Opinions Colegi Claver de Lleida
Opinions Colegi Claver de Lleida
Hola ,
ens estem plantejant portar la nostra filla a aquesta escola i m'agradaria si algú la coneix que m'en dones tota la informació possible.
Moltes gràcies
Mireia
ens estem plantejant portar la nostra filla a aquesta escola i m'agradaria si algú la coneix que m'en dones tota la informació possible.
Moltes gràcies
Mireia
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Re: Opinions Colegi Claver de Lleida
Jo hi vaig estudiar dels 13 als 17 anys, el nivell era molt bo i els resultats de la Selectivitat anaven en sintonia. Per a mi, els principals avantages són l'extensa superfície de jardí i bosc i el fet que està allunyat de Lleida i que no hi ha massa escapatòria (això no té gaire importància quan els nens són petits, però la cosa canvia quan arriben a l'adolescència). Ja fa 17 anys que no hi poso el peu però suposo que més o menys continuarà igual. Si vols saber alguna cosa en concret, envia'm un MP i intentaré ajudar-te.
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Mireia, sé de gent que porta els nens, encara que la veritat que no tinc opinions... a veure si m'entero d'algo i t'ho faig saber
Ostres Elidé, a veure si vas estudiar amb el meu home!
Ell va hi va estudiar desde petit, de quin any ets tú?
Ostres Elidé, a veure si vas estudiar amb el meu home!
Ell va hi va estudiar desde petit, de quin any ets tú?

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Petitaemma, si no recordo malament hi vaig estar entre 1990 i 1994, sóc de la collita de 1976!
Gracies a totes, ara he vist a la pàgina web que fan portes obertes , hi anirem a veure que tal és . Jo estic dubtant entre el Claver i el Mater , pero hem fa més gràcia el Claver. No se ja veure'm. Moltes gracies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |