Escola aprop de la feina? És possible?
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Escola aprop de la feina? És possible?
Hola a tothom,
doncs tenim un dilema, no el teniem per que tots dos teniem clar que volem dur la nena a una escola prop de la feina (vivim en unaltre ciutat), però en les jornades de portes obertes ens estem trobant que totes les escoles diuen que no hi ha entrat mai ningú o molt ocasionalment amb els 20 punts de proximitat al lloc de treball, els que entren només és amb la puntuació de vivenda.
És injust per als que volem una conciliació familiar. Si la porto a prop de la feina (on treballem els dos, no només jo) doncs la puc recollir jo, i si la porto a prop de casa no, he de contractar cangur.
També podriem posar escoles a prop de la feina i si no entres et donen una escola relativament propera al lloc de treball encara que no tan próxima.... pero és un risc molt gran per que a saber on me l'enviarien...
Però per altra banda em fa més por quedar-me sense plaça a Badalona, que és on visc per que com me la portin depén de quins barris tela el personal que m'hi puc trobar...
No se estem fets un mar de dubtes...
Ah, nosaltres treballem a l'eixample, pels voltants de plaça tetuan.
doncs tenim un dilema, no el teniem per que tots dos teniem clar que volem dur la nena a una escola prop de la feina (vivim en unaltre ciutat), però en les jornades de portes obertes ens estem trobant que totes les escoles diuen que no hi ha entrat mai ningú o molt ocasionalment amb els 20 punts de proximitat al lloc de treball, els que entren només és amb la puntuació de vivenda.
És injust per als que volem una conciliació familiar. Si la porto a prop de la feina (on treballem els dos, no només jo) doncs la puc recollir jo, i si la porto a prop de casa no, he de contractar cangur.
També podriem posar escoles a prop de la feina i si no entres et donen una escola relativament propera al lloc de treball encara que no tan próxima.... pero és un risc molt gran per que a saber on me l'enviarien...
Però per altra banda em fa més por quedar-me sense plaça a Badalona, que és on visc per que com me la portin depén de quins barris tela el personal que m'hi puc trobar...
No se estem fets un mar de dubtes...
Ah, nosaltres treballem a l'eixample, pels voltants de plaça tetuan.
La Lia ja és tota una princesa!
Re: Escola aprop de la feina? És possible?
Hola,
No sé si et pot servir però per temes de socialització, crec que seria millor on viviu: seran els amics del futur, amb els que haurà de quedar, etc.
Salutacions!
No sé si et pot servir però per temes de socialització, crec que seria millor on viviu: seran els amics del futur, amb els que haurà de quedar, etc.
Salutacions!
Jo també et recomano que triis escola a prop de casa teva. Quan buscava per la meva filla vaig tenir el mateix dilema i finalment vaig triar a prop de casa. Ara estic molt contenta, després del cole juga amb els seus companys al parc, ens trobem a molts companys els caps de setmana al barri (li fa molta il.lusio), totes les celebracions d´aniversaris són a prop del cole o de casa, coïndicim a les festes del barri amb tothom, és tot com més familiar... A més ara que fa activitats extra escolars al cole és important per temps estar a prop de casa... Ara va amb patinet al cole, un altre dia amb bici (fa el mateix que fan els seus companys)...Quan sigui més gran i hagi de fer treballs en grup a casa d´algu, és a prop de casa i no hem d´anar amunt i avall agafant cotxe o transports per portar la nena... No sé, jo crec que al final és més pràctic i cómode pels nens.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
gràcies per les respostes, ahir hi vam estar rumiant i decidim a prop de casa.
Bàsicament per que hi ha més escoles que estan bé i a les quals tenim els 30 punts de rigor per accedir a plaça.
Gràcies guapes!
Bàsicament per que hi ha més escoles que estan bé i a les quals tenim els 30 punts de rigor per accedir a plaça.
Gràcies guapes!
La Lia ja és tota una princesa!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |