Escoles santa eulalia hospitalet
Escoles santa eulalia hospitalet
Hola teniu referencies d'escoles públiques o concertades al barri santa eulalia hospitalet?
Gràcies.
Gràcies.
Re: Escoles santa eulalia hospitalet
De concertades m'han parlat força bé de l'Azorin.
Endavant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 20, 2012 11:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Escoles santa eulalia hospitalet
A mi no m'han parlat gaire bé del Casal dels Àngels i conec a varies persones que m'ho han comentat.
Evidentment també fugiria de la Xaloc.... per ideari
L'Azorin només té una línia de 25 alumnes i aquest any va anar a sorteig perquè ja hi havien molts germanets (i boom demogràfic)... suposo que a l'any que bé (curs 2012-2013) no hi hauran tanta competència a la preinscripció.
De les públiques no et puc dir gaire: una amiga en va comentar d'oïdes que sembla que l'escola Milagros Consarnau està bé
Evidentment el millor és anar mirant amb temps, visitar les escoles quan fan portes obertes i estar convençuts de què escollir i sobretot d'acord amb l'ideari...
Evidentment també fugiria de la Xaloc.... per ideari
L'Azorin només té una línia de 25 alumnes i aquest any va anar a sorteig perquè ja hi havien molts germanets (i boom demogràfic)... suposo que a l'any que bé (curs 2012-2013) no hi hauran tanta competència a la preinscripció.
De les públiques no et puc dir gaire: una amiga en va comentar d'oïdes que sembla que l'escola Milagros Consarnau està bé
Evidentment el millor és anar mirant amb temps, visitar les escoles quan fan portes obertes i estar convençuts de què escollir i sobretot d'acord amb l'ideari...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |