veritat.
Moltes gràcies, i si, crec que és a tenir molt en compte, molt més que altres aspectes la veritat...
No conec com funciona per dins i segur que els mestres són competents i actius, el que si et diria és que tinguessis en compte que crec que és un CAEP.
I què vol dir exactament??
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |