Menjador a l'escola

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
eurisco
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 11:29 pm

Menjador a l'escola

EntradaAutor: eurisco » dt. feb. 15, 2011 3:13 pm

Hola a tothom!
Aquest és el primer missatge que escric al fòrum de soc petit, així és que espero que surti bé...!
La qüestió que vull plantejar és la següent:
El meu petit començarà a l'escola el pròxim setembre. L'escola que hem escollit és una escola que ha obert de nou el passat 2010, i aquest curs no han contractat servei de menjador extern, si no que cada nen/a portava el dinar de casa amb carmanyola. A mi m'encanta la idea de fer-ho així (ja ho fem a l'escola bressol aquest any), però podria ser, si ho decideix l'Ampa, que es contracti una empresa de càtering. El que jo voldria saber és si és possible que hi hagi nens que mengin de càtering i d'altres que mengin el que han portat de casa (pagant el servei de menjador corresponent, és clar)?
Algú de vosaltres em podria orientar una mica sobre el tema?
Merci!
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Menjador a l'escola

EntradaAutor: juliet » dt. feb. 15, 2011 8:34 pm

a l'escola de la meva filla hi ha nens que porten menjar en carmenyola perquè tenen problemes digestius i necessiten dietes especials, els hi deixen fer per aquest motiu. En el cas que no sigui així i l'escola tingui la seva empresa de catering o fagi menjar allà mateix, com que tot està control.lat per sanitat, no sé si t`ho deixarien fer, encara que paguéssis (el preu dels dinars escolars no només són els dinars sino els monitoratges)
A veure què et diuen altres mares que s'hi hagin pogut trobar
Imatge
Imatge
eurisco
Entrades: 93
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 11:29 pm

Re: Menjador a l'escola

EntradaAutor: eurisco » dc. feb. 16, 2011 4:19 pm

Merci per la teva resposta, Juliet!
Buscant per la xarxa he vist que en alguna escola si que és dóna la possibilitat que jo plantejo (càtering i carmanyola), això si, els que mengen en carmanyola han de portar-ne una miqueta més de quantitat per guardar una mostra per analitzar si fos el cas que hi hagués alguna incidència.
El que no se és qui pren la decisió de les opcions al menjador (l'Ampa, el Consell Escolar, l'equip directiu, entre tots...).
Si, ja hi compto que en el preu del menjador hi ha la quota de monitoratge. Suposo que els que mengen de carmanyola només han de pagar aquesta part, però tampoc ho se del cert...
Demà vaig a portar el full de preinscripció a l'escola i potser la directora ja em dirà alguna cosa sobre el tema.
Merci i fins ara!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::