CEIP Bailén, Patronat Domènech o Josep Maria Jujol? (Barna)
CEIP Bailén, Patronat Domènech o Josep Maria Jujol? (Barna)
Sóc mare d'un nen de gairebé un any i tot i què ja sé que encara és molt d'hora, ja em plantejo molt seriosament el tema de l'escola, l'únic que tinc clar ara per ara és que voldria que anés a la pública, i per area d'influència, les que ens toquen són:
-CEIP BAILÉN (L'Univers ara, no?)
-CEIP Patronat Domènech
-CEIP jOSEP MARIA JUJOL
Comentar, a més a més, que per motius de discapacitat tindríem 40 punts (en total, comptant-ho tot), serien suficients en qualsevol d'aquestes escoles?
Em podríeu dir les vostres opinions sobre aquests centres?
Moltes gràcies per endavant!
Petons!
-CEIP BAILÉN (L'Univers ara, no?)
-CEIP Patronat Domènech
-CEIP jOSEP MARIA JUJOL
Comentar, a més a més, que per motius de discapacitat tindríem 40 punts (en total, comptant-ho tot), serien suficients en qualsevol d'aquestes escoles?
Em podríeu dir les vostres opinions sobre aquests centres?
Moltes gràcies per endavant!
Petons!

Re: CEIP Bailén, Patronat Domènech o Josep Maria Jujol? (Barna)
Hola!!!
Per entrar al Jujol no tindries problemes, perquè és de dues línies i es troba en una zona en que hi ha molts comerços i oficines i poques cases, i això fa que hi acostumi a haver-hi plaça sempre que posis primera opció, i sobretos amb 40 punts!
Patronat i Univers tenen només una línia i és un pèl més difícil si hi ha molts germans que entrin a P3, però tu ho tens bé pel tema punts.
A totes tres escoles es treballa bé.
A Univers estan en barracons tot i que es preveu que pel setembre del 2012 ja estaran fetes les obres de l'escola nova al c/Bailen (A mi em costa de creure que vagin tan ràpid ja que de moment només hi ha el solar).
Aquest curs (i no sé si el que ve també), s'estan fent obres al Patronat i han hagut de desplaçar-se a una altra escola fins que tinguin les obres fetes. Ja veus que el barri es renova!
Per entrar al Jujol no tindries problemes, perquè és de dues línies i es troba en una zona en que hi ha molts comerços i oficines i poques cases, i això fa que hi acostumi a haver-hi plaça sempre que posis primera opció, i sobretos amb 40 punts!
Patronat i Univers tenen només una línia i és un pèl més difícil si hi ha molts germans que entrin a P3, però tu ho tens bé pel tema punts.
A totes tres escoles es treballa bé.
A Univers estan en barracons tot i que es preveu que pel setembre del 2012 ja estaran fetes les obres de l'escola nova al c/Bailen (A mi em costa de creure que vagin tan ràpid ja que de moment només hi ha el solar).
Aquest curs (i no sé si el que ve també), s'estan fent obres al Patronat i han hagut de desplaçar-se a una altra escola fins que tinguin les obres fetes. Ja veus que el barri es renova!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |